Mert szeretnék egy 150-160-as utazóval rendelkező, lehetőleg nyomatékkirály motort.
Teendő mindig van vele (kizárólag kopó alkatrész), de hát használom.
Megbízhatósági problémám az soha nem volt vele hála az égnek. Nagyon kedvelem, ha racionálisan gondolkodnék, nem is adnám el. De a többség nem gondolkodik racionálisan (túrázó társak) így kicsit ciki a 110-120-as utazósebesség az egyenes szakaszokon. A kanyargós részeken még senki se panaszkodott, hogy lassú lennék . Szóval kénytelen vagyok alkalmazkodni a a jellemzően 600-1000 ccm közötti motorokkal rendelkező társakhoz.
Ha találtam volna az évek alatt 4-5 elvetemült túrázót a géposztályomból, valószínűleg fel se tűnt volna ez az úgymond hiányossága a motoromnak.
Az eladás oka ez, meg az Alpok.. nem lenne szívem több napon keresztül hágózni vele.
Ha megmarad se nagy gond.. teremnek még babérok az általam igencsak szeretett Balkánon is
Visszagondolva motoros pályafutásomra, igencsak jó döntés volt a tanuló/ismerkedős Jawa után a GS-t megvenni. Jól meg lehetett tanulni vele motorozni, volt benne annyi erő hogy az elején meglegyen a zabszem érzés, és ha csak alulról is, de belefér a nagy túrákra alkalmas motorkerékpár kategóriába. Szép emlék lesz majd ha elmegy, az biztos!
Értem. Ez lenne az első nagy motorom, és nem sok tapasztalatom van. Egy használt motor vásárlásakor mire kell odafigyelni, mik lehetnek a gyanús jelek?
Sziasztok, új vagyok. Azt szeretném kérdezni, hogy vennék egy 92-es gs500-at. Egy ilyen koros motort meg szabad még venni, ha igen akkor mire kell odafigyelni? Megbízhatóak, drága a fenttartásuk?
Ebből is látszik, hogy nem te adtad olcsón az SV-d, mert a többiek se tudják drágábban eladni
Van pár abból az időből amikor én hirdettem sv.Most 720-ról 690-re ment le és még mindíg ott van.
Még marad is pénzed arra a pár apróságra amit tavaszig el kell végezni
Teendő mindig van vele (kizárólag kopó alkatrész), de hát használom.
Megbízhatósági problémám az soha nem volt vele hála az égnek. Nagyon kedvelem, ha racionálisan gondolkodnék, nem is adnám el. De a többség nem gondolkodik racionálisan (túrázó társak) így kicsit ciki a 110-120-as utazósebesség az egyenes szakaszokon. A kanyargós részeken még senki se panaszkodott, hogy lassú lennék . Szóval kénytelen vagyok alkalmazkodni a a jellemzően 600-1000 ccm közötti motorokkal rendelkező társakhoz.
Ha találtam volna az évek alatt 4-5 elvetemült túrázót a géposztályomból, valószínűleg fel se tűnt volna ez az úgymond hiányossága a motoromnak.
Az eladás oka ez, meg az Alpok.. nem lenne szívem több napon keresztül hágózni vele.
Ha megmarad se nagy gond.. teremnek még babérok az általam igencsak szeretett Balkánon is
Visszagondolva motoros pályafutásomra, igencsak jó döntés volt a tanuló/ismerkedős Jawa után a GS-t megvenni. Jól meg lehetett tanulni vele motorozni, volt benne annyi erő hogy az elején meglegyen a zabszem érzés, és ha csak alulról is, de belefér a nagy túrákra alkalmas motorkerékpár kategóriába. Szép emlék lesz majd ha elmegy, az biztos!
Sok a szervízteendő, vagy kezd megbízhatatlan lenni? Avagy csak egyszerűen másra vágysz?
http://www.motorrevu.hu/beszamolo/motor_vasarlas
sok sikert a vásárláshoz..
http://www.lancszett.hu/tippek...
Kakiba nyúlni meg mindig drága
Csak annyira kell odafigyelni..mint a többi vasnál...amúgy talán az egyik legkiforrottabb modell a motor palettán..
..esetleg valaki egy Agárdi hekk...kis poroszkálással egybekötve?