olyan volt, mintha barna festéket spricceltél volna rá. Igazából attól féltem, hogy a rozsda átszakítja a finom hálót. Most a sav tette ugyanezt. vagyis ez nem műanyag, legalábbis nem PP, PE, PVC
Ha levegővel fújom az nem jó?Én is lettem a mocit és lassan szedem széljel átnézem javítom amit kell mert ugye juliusba vettem és csak felületesen lett átnézve de gond nem volt eddig.
Ha valaki a benzinszűrőt (ami a tankba nyúlik bele, szövet hálóval) tisztítani szeretné, na azoknak üzenem, hogy nem műanyag. HCl feloldotta 30 mp alatt. (Igaz, a rozsda is lejött róla, szóval félsiker)
Na igen. Amikor én kezdtem a benzines világgal foglalkozni 19 ft volt a benzin és a fizetés egy állami cégnél 5600ft. 89-ben volt 25 ft és akkor emelték duplájára az árat a benzinnek ekkor volt a taxis blokád mikor a határ felé vezető utakat lezárták.de ekkor már 10e fizetésem volt egy maszeknál.Aztán jött a katonaság ott heti 10e ft-ra tettem szert mert a tisztek meg mutatták mit is kell csinálni, hogy pénzed legyen.Ezért tart itt az ország, de he lehetett miért ne használta volna ki akinek adódott.Na csak ennyi.
Ausztriába 1000euró az alap bér de a benzin 1,5 euro csupán viszonyitás alap.
5 éve, mikor kezdtem kocsikázni saját autóval (vagyis fizettem a benzinkúton) kb 230 HUF volt egy liter 95-ös. Most 400 HUF.
Ezzel semmi bajj nincs, ha a fizetésem is ez idő alatt kb a duplája lett volna. Természetesen az ötéve változatlan.
OFF
csak egy kis bosszantás: meg kell nézni, hogy egy magyar mennyi benzint vesz egy havi fizetéséből, és össze kell hasonlítani egy németet, és egy amerikait. de meg lehet tenni ugyanezt a vízre vagy a villanyra is. itthon a legalacsonyabb a bér, de a legdrágább a rezsi. csoda, hogy nem haltunk éhen (még)
ON
Hm...nagy magyar valóság, ha becsületes vagy, éhen halsz. Ez elég gáz.
Igen, igazad van, sajnos a motortulajok hozzáállása is furcsa néha: ingyen, de máris, de jót. De nyilván aki tudja, mit jelent, hogy 20 évesnél idősebb a motorja, az nem is várja (várhatja) el, hogy hamuból építs várat 5 forintért.
Én már nem ebből élek, mellékes ezért próbálom még valamennyire tisztességesen csinálni....... ....próbáltuk szervizzel is, de ott nem lehetett tisztességesen mert fel is kopott az állunk mivel nem nagyon húztunk le senkit, nem is maradt lé.....
Ma eldöntöttem, hogy megtankolom a több, mint egy hete lerakott vasat, nincs gatyám, hideg van, hisztis és depis vagyok, garázst is ki kell takarítani...
Ma felkeltem, sütött a nap, csípett a hideg, de a szekrényben megtaláltam a sígatyám, garbót, csak elég lesz a kútig. Felöltöztem, elindultam és egyszer csak nem éreztem, hogy hideg lenne :D
Az út már hideg, kicsit csúszik is, eszi a seggét kifelé, ha erőszakosabb vagyok, de egész kezelhető. Még nem csomagolom el pár napig, hátha hétvégén is tudok pár órát suhanni...
Én ragaszkodom hozzá, hogy itt legyen az ügyfél és lássa mit csinálok épp a félreértések elkerülése miatt.......legfeljebb a többnaposnál nincs itt értelemszerűen, de ha bármi adódik azonnal telefon és addig nem nyúlok hozzá míg meg nem nézi ......
annyit fűznék ehhez,hogy ha ott lehetek nem gond,de ha nem,néha ez is átmegy lehúzásba.(volt aki rontott a helyzeten,mert nem értett hozzá).eleve nem értem ha nincs titkolnivaló,miért nem lehet ott maradni?ez megoldja azt a problémát is,hogy ha előjön más baj,meg lehet beszélni,és értelemszerűen megoldani.én arra nem sajnálom a pénzt,nyilván nem a szerelő tehet róla hogy széthajtottam.vagy az idő vas foga kifogott rajta.
Egy megállapodás azért van a szerelővel. Ha jelentősen (30-40%-kal) többe fog kerülni a művelet, mint az előre kalkulált, akkor felhív. Aztán vagy azt mondom, hogy ok, nem probléma, vagy megmondom neki hogy inkább álljon 1 hetet még ott a motor, mert akkor lesz meg a cash.
Az új öreg motor tulajdonosokkal azért erős fenntartásai vannak, meg az ismeretlenekkel szintén. Szerencséje, hogy elég jól bejáratott ügyfélköre van.
Az ilyen f.aszokat meg el kell küldeni a b.dös p.csába
Ez a ritka.....a szerelők inkább elkerülik az ilyet épp azért mert többnyire csak a vita van a végén....volt egy öreg gixerrel egy csóka aki csak szinkront kért és még pár dolgot, a motor bekerült és kiderült, hogy annyi baja van, hogy már csak az, hogy beindítjuk és járjon tűrhetően(nem jól!) legalább 100 rugó csak anyagban és hát ugye 7 rugóról volt szó eredetileg, mikor felvázoltuk kitört, hogy a 7 rugóért elvárja, hogy menjen szépen, legyen töltés is(amiről szó nem volt) és vállaljak 6 hónap garanciát a komplett motorra bármi baja lesz.......nagy nehezen visszaadtuk ingyen miután melóztunk rajta 2 napot és járóképessé tettük....na az ilyen esetek miatt kerülöm az öreg gépeket kivéve ha a tulaj is jelen van és elfogadja, hogy nem új a járműve és lehet más baja is azon kívül amivel idehozta...
Ausztriába 1000euró az alap bér de a benzin 1,5 euro csupán viszonyitás alap.
Ezzel semmi bajj nincs, ha a fizetésem is ez idő alatt kb a duplája lett volna. Természetesen az ötéve változatlan.
OFF
csak egy kis bosszantás: meg kell nézni, hogy egy magyar mennyi benzint vesz egy havi fizetéséből, és össze kell hasonlítani egy németet, és egy amerikait. de meg lehet tenni ugyanezt a vízre vagy a villanyra is. itthon a legalacsonyabb a bér, de a legdrágább a rezsi. csoda, hogy nem haltunk éhen (még)
ON
Azért lehetne egy pár fokkal melegebb. Délután viszont elég kellemes időjárás alakul ki. Élvezet a motorozás.
Bakker, megint megy fel a benzin ára, nem lesz ennek már soha vége!
Ha te mondod,akkor hiszünk benne!De tényleg!
Jobbulást és kevesebb vagy még inkább nulla hányást kívánok Neked!
Igen, igazad van, sajnos a motortulajok hozzáállása is furcsa néha: ingyen, de máris, de jót. De nyilván aki tudja, mit jelent, hogy 20 évesnél idősebb a motorja, az nem is várja (várhatja) el, hogy hamuból építs várat 5 forintért.
Ma felkeltem, sütött a nap, csípett a hideg, de a szekrényben megtaláltam a sígatyám, garbót, csak elég lesz a kútig. Felöltöztem, elindultam és egyszer csak nem éreztem, hogy hideg lenne :D
Az út már hideg, kicsit csúszik is, eszi a seggét kifelé, ha erőszakosabb vagyok, de egész kezelhető. Még nem csomagolom el pár napig, hátha hétvégén is tudok pár órát suhanni...
lehet akkor te leszel az új szerelőm
Az új öreg motor tulajdonosokkal azért erős fenntartásai vannak, meg az ismeretlenekkel szintén. Szerencséje, hogy elég jól bejáratott ügyfélköre van.
Az ilyen f.aszokat meg el kell küldeni a b.dös p.csába
Mi lett a gumijaiddal? Bekoptak már vagy még mindig gatya?