Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Dinamikusan vezetem, és fel is váltogatok, mert ennél a motornál lehet is. Pl. az SV650-nél hármas felé nem is nagyon érdemes váltani városban. Az Fz6-tal is lehet, de akkor jönnek az alsó fordulatok, ott meg harmat gyenge, tehát egy kész szenvedés.
De érdekes, mert tavasszal hasonló vezetéssel 4-4.5l-k is kijöttek.Végülis város 5.2-vel megbékélek, mert azért az szerintem reális Budapestre és nem lightosan vezetve.
Sebességet szoktál váltani, vagy egyesben mész mindenhová?
Nem értem mitől fogyaszt egyeseknek ennyivel többet?
Hogy írjak valamit: 5,2-t fogyasztott városban legutóbb, aminek már örülök, mert mostanában makacsul 6 litereket kért. Pedig jó helyeken is tankoltam. Úgy látszik, mégsem a kút a hibás.
szerintem a csapat fele motorozik, a mások fele meg Mindenszentekre készül....
most már van !
én már azt hittem techn. problem .
tegnap még motorral intéztem a
dolgaim. még este 9 h. körül sem fáztam .
nem volt ma hozzászólás?
Féktárcsa ügyben ezt megnézheted...nekem is kéne lassan, csak most nem engedhetem meg magamnak...

bontott gs
VFR800......................az lenne az igazi.
Kicsit magas is Bár még elboldogulnék vele lazán, csak a bakhátaktól kéne óvakodnom
Neki nem lenne jó........................Szokásos rizsa de az egy túragép....................lehet menni vele de nem annyira mint ő szeretne.Ahhoz túl kényelmesre hangolták az egészet.
Miért..és milyen?
Hurka.
Baj nem volt..csak ha valahol kicsit is "kamu" érzetem van..azt ott hagyom!
Az utolsó egy nagyon szép GSX-F volt..kevés km-el..patent szerviz könyv...első tulaj..Azt mondta ,hogy soha nem volt törve..vagy ő nem tudott róla...de kiszúrtam ,hogy a buksija és jobb oldala nem gyári szórás (bár szépen meg volt csinálva)...inkább otthagytam..
Ez egy másik érdekes kérdést vet fel...még a Gs-t sem merem akárhol otthagyni..
..és mi volt a baj?

Hibátlan használtmotor nem létezik.. így csodákat nem is keresek, csak egy normális vételt. Utána amit meg ráköltöttem az biztos lesz, úgyis évekig fogom használni
Nyáron én is elgondolkodtam nagyobb cserén...de a negyedik ..Pécsett megnézett vas után úgy döntöttem ,hogy maradok a tuti biztos motornál. A négy motor vizslatásához bejártam Tolnát_Baranyát..
Nem jön be.. mert túl sok van belőle. De aláírom, hogy nagyon jó célszerszám.

Saját meglátásom szerint jó minél csóróbbnak kinézni, akkor gyengébben fognak a ceruzák, ha arra kerül a sor. Külföldi kiruccanások alkalmával is barátságosabban közelednek a helyiek az ember felé, mintha drága, vagy annak tűnő technikával villogna.
A nyugalomról nem is beszélve, amikor ott kell hagyni egy rosszabb környéken a motort.
Ebben teljesen igazad van!
Akkor V-storm
Hát én meg majdnem mindig csak málházva használom, vagy legalább utassal. Néha el is csodálkozok, hogy megy teher nélkül
...jó jó..én egyedül ülök rajta..és lehetőleg csomagok nélkül..max. tank bag
Ez is felmegy, szó se róla. De minőségi különbség van egy nagyköbcentis gép, és ennek a dinamikája között.

Lehet focizni szandálban is, de azért cipőben mégis jobb.
Az enyém a long variánsal a falra is föl caplat...az olaj hűtőt pedig télen megkapja (remélem)
Sokra megyek egy rövidített végáttétellel, mert oda is kell jutni valahogy
Alpok...egy olaj hűtő..és moddingolt végáttétel...
Akár a Himaláját is beveheted!
Kár lenne elkótyavetyélni egy megbízható mocit..aminek ismered az összes csavarját......
Volt nagyobb erősebb vasam...de erről tudom ,hogy amikor már másnak nem telik a fenntartásra és a tankolásra..én még vígan motorozok..
..lehet ,hogy nem 160-as tempóban.....de az én koromban a megengedett max határ is elég!