És a kosz is csak egy hétig ragad utána már kopik.............páncélost utálom és autópályán fehérvárnál elalszom akkor monyuk mit csinálnék milánónál?
a kamion biztos hogy jobb.csak a kopás nálam 100e ft lenne (pl egy teljes hátsó gumi meg egy fél első..) a benzint leírtátok,és elég borsos pályadíj volt pl olaszországban ha jól emlékszem,talán 30e ft volt a 2 átkelés .erre jön a többi ország és fizetőhely.
ezt csak úgy érdemes ha az ember kíváncsi osztrákiára,olaszo-ra,az alpokra,cote d'azur-ra,monacora stb.és akkor 4 nap alatt lemész.8 ott,4 vissza,hol a hiba?
ja, akkor rosszul emlékeztem ...csak mert volt egy ilyen projektünk és akkor számolgattunk, árajánlatot adtunk.....végül másé lett drágábban franc tudja milyen okból, de a lényeg, hogy sokkal olcsóbb mint lemenni egyenként motorokkal...
Én már öreg vagyok és nem vonz a mindenáron való szopás, ha már elhatározom magam és ekkora túrára megyek beleölve egy halom lét akkor minden percét élvezni szeretném.......ha már óriási szükségét érzem egy remek szívásnak azt közelebb is megtalálom: link
amúgy lehet jönni bárkinek....minél többen vagyunk annál jobb...
a megoldás a hitelkártya
az az igazság hogy minden esetben drága
(a 230 lovas benzineshez annyit,hogy haveromnak most 15öt eszik,ufó nélkül,és l.t-n kívül is csak 12re ment le nem tudom mi lenne azzal az eredmény )
visszatérve:a kipihentségben mindenképpen igazat adok,a többire rámondom hogy különbözőek vagyunk
erre való a tgk-s megoldás mert pl valenciába egy kamionnal 1 guriga körül el lehet juttatni 12-15 motort ami alig 60-80000ft fejenként míg magába 1 motornak közel fél milla oda-vissza a költsége...
Mi arra jutottunk, hogyha télen (vagy bármikor máskor) le akarnánk menni délre (vagy messzire), akkor kb 3-4 liter/fő/100 km lenne a fogyasztás 1 autó (230 lovas benzines ) + futó 3 motorral felállásnál. Ami csak akkor csábító, ha nagyon unalmas tájakon kéne végigbaktatni, vagy hó lenne
bőven mert nem eszik tizet, de nem csak ez hanem az, hogy a fő úticélt kipihenve és nem leharcolva éri el az ember és hamarabb mint motorral ráadásul egy csomó olyasmit is el lehet így vinni ami a motorra már nem férne rá és mégis jól jöhet......2-3000km-es össztávú túrára nem megyek futóval, de egy olyanra ahol maga a cél is 3-4000km-re van oda érdemes.....
1 motort menetirányba lehet állítani.2-t esetleg..3at semmiképp sem,és hatalmas légellenállása lesz.ráadásul az ufó sem mindegy hogy ponyvás vagy motorszállító.na meg 1 motor sokkal könnyebb egy kis motorszállítóval,mint 2 vagy 3 motor,naggyal.és végül,az 1,3 swift nehezen vinné el a többet.a 60 lovas astránk is max 1gyel boldogul,de amikor franciaországban jöttek az emelkedők,kellett a rönó nyomatéka.itt a kisalföldön én is elviszem akárhova az enyémet 10 alatt.csak spanyolba nem üresen mész,2 motor,legalább 2,esetleg 4 ember,maximális csomagtér kihasználás..egy kisebb autó súlya duplázódik ám
na de rövidre fogom.legyen 10l.az 2x5liter.megéri?
Izé ha megyek és két napom van rá affen nyomja nekie.Elviszi az a futót 500 KG van a forgalmiba a motorok meg 2x 200 meg a futó.A gépes meg hát azé 80 paci no még ha már kehesek is.
Simán elmegyek 7-8-ból ha nem sietek.100 körül bővenjó csak a derekam szakad majd le.
ezt csak úgy érdemes ha az ember kíváncsi osztrákiára,olaszo-ra,az alpokra,cote d'azur-ra,monacora stb.és akkor 4 nap alatt lemész.8 ott,4 vissza,hol a hiba?
a kamionos kopása meg benne van az árban
amúgy lehet jönni bárkinek....minél többen vagyunk annál jobb...
az az igazság hogy minden esetben drága
(a 230 lovas benzineshez annyit,hogy haveromnak most 15öt eszik,ufó nélkül,és l.t-n kívül is csak 12re ment le nem tudom mi lenne azzal az eredmény )
visszatérve:a kipihentségben mindenképpen igazat adok,a többire rámondom hogy különbözőek vagyunk
szép,láttam a repülőről a francia felhőket..
egyébként igazad van,az még szóba jöhet
na de rövidre fogom.legyen 10l.az 2x5liter.megéri?
Simán elmegyek 7-8-ból ha nem sietek.100 körül bővenjó csak a derekam szakad majd le.