Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

ja, és volt rajta már két motor is külföldi úton, béka és sv ráadásul 5 személy cumókkal és akkor sem volt 9 fölött....
10 éves 1.3-as swifttel megjártuk norvégiát/hollandiát futóval rajta a motor és végig 8-at evett 110-120-as tempónál...nemrég horvátoktól hoztunk haza motort vele és ott is ennyi volt 120 körülivel....
hol visz el 2 motort egy 1,2es punto?
elmondom egy 1,5dci chippelt (azaz optimalizált..) rönó dízel létére 10et evett folyamatos 110zel,1800km-en ufóval,motorral.
egyébként 4,5et szokott..
a nyomatékos,optimalizált,de nem túl erős dízellel sok jött ki.kevés az erő?legyen.150le benzin vectra 11-13l 2 motorral,hosszú távon.ez sem jobb.harmadik példának egy golf 1.6 szívó.ez is 10 felett.nyugodt,folyamatos tempó,pálya,ideális körülmények.
nem kell csodát várni
(de astra csak velem 5,2 pályán 10l 4 ember,város..3-3000km-en mérve)
mindegyik autó tud duplázni.
ha nem ültem volna motorra még egy pálesz is
játszott volna !
amúgy kösz az aggódást ,de én már lesz@rom !
Holeszik 15-öt egy 1,2-es punto?
Nem ralli ez.
nem az,én xxl pizzára gondoltam
milyen egészségtelen életet élsz
ha két KV és hat cigi reggeli, akkor igen !
reggeli után mentél vele?olyankor én is annak érzem

lehet csak én éreztem kicsit lomhábbnak !
15-18 napot legalább tervezni kell egy ilyenre
napi átlagba kijön 400km így is (ami nem sok,de ha van egy pihenő,a következőn már 800 lesz..)
ja meg persze előtte gumi,betét,olaj és utána gumi,betét,olaj csere,ami megduplázza a költségét
viszont az autó is ufóval,2 motorral eszik 12-15 litert,szóval nem sokkal jobb ráadásul mégiscsak egy sima ótó
az intercooler is a töltőlevegőt hűti,azaz ami megy a benzin mellé a turbónak köszönhetően
ugyanis a hideg levegő alapvetően jó,mert nagyobb a sűrűsége (több oxigénmolekula) és ha üzemmeleg a motorod (ha nem,az már lehet rossz hatással) akkor én csak pozitív hatásról tudok
melyiket kéred?
azé mondom ! Láttam képeken az erdélyi patakmeder afférjüket !
én nem is gurulnék vele ! (még egy irányba sem ! )
Hát..................majd mutogatja képen hogy ott lettél volna.............ha nem kerestél volna valami jó aszfaltost.
Szerintem , ha megkéred Dipshit-et talál neked
túlélő túrát ótópályán kívül !
Ha meg nem ótópálya akkor a büdös életbe nem érsz oda emberi időben.
Így is 2 nap.
hasonló stílusban kell azt lenyomni, mint krisztian.fz6 a marokkói kiruccanását
ki mondta hogy ótópályán? az a kamionosoknak van
a "bordáknak" biztos nem volt melegük, de torkának
jót esz a hideg cúg ?
Spanyolba kérem semmit.............oda nem megyek motorral lábon.
Hülye azért nem vagyok.
Futó vagy teherautó esetleg vonat.
Most csak az oda-vissza úton kéne egy olajcsere.És akkor hol a móka meg a kacagás végig ótópályán?
lehet hogy célszerű lenne.. de nincs meg hozzá a pénzeszköz (egyelőre)
ott van pont egy barátom
egyszer eljött csesznekre,kérdezem fogyasztás?
azt mondja 1-2szer kibírja a "fel-le" kört,ha televan..
de a nyomaték megfizethetetlen állítólag
azt is megnézem milyen arcot vágnál ha spanyolba kéne menni vele
Ajjjjj de jól tólta egy 990-es a 8-as úton...............nyomultam vagy 10 Km-t utána eszement tempóval.
Padkázni sem merek.Már kétszer leért az olajteknő.
célszerű lenne ktm-et venned