jó lett! ugyanilyen markolatom volt (csak kék-fekete színű), szerettem, mert puhább volt, mint a gyári, de szó szerint elkopott. A végén már annyira ragadt a kesztyűmre, hogy esőben nem lehetett megtörölni a sisakplexit, mert rendesen csíkot húzott rajta.
Ugyanez, és még büszkén állni az autósok megvető tekintetét, akiket épp most előztél meg...
De valahol Szolnok és Debrecen között is jártunk már úgy, hogy egy nem túl rég átadott elkerülő úton kalandoztunk, és nem volt benzinkút vagy 80 km-en. Az ember már vagy 50 métert tolta az első kúthoz, nekem talán 2 deci lehetett benne (talán 17 liter a tank, és 16,8-at tankoltam, ha jól emlékszem)
Nem kellett tolnom a motort, mert tartalékon vígan pöfögtem tovább, miután a padkára félreállva átállítottam. Csak lányos zavaromban nem tudtam hol keressem... (a tartalékot)! :)
A kezdeti időkben jártam így én is, nem tudtam pontosan, hogy hol kell(ene) várnom, hogy tartalékra fordítsam át. Előzés, vagy 120 körül elkezd krahácsolni, mondom gyííí vazze, koppig húzom hörög, nem megy... Index, vissza, próbáltam "stabilgázzal" tartani benne a lelket, mert már úgy rángatott, mint egy bakkecske, utána le is állt. Úgy hirtelen azt sem tudtam, hogy merre keressem a benzincsapot, vagy hova fordítsam tartalékra.
Ezek után szépen begyakoroltam a menet közbeni tartalékra állítást.
Na ilyenben már volt részem: egy előzést már nem tudtam befejezni, mert a napi számlálót ugyan nullázom tankoláskor, csak az ember elfelejtett szólni, hogy a GS-ből tankolta meg az IZSt meg a fűnyírót... (menetközben nem tudtam tartalékra tenni...)
Csak legyen benne benzinszintmérő (lehetőleg pontos) vagy tartalék állás a benzincsapon, különben kellemetlen meglepetés érhet a leragasztott km számlálóval! ;)
Megértem. Rájöttem, hogy a legjobb nem számolgatni, mert már unom és akkor nincs min bosszankodni, meg, hogy önkritikát gyakoroljak kicsit piti is,hiába drága a benzin. Úgyhogy következő motornak én már az 1000-s géposztályban gondolkodom. De ha megvettem, az első dolgom az lesz,hogy leragasztom a km számlálót.
/A kocsinál már így csinálom, és azóta halál nyugi van a volán mögött, addig meg csak feszengtem. /
Pályán, orkánerejű szélben, szakadó esőben 90-100as tempónál 180 kilométerre több mint 13 litert benyelt már nálam a GS.. Rossz volt nézni a benzinszint mutatót, olyan vészesen szaladt egyik végállástól a másikig.
Én a Lukoil-nál olyat tankoltam a múltkor, hogy 7 litert evett belőle szerencsétlen motor százon... jó, autópályán jöttem megpakolva szembeszéllel hörögve :) Mostanában az Auchanhoz járok a Savoya Parkba. Olcsó és jó.
Városban. Most reggelente már eléggé beállnak az utak, nem tudok végigdöntetni 80-100-zal, mint nyáron... Mostanában leginkább 30-40-nel lehet menni a sorok között, meg k.vára figyelni, hogy ne csússzon meg a motor.
jó lett! ugyanilyen markolatom volt (csak kék-fekete színű), szerettem, mert puhább volt, mint a gyári, de szó szerint elkopott. A végén már annyira ragadt a kesztyűmre, hogy esőben nem lehetett megtörölni a sisakplexit, mert rendesen csíkot húzott rajta.
De valahol Szolnok és Debrecen között is jártunk már úgy, hogy egy nem túl rég átadott elkerülő úton kalandoztunk, és nem volt benzinkút vagy 80 km-en. Az ember már vagy 50 métert tolta az első kúthoz, nekem talán 2 deci lehetett benne (talán 17 liter a tank, és 16,8-at tankoltam, ha jól emlékszem)
Legalább egy mérőpálcát adtak volna hozzá, mint anno a Trabanthoz!
Ezek után szépen begyakoroltam a menet közbeni tartalékra állítást.
/A kocsinál már így csinálom, és azóta halál nyugi van a volán mögött, addig meg csak feszengtem. /
Pályán, orkánerejű szélben, szakadó esőben 90-100as tempónál 180 kilométerre több mint 13 litert benyelt már nálam a GS.. Rossz volt nézni a benzinszint mutatót, olyan vészesen szaladt egyik végállástól a másikig.
A lomhaság lehet benzin gond is, mivel nem állandó a minősége.