Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Én konkrétan annyit amennyit beletankolok... csak kölcsönautókkal nyomulok
A motorozás is hobbi, és minden hobbi költséges.
(de ha összeszámolod pl. mennyit költesz az autóra, na az sem kevés...)
Én inkább fizetek többet, csak jó legyen a munka, és precíz.
Amikor megismertem a szerelőm, pont ezt mondta nekem is.. mivel nem ismert. Aztán azóta, hogy ismeri a hozzáállásom, nyugodt szívvel utánajár bármi hibának.. mert úgyis megcsináltatom, ha baja van (mert ugye ha szigorúan nézzük már egy kisebb karbantartási művelet is anyagilag gazdaságtalan, ha a motor piaci értékét vesszük alapul). De ahogy néztem szinte csak olyan öreg motorokat javít, akiknek a tulajdonosai nem azért youngtimereznek mert csórók, hanem mert szeretik
Nem egészen.....az ilyen öreg gépeknél szétszedéskor mindig kiderül, hogy még itt is, ott is van gond és azokat is ki kéne cserélni ha jót akar a végén az ember, de ugye mindenki előre kérdezi, hogy mennyibe fog ez kerülni és ha a szerelő kimond egy összeget akkor azon túl ha kiderül valami azt már senki nem akarja kifizetni, de a motornak jónak kell lenni-e.......sőt többnyire főleg az öreg gépek tulajai ha csak nem gyűjtők úgy jönnek be, hogy van ennyi pénzem és ennyiért kéne megcsinálni amit lehet....na most elvégzi a szerelő amiben megállapodnak, de közben ahogy írtam előjön egy csomó dolog akár egy egyszerű szinkronnál is, hogy nem lehet elvégezni tisztességesen mert a karbik szét vannak kopva és csak a felújító készlet 60 rugó.....és akkor még ha blokkbontásra kerül a sor még rosszabb.....tehát aki szerelésből él és nem hobbiszinten űzi az nem fog bele ilyenbe mert nem lehet belőle anyagilag jól kijönni és még az ügyfél is elégedetlen lesz...ezért nehéz szerelőt találni az öreg vasakhoz....
valószínüleg nem volt vízmentes a csati, illetve szar volt a krimpelés. A forrasztás, ha kis nedvesség van, egyből galvánelem lesz, minden hátrányával. nem hiába van krimpelve minden autó-motor villamosság gyárilag is.
egy nyitja van: jól kell krimpelni, mert megvan, milyen csatihoz milyen fej kell, nem mindegy, van vagy 30 féle.....
Szívtam már teljesen eloxálódott csatival.............aminél még a réz vezeték is elég hosszan ződ volt rendesen mikor felbontottam.
Ha megfelelő csatit és a hozzá illő krimpelőt használod, akkor szerintem tuti a csatlakozás és sokkal 1xrűbb, mint forrasztgatni és zsugorcsövezni, de persze ízlések és pofonok.

+ egy jó klimpi fogó elég drága, persze csak 1x kell megvenni, mert örök életű, ha vigyázol rá.
Köszi, de szeged egy kicsit húzós . Főleg ha valami gond van a motorral.
Köszönöm. írogatom a lehetőségeket ,megkeresem a szerelőket
a legrövidebb időn belül
Nagyon állat! A forrasztásos módszer nem a legtutibb, de lehet, hogy csak apám nem érzett még rá a nyitjára. (ők az egerek miatt vezetékelnek állandóan...)
Úgy dobtam ki szinte minden krimpelt csatit mint a huzat.Forrasztok és zsugorcsövezek folyamatosan ha kell és elférek.
Én Koncz Antihoz járok (Újpest, víztorony mellett). A cbr-t és a gs-t is oda szoktam vinni. Dolgozott Hondánál és Suzukinál is.

Tel.: 30-233-74-07
amikor nem forrasztod az elektromos csatlakozóra a fejet, hanem speciálisan szorítod. az összes gyári autó/motor villamossági kütyü így csatlakozik, mert a hőtűrés meg az összes többi tulajdonsága jobb, mint a forrasztásnak.
egész jó leírás, ábrákkal:
http://kapcsolo-konnektor.hu/l...
(tudod a gyári csatik (amiből nekem 2 fej hiányzik) na azoknak a drótra apőplikálásához kell.)
Én is pont 3 hete gurultam utoljára. Ez bizonyára rátesz egy lapáttal a mostani "nyomorultul vagyok, ezen már csak a germán félistenek segíthetnek" állapotomra...

Mi az a krimpelés?
nekem is már elvonási tüneteim vannak, mert 3 hete nem motoroztam..... tank javítás alatta, akksi kiszedve, de legalább az alkatrészek megjöttek, amiket így majd szépen lehet cserélgetni..... már csak a 2 db csatlakozó kell, meg egy krimpelő, de az ráér, főleg, hogy 2 krimpelés miatt nem szívesen vennék egyet.

nem lehet, hogy a motorozás elvonási tünetei produkálnak hányást?
Na, mindjárt délután 3, talán mára abbahagyom a hányást... Mért nem szólt senki előre, hogy ez így lesz?!

Most berakok egy Rammstein koncert-DVD-t és megpróbálok feltakarítani.

Nem örvendeztetnétek meg vicces motorostörténetekkel? Lécciléccilécci... A Kisfeles is szétakksizva...
Köszönöm a nevet .megpróbálom megkeresni
Próbáld meg Sima Béláékat első körben, ők Zuglóban vannak. Honlap Elvileg sérült motorokat javítanak, de láttam már, hogy öreg vasakkal motorikusan is szöszmötöltek.
Ha itt nem jársz sikerrel, megpróbálhatod a Motorparkot is, ott foglalkoznak öreg motorok restaurálásával is, szerintem nem fognak megijedni a tiedtől sem. Honlap
Ha csak egyszeri nagy átnézésre beállításra van szükséged és nem találsz Pest környékén jó szerelőt, akkor hozd le Szegedre! Nem 1-2 öreg és ritka motort szervizel a srác akihez járok

Olajat és kopó dolgokat cserélni meg bárhol tudsz majd
Szerintem szezonon kívül jobb esélyed lesz szerelőt találni, olyankor nagyobb eséllyel vállalják el a szöszmötölős munkákat vagy a régi motorokat. Én még szeleplapka cserére is alig találtam valakit tavaly tavasszal, mert a lánc- és fékbetétcserékből is simán megélnek a jobb mesterek, nem akarnak maguknak bajt.
Tc. Dipchit! Köszönöm a gyors segítő készséget.

Cimem.BP.XXIII.ker. Soroksár. A .Hosuba szerviz a közelembe van ,nagyon megdicsérték a motort,De Ők nem vállalnak ilyen öreg masinát mert nincs hozzá alkatrész.Több szerelőnél érdeklődtem.és az jött le,
hogy félnek a négyhengeres szerelésétől.Még egyszer köszönöm a segítő készséget.ÜDV: Józsi( Balek)
Ezt nem értem: pont az öreg motorokhoz nem kell semmi, csak egy csavarhúzó, nem? (szerintem lehet, hogy egyszerűen csak laptop nélkül nem boldogulnak.) De legalább szóltak előre, és nem nyúltak bele jó pénzért a motorodba, találomra.

(remélem, senki szerelőt nem bántottam meg ezzel, aki ért hozzá, az úgysem veszi magára )
Tc. Dipchit! Köszönöm a gyors segítő készséget.

Cimem.BP.XXIII.ker. Soroksár. A .Hosuba szerviz a közelembe van ,nagyon megdicsérték a motort,De Ők nem vállalnak ilyen öreg masinát mert nincs hozzá alkatrész.Több szerelőnél érdeklődtem.és az jött le,
hogy félnek a négyhengeres szerelésétől.Még egyszer köszönöm a segítő készséget.ÜDV: Józsi( Balek)
Én azt is megérzem a súlyán, ha tele van tankolva. Ez az egy dolog nem tetszik benne, hogy "fejnehéz", elég magasan van a súlypontja. Bár amióta az enyém 2,5 centivel le lett ültetve, javult a helyzet.

A Kisfelesemből tegnap kikerült az aksi, itt már bőven dühöngenek a mínuszok. A motornak sem tesz jót, ha "félig fagyott" olajjal van hajtva. (Bár én bemelegítés-párti vagyok, de persze van, aki nem hisz benne. )
Tegnap mentem egy E-s GS500-al. Az F-hez képest úgy éreztem, mintha vagy 20-40 kilóval könnyebb lenne. Olyan volt, mintha bicón ülnék.