Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ennek a nadrágnak is elég magas a dereka, szerintem kihagyható a vesevédő/derékmelegítő.
nekem a nadrág fedi a veséket is, ráadásul a gerincvédő mellény is rálóg, akárcsak a kabát, így min 3 réteg van felette.
Megkockáztatom, hogy kb. 3 (!) db motorossal találkoztam Békástól a Kossuth térig a reggeli csúcsban. Oda-vissza irányba értendő.
Már nem nagyon tépem a bajszát, eléggé elkezd táncikálni a hátsója...
Hát én még -2 fokban indultam Nagykovácsiból Pestre.
Nem mondom, h melegem volt, de nem is fáztam, viszont az út tényleg eléggé csúszós.
Az a helyzet, h így hidegben, mikor már felmelegedett a motor sokkal szebb hangja van, mint nyáron és jobban is harap.

Asszem azért ma már kocsival megyek haza, így is szarok az ízületeim, hiába öltözöm be, tuti nem tesz jót neki a hideg.
Lehet, hogy az általam derékmelegítőnek hívott neoprén izé a vesevédő. De szerintem ahány helyen árulják, annyifélének nevezik.

Eddig hordtam, de ma nem vettem fel.
szerintem jól érted
jól értem hogy te nem hordasz vesevédőt?
Brrr. 2 fok, pára, alig kelt fel a Nap...

Meglepetésre a paci egyből indult, megkockáztatom, hogy még hamarabb lett alapjárat, mint a tizen fokokban.

A Probiker gatya is jól vizsgázott: nem kellett se derék-, se térdmelegítő. Igaz, hogy csak 15 km-t mentem, azt se egy szélvész tempóban, de jó meleg. :) A szűk keresztmetszet a nyári offroad kesztyű.

Ezalatt a 15 km-es táv alatt a 80 °C-ot alig érte el az olaj, inkább 75-78 °C körül volt a végén.

Vigyázzatok, már k.vára csúsznak az utak, az autósok se számítanak a sok (dilis, fagypont közelében is menő) motorosra!
Grat hozzá!

1. Adatlap
Derüljön ki merre laksz.. így nehéz ajánlani szerelőt

2. Ez biztos nem '87-es. Pontosan meg nem mondom meddig, de talán 82-83-ig gyártották a 4hengeres 500-ast talán '78-'79-től. Utána jött az első szériás GS450, majd a második széria GS450 végül 89-ben a kéthengeres 500-as
elnézést kérek a fórumlakóktól , hogy eltérek a
tárgytól ( mármint GS öccá ) , de"tarack"-ügyben

lásd: "TERMINÁTOR TÜKÖRHOBBIT " 6:05 nél

ezt 15 p.11 mp.-es videót meg kell osztanom veletek !
MULATSÁGOS, TANULSÁGOS ! facebook-fanoknak nem ajánlott !
http://www.youtube.com/user/Ha...
Tisztelt motoros társak! Vettem egy Suzuki GS 500e négyhengeres
gépet 1987 kiadású.kérésem az volna ,ismertek valakit akinek ugyan ilyen mocija van, vagy vállalja a motor szerelését ha baj van.

köszönöm a segítséget. .üdv:mindenkinek.
Nem járt sok hűhóval a felszerelés, főleg nekem nem...

Nekem nagyon bevált: az én kezem még a legnagyobb nyári kánikulában is jéghideg, de a fűtés teljesen átmelegíti, nemcsak a tenyerem, hanem a kézfejem is. Ha a vérkeringés rendesen fut a kezedben, akkor a teljes kezed meleg lesz, az ízületek sem fáznak. És nemcsak a téli hidegben tudsz megfázni, egy esősebb nyári túrán is jól jön, pláne, ha órákig kell vizes kesztyűben, 10 fokban gurulni.
Más:

Ismerősömnek 2001-es Japán GS-e van csutkakormánnyal. Elég magas a srác és valahogy meg szeretné emelni a kormányt. Vagy egy magasabb tartókonzolt esztergáltatna magának (vezetékek engednem még kb. 2 cm-t), vagy szarvkormányt dobna rá. Evvel az a baj, hogy neki még állítható az első teleszkóp, így az állító szár kiáll olyan 3-4 cm magasan. A szarvkormány meg alacsonyan helyezkedik el a hozzá tartozó tartókonzolon.
Most vagy annyit feszít a rugón, hogy annyira beljebb menjen, hogy elférjen felette a kormány, vagy ehhez is magasítót használ.
Esetleg le lehet cserélni ezeken a modelleken is az állítható szárat olyan egyszerű dugóra, aminek lapos a teteje? Csinált már valaki ilyet?
(remélem érthetően fogalmaztam )
Én abban bízom, hogy a tulajdonos csaj fog jelentkezni (és nagyon hálás lesz) és nem az a tarack, aki az MMS-t küldte!
Nem lennék a helyedben, amikor jelentkezik és a kép alapján akarod azonosítani
Tatabányán találtam az úttesten, biztos átszaladt valaki. Nem mentem gyorsan mert lámpák voltak. Járdaszigetnél megálltam a belső sávba, és visszaszaladtam érte.
Eddig még nem hívta a tulajdonosa, lehet nem hiányzik neki annyira.
...találtam egy telefot...
vazze ezt azért kifejthetnéd részletesebben !
110-130-al kavirnyászol és hoppá... mit látok a
felezővonalon ! jé egy telefon ! megállok és ennyi ?
nem volt a környéken mobiltelefonhajigáló verseny http://youtu.be/lTyh9-5nPUo
Én is ugyanezt tettem, és találtam egy telefont.
Felhívtam a telefonkönyvből pár számot, azt sem tudták kié a teló.
Volt egy nem fogadott képüzenet, amin egy csávó volt egy szál faszban "Ez vár rád" jeligével! Gondolom egy hölgyé a telefon..jó esetben...
Próbáltam felhívni, de nem vette fel.
nem terveztem ma motorozni, de dógaim voltak. egy 100-as összejött azért !semmi extra útvonal, egy vonalzóval is lehetne rajzolni .
élveztem a semmitevést , a gyér forgalmat, a szép időt .
kis meghitt gurigával búcsúztattam a nyarat .
azért a gép még nem pihenhet , mert még kell dolgoznia kell !
Arrafelé is jók (tűrhetőek) az utak? Nekem csupa jó tapasztalatom van amerre én szoktam járni. Tervezek majd tavasszal/nyáron egy nagyobb kört Szolvákia keleti részei felé, csak attól félek, hogy arrafelé rosszabbak az utak, mint középtájt (Zólyom, Besztercebánya).
Aggtelek felé mentünk,onnan át a szomszédokhoz,aztán Rimaszombat felé vissza.Elég szép volt:))
És mi volt pontosan az útvonal? Én is gyakran járok arrafelé.
Multhét vasárnap voltunk gurulni kicsit.570km lett a vége Rajtam egy hosszúujjú póló volt és a kabátom+naci.Amin nem fujt át a szél,abban nem fáztam,viszont a hengereket markolásztam.Szlovákoknál a hegyekben k**va hideg volt,a kezem szétfagyott:)))Ma is kéne gurulni picit.....
ááá ez súlyos :D