10 éves 1.3-as swifttel megjártuk norvégiát/hollandiát futóval rajta a motor és végig 8-at evett 110-120-as tempónál...nemrég horvátoktól hoztunk haza motort vele és ott is ennyi volt 120 körülivel....
hol visz el 2 motort egy 1,2es punto?
elmondom egy 1,5dci chippelt (azaz optimalizált..) rönó dízel létére 10et evett folyamatos 110zel,1800km-en ufóval,motorral.
egyébként 4,5et szokott..
a nyomatékos,optimalizált,de nem túl erős dízellel sok jött ki.kevés az erő?legyen.150le benzin vectra 11-13l 2 motorral,hosszú távon.ez sem jobb.harmadik példának egy golf 1.6 szívó.ez is 10 felett.nyugodt,folyamatos tempó,pálya,ideális körülmények.
nem kell csodát várni
(de astra csak velem 5,2 pályán 10l 4 ember,város..3-3000km-en mérve)
mindegyik autó tud duplázni.
15-18 napot legalább tervezni kell egy ilyenre
napi átlagba kijön 400km így is (ami nem sok,de ha van egy pihenő,a következőn már 800 lesz..)
ja meg persze előtte gumi,betét,olaj és utána gumi,betét,olaj csere,ami megduplázza a költségét
viszont az autó is ufóval,2 motorral eszik 12-15 litert,szóval nem sokkal jobb ráadásul mégiscsak egy sima ótó
az intercooler is a töltőlevegőt hűti,azaz ami megy a benzin mellé a turbónak köszönhetően
ugyanis a hideg levegő alapvetően jó,mert nagyobb a sűrűsége (több oxigénmolekula) és ha üzemmeleg a motorod (ha nem,az már lehet rossz hatással) akkor én csak pozitív hatásról tudok
Spanyolba kérem semmit.............oda nem megyek motorral lábon.
Hülye azért nem vagyok.
Futó vagy teherautó esetleg vonat.
Most csak az oda-vissza úton kéne egy olajcsere.És akkor hol a móka meg a kacagás végig ótópályán?
ott van pont egy barátom
egyszer eljött csesznekre,kérdezem fogyasztás?
azt mondja 1-2szer kibírja a "fel-le" kört,ha televan..
de a nyomaték megfizethetetlen állítólag
azt is megnézem milyen arcot vágnál ha spanyolba kéne menni vele
elmondom egy 1,5dci chippelt (azaz optimalizált..) rönó dízel létére 10et evett folyamatos 110zel,1800km-en ufóval,motorral.
egyébként 4,5et szokott..
a nyomatékos,optimalizált,de nem túl erős dízellel sok jött ki.kevés az erő?legyen.150le benzin vectra 11-13l 2 motorral,hosszú távon.ez sem jobb.harmadik példának egy golf 1.6 szívó.ez is 10 felett.nyugodt,folyamatos tempó,pálya,ideális körülmények.
nem kell csodát várni
(de astra csak velem 5,2 pályán 10l 4 ember,város..3-3000km-en mérve)
mindegyik autó tud duplázni.
játszott volna !
amúgy kösz az aggódást ,de én már lesz@rom !
Nem ralli ez.
milyen egészségtelen életet élsz
lehet csak én éreztem kicsit lomhábbnak !
napi átlagba kijön 400km így is (ami nem sok,de ha van egy pihenő,a következőn már 800 lesz..)
ja meg persze előtte gumi,betét,olaj és utána gumi,betét,olaj csere,ami megduplázza a költségét
viszont az autó is ufóval,2 motorral eszik 12-15 litert,szóval nem sokkal jobb
ugyanis a hideg levegő alapvetően jó,mert nagyobb a sűrűsége (több oxigénmolekula) és ha üzemmeleg a motorod (ha nem,az már lehet rossz hatással) akkor én csak pozitív hatásról tudok
én nem is gurulnék vele ! (még egy irányba sem !
túlélő túrát ótópályán kívül !
Így is 2 nap.
jót esz a hideg cúg ?
Hülye azért nem vagyok.
Futó vagy teherautó esetleg vonat.
Most csak az oda-vissza úton kéne egy olajcsere.És akkor hol a móka meg a kacagás végig ótópályán?
egyszer eljött csesznekre,kérdezem fogyasztás?
azt mondja 1-2szer kibírja a "fel-le" kört,ha televan..
de a nyomaték megfizethetetlen állítólag
azt is megnézem milyen arcot vágnál ha spanyolba kéne menni vele