Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Na persze. Ne szerénykedj! Pl. a kis Triumph való lenne Neked a 170 kg körüli önsúllyával és fényévekkel egyszerűbb vezetni is. A Gs futóművet terelgetni hozzá képest cirkuszi mutatvány, de tényleg.
Már bocsánat...de magas ez a labda... Az előre nyújtózkodó nő...jól pucsít!
... a Gs 10000 felett max halálhörög, az éneklés már nem megy ott neki.
Ezt az 1800-as suzukiról hallottam. Egyenesben megy, de kanyarban gáz, megállásnál nehéz. Persze sosem vezettem, ezt csak hallottam. De chopper, és nekem azok nem tetszenek, és mint nő, úgyis küllemre veszek motort.
Ezzel tisztában vagyok. Lásd bmw-s véleményem, tudom, hogy meddig nyújtózkodjam. A Kisfeles kulcsáig max.
jjjó hogy én kezdtem el offolni a topicot...na de azért ez már túlzás Nekem marad a liba...ezzel fognak eltemetni.
Ui: és jó a pályán is...bár én már régen kiszedtem 3 fogat a hátsó lánckerékből..
Én alig vártam mindig, hogy a motorom / Fz6 / 10.000 fölött énekeljen. Különben csak szomorkodtam. Ezért is cseréltem le egy foggal kisebbre.
A rocketet felejdsd el.Nem 45 KG-nak való............És ne sértődj meg.


Valszeg kiegyenesítenéd az első nagyobb kanyart vele.
Triumph speed triple tökéletesen nyújtja ezt. És ráadásul nem egy irányíthatatlan nehéz fatörzsön ülsz.
Végülis nem..............8-8500 nál van 150-en.Affölött a kisplexi a sisakra terheli a szelet.
Majd kell egy plusz túratoldat és lehet 180-al menni.Bár az már csekkre megy.
Volt.
Mondjuk nem én..............Sanyi mondta.
Egyszer kipróbálnék egy igazi nyomatéksárkányt. A végsebesség nem igazán érdekel (de tisztelem azt, aki bírja a tempót), de azt megízlelném, hogy milyen, amikor majd' minden fokozatban gumit füstöl. A Triumph Rocket talán ilyen. (Bár a formája nem jön be)
Nekem a 650-es látványra tetszik, de egyrészt egyhengeres (ha már bajor, legyen boxer), és persze nem érne le a lábam róla. Az 1200-es GS - a maga pocsék kinézetével együtt is - tetszik, de drága, és nehéz, mint a sár. Az első lámpánál rámfeküdne.
Na majd jön Zoli, aztán megmondja mennyit is forog neki pályán.. de elég sokat
százezernél? Visít mint a disznó
A GS is valahol százezernél adja le a max teljesítményt. Néha negyedikben kihúzatom 8000-ig, szép a hangja, de túl sok minden azért nem történik. Na, a Triumph azért biztos odatesz.

Amíg az Embernek Wild Starja volt, mindig megkaptam, hogy neki ott adja le a max nyomatékot, ahol az enyém épp megáll alapjáraton.
Pályára tényleg hülyeség. Város és országútra gondolok max. 150-ig. Az esetek 90%-ban ez egy tipikus felhasználás. Ilyen körülményekre zokszó nélkül cserélném egy foggal kisebbre, hogy ne csak a kirakatban lássam a Le-ket, csak már lenne meg nekem is a kis Triumph.
Egyébként ennek a motornak hosszúak a fokozatai, bőven elbírná.
tiltáson volt már? volt
11700 nál adja le a max teljesítményt,9200-nál a max nyomatékot.
Én óvatos duhaj vagyok legtöbb a 9-9,5 volt a max amíg pörgettem.Legtöbbször 8-8,5-el elszörfölök bármelyik szerpentinen elég fürgén.
Sztem ez hülyeség Zoli szempontjából, szegény Triumph pályán így is "halálra" forogja magát
Egy foggal kisebb előre és megvan 20-30 plusz Le. Persze csak érzetre, de az a lényeg. Tapasztalat. Még lehet, hogy a fogyasztás is lemegy, mert nem fogod feleslegesen tépni.
nem, nem azt gondolom. Hanem a megengedett sebességgel kényelmetlen, balesetveszélyes és unalmas autópályázni. Pályára, ha nem csak 20 kilométerről ingázást jelent, legalább 160-as utazójú motorkerékpár szükséges, bár ez csak a saját meglátásom
gondolod ,hogy az 50 paci nem bírja a megengedett sebességet?
..és az 50 ló az kb ennek a határa. Valószínű az autópálya alkalmassága elég csekély a W650-nek..
Ahogy nem futja kicsi és nagy kocsira, úgy motorból is olyan kell, ami nagyjából univerzális: jól elvan városban, jól húz országúton, nem bukdácsol autópályán sem, pakolható és utassal is motorozható.