Azért mert esik miért esnék vagy berúgva ?Nem éppen csak reggeltől estig meló és éjszaka nem nagyon mennék esőbe mert ugye a kocsik is sorban a 2m-es árokba landolnak mert olyan szar az út minősége fő út de ha eső van tábla korlátozás van érvénybe.Tudod így olcsóbb mint az aszfaltot megcsinálni.Na ezért kell kocsival menni sajna.
Még nincsen kész...de új kormánysúlyt csináltam ..és hátsó feszítő burkot is...olyan stílusban mint a súly!
Eladó az első korm súly próbálkozásom....rozsda mentes ,polírozott!
...vaagy amit egyszer már leírtam..
Volt olyan esetem amikor a vadi új gyertya terhelésen nem volt üzembiztos...
..de mondjuk a karbi putzer soha sem árt....és ha ezt megtetted....azonnal szűrőt a csap után!
Lehet a trafó is. Ha van egy Haynes kézikönyved, nézd meg hogy lehet lemérni az ellenállást benne, 5 perc az egész. Ha már kizártad az elektromos hibát, csak akkor érdemes a karbit megbontani.
Van egy kis bajom aGS-el.mit tegyek ha az egyik hengerben nem megy rendesen a gyujtas?amikor az egyik gyertyarol leveszem a gyertyapipat akkor meg megy a motor ,de amikor a masikrol leveszem a pipat akkor megall egybol.Mi lehet a hibe,Mit tegyek?
Elore is koszonom.
JÉG !... ha-ha-ha
Vazze, egyszer kényszerűségből kellett 3-5cm-es HÓBA!
mennem . 2-ik fokozatban sík terepen nem is volt gond,
de kb. 5-10' emelkedő, kis talajegyenetlenség és már feküdtünk
is a hóban !
JÉG! Egyszer mindenkinek ki kéne próbálni . Nem szöges gumikkal 30-40nel poroszkálni is kihívás! Valamivel 60 főlé tudtam gyorsítani amikor eldobtam (magamra húztam..) hosszas küzdelem után a motort
Télen, illetve ha fázósak a térdeid vagy izületeid, érdemes valamilyen porcerősítőt szedni. A Béres Porcerő jó cucc, én ősszel be szoktam nyomni egy kúrát abból és a sima Béres cseppből is. Ha fázóssá válnak a térdeid, kezeid és már a takaró alatt is hidegnek érzed őket, jobb orvoshoz fordulni. Egyébként motoron csak öltözz fel rendesen, a prémes és kötött gyapjú cuccok a legjobbak... én sok hi-tech ruhát kipróbáltam, de a régimódi vastag jégeralsónál és kötött pulcsinál nem találtam jobbat. A kesztyű alá fel lehet venni egy pamut vagy cérnakesztyűt, mínusz öt fokig jól véd. Egyébként érdemes vizes és hideg utakra is kimerészkedni, sokkal többet lehet tanulni belőle mint egy év szárazon motorozásból.... csak az óvatosság a lényeg.
Nagyon jó a kirándulásról lévő beszámoló, bár az időtök nem volt a legjobb!
Úgy látom itt majdnem mindenki "profi" rutinos motoros!
Én még csak"kezdő" vagyok :(
A szép tájakat úgy látom más is szereti!
Köszi a tippeket! Ma beszéltem Koncz Antallal,valóban normális ,és hozzáértő! Jövőhéten viszem hozzá a vasat:) Remélem rájön mi ez a csörgő a motoromban:)
Én is eddig kalkuláltam az idei benzinkiadásokat. Nagy lenne a költségvetési hiányom ha idén még sokat motoroznék.
Hétvégén talán még gurulok egy kisebbet, utána teletankolom, alaposan lemosom, és a láncot aéaposan befújom.
Aztán ha télen kisüt a nap, újra előveszem...
Biztos egyéni érzékenység is van,de az ízületeim soha nem fáznak,és nem is hűlnek át a protektorok mögött,tehát nem is betegedhetnek meg,legalábbis emiatt.Amikor leveszem a ruhát,nem hidegek kézzel tapintva sem.Egyedül a kéz az érzékeny pont,itt érdemes alaposan védekezni:komoly téli kesztyű-- bőr jobb mint a cordura,kesztyűzsák a kormányra és markolatfűtés---ez hibátlan.Bukó alá nagyon jó téli szezonra való álarc.Ugyanilyen anyagból van csizmába való betét a lábfejre,ráadásul még vízhatlan is,ha esetleg átázna a csizma.Téli alsó ruházat kiváló és olyan vékony,hogy nem is érzed,hogy rajtad van,csak azt,hogy nem fázol,de bele se izzadsz..Valahol olvastam,hogy egy lecsövesedett motoros csóka,nem tudta fizetni a rezsit,és az egész telet végig csinálta fűtés nélkül,ilyen speciális jégeralsóban.
Én tényleg nem fázom,pedig amúgy fázós vagyok.De hozzá kell tennem,hogy én városban motorozom,és az is sokat számít.Pl. a sok megállás,addig sem fúj a szél,többet is mozogsz a motoron stb.
De komolyan mondom az baromi jó érzés,amikor rádöbbensz,hogy egyszerűen nem fázol és megszűnt szezonális dolog lenni a motorozás.A csúszós út persze lehet veszélyes,de jó gumit kell venni,itt is nagy fejlődés történt.
De ha kihagyjuk a kritikus időjárást,a telet,akkor is marad 9 hónap,ami már tényleg lazán vállalható.
még egy utolsó-utolsó light-os guriga ?. vagy az új
gummát tisztítani a kenyőcstő , vagy a mostanit kicsit
visszakerekíteni !
(ahogy a nagyfiúk mondták : a gumi széle is ki van fizetve ! )
Csak az a heidenau.de találtam itt valamit ő is azzal járt
http://www.akmt.hu/tagok/blue/...
A csúszást meg szerintem ami a túrán volt a gumi miatt a döntésnél még igen csillog talán azért volt le kell koptatni!
Eladó az első korm súly próbálkozásom....rozsda mentes ,polírozott!
//s.cdnadcom.net/sm/forum_o/p/...
Más.Motorozási hiányom van mert szar az idő és minden nap esek vasárnap óta.
Lefagytökömnembánomfagyottm
osolyorcámon
Volt olyan esetem amikor a vadi új gyertya terhelésen nem volt üzembiztos...
..de mondjuk a karbi putzer soha sem árt....és ha ezt megtetted....azonnal szűrőt a csap után!
- régi a gyertya
- elektróda távolság rossz
- beköpi a gyertyát
Karburálási gond:
- nem kap elég naftát
- túl szegény/dús keverék
Gyújtásprobléma:
- gyenge szikra
- sz.r gyertyakábel
Úgy nagyjából... a többiek majd tesznek hozzá vagy leszűkítik.
Elore is koszonom.
Vazze, egyszer kényszerűségből kellett 3-5cm-es HÓBA!
mennem . 2-ik fokozatban sík terepen nem is volt gond,
de kb. 5-10' emelkedő, kis talajegyenetlenség és már feküdtünk
is a hóban !
Úgy látom itt majdnem mindenki "profi" rutinos motoros!
Én még csak"kezdő" vagyok :(
A szép tájakat úgy látom más is szereti!
Köszi a tippeket! Ma beszéltem Koncz Antallal,valóban normális ,és hozzáértő! Jövőhéten viszem hozzá a vasat:) Remélem rájön mi ez a csörgő a motoromban:)
Hétvégén talán még gurulok egy kisebbet, utána teletankolom, alaposan lemosom, és a láncot aéaposan befújom.
Aztán ha télen kisüt a nap, újra előveszem...
Én tényleg nem fázom,pedig amúgy fázós vagyok.De hozzá kell tennem,hogy én városban motorozom,és az is sokat számít.Pl. a sok megállás,addig sem fúj a szél,többet is mozogsz a motoron stb.
De komolyan mondom az baromi jó érzés,amikor rádöbbensz,hogy egyszerűen nem fázol és megszűnt szezonális dolog lenni a motorozás.A csúszós út persze lehet veszélyes,de jó gumit kell venni,itt is nagy fejlődés történt.
De ha kihagyjuk a kritikus időjárást,a telet,akkor is marad 9 hónap,ami már tényleg lazán vállalható.
gummát tisztítani a kenyőcstő , vagy a mostanit kicsit
visszakerekíteni !
(ahogy a nagyfiúk mondták : a gumi széle is ki van fizetve !
Egyébként az időjárás előrejelzés egyre jobb időt jelez a közeljövőben...