Nem kell tulgondolni GS500hoz a gumivasarlast. A BT45 jo vizes uton, tartos, szarazon is jol lehet dontogetni es meg eleg olcso is. Az enyemen az elso tobb mint 35e kmt birt ki tavaly, utana is csak a nyugalom kedveert csereltem. A hatso hajlamos kockara kopni, de melyik nem.
Am nem igazán. Volt már pár próbálkozásom. Mivel öreg, és nem igazán elterjedt modell, így vagy elhajtottak eddig, hogy nem érdekli őket, vagy irreálisan alacsony összegért számították volna be. De ezek mind tavaly, meg az előtt voltak.
Kedvencem az volt, hogy régóta magyarországon lévő motort nem számítunk be, mert azok mind szarok, és ne akarjam meggyőzni őket, hogy ez nem fog 2ezer kilométer múlva széthullani, mert úgyis szét fog.. na azóta mentem vele 30-at
Eddig egy két kivételtől eltekintve mindenki úgy állt hozzá a motoromhoz, hogy szép szép, de nem hiszik el hogy tényleg üzembiztos lehet.. és be-bepróbálkoztak olyan dumákkal, hogy valljam be hogy szar, és adjam oda a feléért. Ami valahol érthető is, mert 10 ilyen kategóriájú öreg motorból 9 annyira összevisszakókányolt szarrakás, hogy ránézni is fáj, így mindenki ebből indul ki, aztán már a saját szemének-fülnek sem hisz. Mert hogy trükkös a magyar, és milyen jóféle átverés lehet ez a gép. Meg ha tényleg jó, miért ilyen olcsó... há bazze, így se viszed el, ha drágább lenne mi lenne? ide se jönnél
Szóval ez van, várom az embert aki elhiszi a tényeket, és nem hülye, hogy 25ezret futott 25 éves gépet szeretne venni, lehetőleg új láncszettel, gumival anyámkínjával, a kopóalkatrészek árának feléért..
Sziasztok,
Gumivásárlás előtt állok Gs-re elsőt szeretnék a gyárit már életveszélyes kategóriára koptattam.
Heidenau K64 van jelenleg hátul és a 90-110 es tempójú nyugodt motorozásomhoz eddig nem volt semmi bajom vele azon kívül h keménynek találom és vizes körülmények között nem tapad vmi jó
Előre a K63-at néztem nagyvasról, Kérdésem a következő és első sorban Blue Devilhez szól (láttam írt tesztet a típusról), vizes körülmények között is jól tapad?
Nem motorozom az átlagosnál többet, de időjárástól függetlenül használom. Néztem a gyári Bridgestone BT45 20.000 ért van http://www.motorgumishop.hu-n még az amit esélyesnek találok, adíg el is mennék árban. Erre nem akarom sajnálni.
Tanácsokat ötleteket kérek, vagy esetleg más gumibeszerzési lehetőséget ki mit ajánl hol lehet jó áron jót kapni . akár
használt jó állapotút is vennék.
Tavaszig ráér a kérdés nem sietem el ezért feldobtam ide
Hát az amelyik nem azt mondja hogy 5-6 közt érkezem hova kell menni az nem komoly.
És még azok is kihátrálhatnak ha úgy adódik.
Akkor komoly mikor azt mondja írjuk meg a papírokat.Addig csak vicc móka és kacagás.
A TRX így oldalról nem tűnik kényelmesnek a lapos üléssel mélyen a tank és a faridom közt.
Az a komoly érdeklődő azóta is hív. Szerencsétlen vagyok.. mert szerencsi a gyerek, azért az elég messze van ide Mondjuk hozhatna boci csokit is akkor már
Ilyennel még problémám nem volt.. ellenben majdnem elhagytam októberben a mögöttem utazó hölgyemény fejét
Az aradi elkerülőn mentünk. A nap bármely szakában merő rémálom, mert áll rajta a forgalom.. 80 százaléka kamion. Na emellett az álló kamionsor mellett haladtunk el a felezőn, miközben szembe jött pár személyautó. Gond egy szál se, 60nal csorogtunk. Ámde egy kamionos kivágta az ajtót.. Én csak annyit vettem észre, hogy mindjárt felborulunk, úgy "átugrott" mögöttem a csajszi a bal oldalra.. meg is kérdeztem tőle, ez meg mi volt.. mondta ajtó.. mondom az jó, én nem láttam. Erre ő, tudja, mert közénk nyitották
Azóta kétszer meggondolom, hogy mekkora sebességgel húzzak el álló kamionsor mellett
Sose kockáztatom meg hogy csak úgy elmegyek mellette...........előbb pár pillanatra beállok mögé a felezőhöz jól látható helyre.............kitapasztalom mi a fene van aztán tűz.
Nem kéne hogy rutinból megy és mikor ott vagyok akkor kanyarodik a kedvenc bótjához.
Olyat csak masszív dugóban csinálok.. forgalomban fékhez alig érek ha tehetem, akkor is csak hátsó. 70-100zal szoktam közlekedni, és inkább kerülgetek, meg felezőn haladok, minthogy valaki mögé be kelljen állni, csak 50 méterre is.
Amikor óvatos próbáltam lenni, akkor olyan 60nal közlekedtem, forgalomban úszva.. hát hogy az milyen kényelmetlen
Lehet nálad az óvatos pont a lendületest jelenti.......................a padlógáz-padlófék mindenhol az a fogyasztásnüvelő tapasztalatom szerint.Nem az amikor ideális mindenhol egyenelesen csusszansz át az adott szakaszon.Ez gyakorlatilag azt jelenti hogy minden akadályra rázuhansz ezerrel ott egy nagyfék majd az adandó alkalommal nagygázzal kilősz és ez így megy folyamatosan.
egy injektoros lehet, hogy jobban megérzi.. nem tudom. Viszont nekem az 5,3-as városi fogyasztásom 4,9-5 alá nem ment óvatoskodva sem.. így nem is óvatoskodom. Ezek mind oldaldobozos értékek, nélkülük 5-4,9, óvatosan 4,6 a fogyi..ennyit nem ér lemondani az élvezetről
Amikor minden egyes deciliter benzint megbecsültem, kísérleteztem. De 3 deciliternél többet nem tudtam nyerni 100 kilométeren, zömmel városi forgalomban. Pedig 4500 fölé nem igazán forgattam akkor.
Az Fz6-l csináltam ezt a nem forgatást, de nagyon uncsi volt.
Am nem igazán. Volt már pár próbálkozásom. Mivel öreg, és nem igazán elterjedt modell, így vagy elhajtottak eddig, hogy nem érdekli őket, vagy irreálisan alacsony összegért számították volna be. De ezek mind tavaly, meg az előtt voltak.
Kedvencem az volt, hogy régóta magyarországon lévő motort nem számítunk be, mert azok mind szarok, és ne akarjam meggyőzni őket, hogy ez nem fog 2ezer kilométer múlva széthullani, mert úgyis szét fog.. na azóta mentem vele 30-at
Eddig egy két kivételtől eltekintve mindenki úgy állt hozzá a motoromhoz, hogy szép szép, de nem hiszik el hogy tényleg üzembiztos lehet.. és be-bepróbálkoztak olyan dumákkal, hogy valljam be hogy szar, és adjam oda a feléért. Ami valahol érthető is, mert 10 ilyen kategóriájú öreg motorból 9 annyira összevisszakókányolt szarrakás, hogy ránézni is fáj, így mindenki ebből indul ki, aztán már a saját szemének-fülnek sem hisz. Mert hogy trükkös a magyar, és milyen jóféle átverés lehet ez a gép. Meg ha tényleg jó, miért ilyen olcsó... há bazze, így se viszed el, ha drágább lenne mi lenne? ide se jönnél
Szóval ez van, várom az embert aki elhiszi a tényeket, és nem hülye, hogy 25ezret futott 25 éves gépet szeretne venni, lehetőleg új láncszettel, gumival anyámkínjával, a kopóalkatrészek árának feléért..
Gumivásárlás előtt állok Gs-re elsőt szeretnék a gyárit már életveszélyes kategóriára koptattam.
Heidenau K64 van jelenleg hátul és a 90-110 es tempójú nyugodt motorozásomhoz eddig nem volt semmi bajom vele azon kívül h keménynek találom és vizes körülmények között nem tapad vmi jó
Előre a K63-at néztem nagyvasról, Kérdésem a következő és első sorban Blue Devilhez szól (láttam írt tesztet a típusról), vizes körülmények között is jól tapad?
Nem motorozom az átlagosnál többet, de időjárástól függetlenül használom. Néztem a gyári Bridgestone BT45 20.000 ért van http://www.motorgumishop.hu-n még az amit esélyesnek találok, adíg el is mennék árban. Erre nem akarom sajnálni.
Tanácsokat ötleteket kérek, vagy esetleg más gumibeszerzési lehetőséget ki mit ajánl hol lehet jó áron jót kapni
használt jó állapotút is vennék.
Tavaszig ráér a kérdés nem sietem el ezért feldobtam ide
És még azok is kihátrálhatnak ha úgy adódik.
Akkor komoly mikor azt mondja írjuk meg a papírokat.Addig csak vicc móka és kacagás.
A TRX így oldalról nem tűnik kényelmesnek a lapos üléssel mélyen a tank és a faridom közt.
Meg van egy titkos aduász fekete 1.1 gixxer, élj és élvezz felirattal 400ért. Cross kormány, két doboz.. már majdnem cbf 1000 fa lesz
Az aradi elkerülőn mentünk. A nap bármely szakában merő rémálom, mert áll rajta a forgalom.. 80 százaléka kamion. Na emellett az álló kamionsor mellett haladtunk el a felezőn, miközben szembe jött pár személyautó. Gond egy szál se, 60nal csorogtunk. Ámde egy kamionos kivágta az ajtót..
Azóta kétszer meggondolom, hogy mekkora sebességgel húzzak el álló kamionsor mellett
Nem kéne hogy rutinból megy és mikor ott vagyok akkor kanyarodik a kedvenc bótjához.
Amikor óvatos próbáltam lenni, akkor olyan 60nal közlekedtem, forgalomban úszva.. hát hogy az milyen kényelmetlen
És valós tapasztalat.
én csak max. kézzel-lábbal, esetleg halkés halvilla !
(mennék, de családi nap, ótóval .)
Amikor minden egyes deciliter benzint megbecsültem, kísérleteztem. De 3 deciliternél többet nem tudtam nyerni 100 kilométeren, zömmel városi forgalomban. Pedig 4500 fölé nem igazán forgattam akkor.
Jön valaki Hekket enni?...Természetesen motorral!