Na le írom az okt.9 túra részleteit.
Indulás 9h40-kór Fertőszentmiklós az idő aránylag jó csak nagy a szél /kb 30km/h /
Érkezés Soproni határ előtt Mol benzinkút összesen 4fő amivel nekivágunk a túrának na de sebaj.
Első utunk Forchtenstein/Fraknó vára/ az út jó volt kicsit eset az eső. Oda érkezésünkkor valami rendezvény volt meg álltunk pihizni de a parkoló televolt és elzavartak az osztrákok mert elfoglaljuk a gyalogosok közlekedését. Na ekkor úgy döntöttünk tovább megyünk volt egy két kanyargós szakasz fel felé de sajna vizes volt az aszfalt. Kb:10-05 km után álltunk meg egy kereszteződésbe nagyon szép volt a látvány csak igen párás az idő. Itt mindenki elvégezte a dolgát meg pici eszi és iszi.Tíz-15 perc elteltével indultunk tovább Schottwien felé de Neunkirchner-nél anyira eset,hogy fontolgattuk a vissza fordulást.De azt beszéltük ha már itt vagyunk menjünk tovább Semmeringe majd ott kiderül.
Schottwien-nél pihi kb 15 perc itt megint rákezdet az eső na de tovább Semmering felé jó sziklás és kanyargós úton. Ha valaki meg csúszik és taknyolt volna nem lesz többé meg a mocija mert a szakadékba landol.Na engem megdobott valami mert rámentem valami kőre rádásul vizes és fenyőfa tüskével volt tele az út amin csak egy kocsi fér el. Fel értünk szerencsésen a hegyre és látván havazást nagyon meg lepődtünk. Folytattuk tovább utunkat Retteneg felé de a GPS nem igazán akart jól mükszeni mert levitt az autópályára vezető úthoz és onnan vissza fordított na mindegy vissza mentünk a sí pályáig és ott pihentünk +8 fok és szakad a hó ez se semmi pedig csak 1000m-en voltunk. Pihink után ataaa javaslatára tovább mentünk a kiszemelt úton próba szerencse ha már a gps meg keveredett. Na végül is sikeres volt. Retteneg felé vettük utunkat és 1500m-ig mentünk felfelé havazásba.Az út minősége nem a leg jobb de szépen lehet menni igaz ez lett volna a fizetős szakasz kicsit durva ha fizetni kéne. A gps be állt retteneg-ig utána fordulás balra és ismét meg gajdult ujj terv készítés célpont Kópháza napsütés eső fel váltva. Az egyik városba vagy faluba bal kanyar a heidenau meg csúszott és onnantól nem igen mertem nagyon hajtani mert féltem a gumi miatt tehát csere lesz minden kép. A további szakasz nem volt rossz csak a határ előtt 10 km-el iszonyú viharos szél volt ami miatt sebesség nem nagyon játszott csak a bedöntés. Az érkezésünk Kópházára 16h10-kór volt itt kicsit beszéltünk és el búcsúztunk egy mástól meg beszéltük,hogy tavasszal ismét meg csináljuk ezt a túrát jobb időbe.
A gps-re nem szabad hivatkozni de sajna részletes Ausztria térképet meg nem kaptam sehol.
Még egyszer köszönöm mindenkinek a segítséget!
Én sajnos kellően hülye vagyok a téli motorozáshoz, de néhány arcüreggyulladás és 2 napos ágyhozláncolásos térdfájás miatt az Ember letiltott. (már nem az ágyhozlánc, hanem az ízületeim miatt)
Vannak téli cuccaim, de 2-300 km-en keresztül akkor is áthűltem. A közlekedési morál pedig tényleg egyenlő a nullával, nemhogy segítenék a téli haladásod, még "nézmá a hülyéjét, ha ekkora barom, hát meg is érdemli, hogy ráhúzzam a kormányt".
Ha mindenáron havas motorozás, akkor elő az oldalas IZS-zsel (régi orosz egyhengeres motor), rá a hólánc (nem vicc!), oszt' hass szóljon itt a hegyen.
bocs a belevau !
én csak az "utánfutóval motorostalira" típusú
fazonokra mondanám hogy kocamotoros !
( azért annak is megvan a bája ,ha éjjel az Erzsébet-hídon
150 ETZ-vel motorozol hóesésben . )
Kettéválasztanám a kényszerből motorozást és a hobbimotorozást. Én az utóbbi (koca)motoros táborhoz tartozom, bevallom, hogy engem nem vonz a kockára fagyás a motoron, vagy hogy ez legyen, legalább 100e, de inkább 200e pengőért megvenni a jó téli cuccokat. Lehet erre mondani, hogy vki papírkutya stb., de nekem nem érne annyit, hogy egy autós elnéz egy féktávot, nekem csúszik (mert ugye nincs téli gumija).
Inkább várom a tavaszt! :)
ataaa !egy ilyennel nem kell félni az eldőléstől ! http://youtu.be/CMmepDEIFlY
Nadette !
az Embert vedd rá amíg ráér, dobjon össze neked
egy ilyet : http://www.youtube.com/watch?v...
A gyerekülés megoldott !
viszont egyik konstrukciónál sem megoldott az autók
közötti szlalomozás !
Most kezdek bánatos lenni, meg is fáztam istenesen...a vicc, hogy nem is a motoron, de most csütrötök óta nem ültem rajta, remélem még lesz 1-2 szép nap, amikor elővehetem, aztán csicsi van...
Tök le vagyok hangolva, de a minuszos motorozás nem érdekel...
Volt, illetve van is még. A matricákat a fejidomra kellett volna megvenni, de egyszerűbb volt dekorpisztollyal belefújni. Az öreg adott betétlapot, kénytelen volt, lévén csúnyán STOP táblája volt. Pénzösszeget most még nem mondanék, egyrészt mert nincs még vége, másrészt ide nem szeretném kiírni.
Nem idomkerülős, nekem meg lett fúrva az idom. Teljesen korrekt munkát végzett, aki csinálta, nem látszódik rajta, hogy nem gyárilag olyan, hanem utólag készült rá. Eddig még akárki látta, mindenkinek tetszett. Csatolok képet róla.
Szerintem a mai technológiai már bőven,lehetővé teszi a téli motorozást is és pont olyan szórakozássá vagy sporttá teszi,mint mondjuk síelni.Szerintem különleges élmény egy ilyen kicsit szürreális magányos világban motorozni,leküzdeni az elemeket úgy,hogy már marad komfortérzetből is,hála a jó cuccoknak.
Az igaz,hogy én kényszerből is motorozom,de egyáltalán nem bánom.
Kanyargós kiüresedett utcák,budai hegyvidék,tél havas táj--egy lepukkant csepptankos Jawan ülök,csak én tudom,milyen jó gép.A motor hangja érdekesen visszhangzik a havas környezetben,mindenhol elmegy,mert ugye nem véletlenül volt európa bajnok motor többször is.Talán még jobban élvezem mint nyáron.Kell ennél jobb?
A GS NEM SV! A blokktartó csavar egy hosszú átmenőcsavar, ami a vázon és a blokkon megy keresztül, tehát menetet még csak véletlenül sem tud kirántani sehonnan. Annál meg sztem sokkal előbb törik el, hogy a vázat elhajlítsa, pláne hogy ezek az acélvázak baromi nehezen mennek el.
Puig idomkerülős gombát tettél fel? Láttam olyat 20 ezerért. Megéri megvenni?
Majd azért dobjál fel friss képet a sárkányról, had lássuk milyen ügyesen hoztátok rendbe!
Akkor volt vele meló rendesen...
Tehát összeragasztgatták, fényezték az idomokat és vettél hozzá matricákat is? Pénzben kifejezve mekkora volt a teljes kár. Öreg adott betétlapot, és fedezte a költséget a biztosítás?
Indulás 9h40-kór Fertőszentmiklós az idő aránylag jó csak nagy a szél /kb 30km/h /
Érkezés Soproni határ előtt Mol benzinkút összesen 4fő amivel nekivágunk a túrának na de sebaj.
Első utunk Forchtenstein/Fraknó vára/ az út jó volt kicsit eset az eső. Oda érkezésünkkor valami rendezvény volt meg álltunk pihizni de a parkoló televolt és elzavartak az osztrákok mert elfoglaljuk a gyalogosok közlekedését. Na ekkor úgy döntöttünk tovább megyünk volt egy két kanyargós szakasz fel felé de sajna vizes volt az aszfalt. Kb:10-05 km után álltunk meg egy kereszteződésbe nagyon szép volt a látvány csak igen párás az idő. Itt mindenki elvégezte a dolgát meg pici eszi és iszi.Tíz-15 perc elteltével indultunk tovább Schottwien felé de Neunkirchner-nél anyira eset,hogy fontolgattuk a vissza fordulást.De azt beszéltük ha már itt vagyunk menjünk tovább Semmeringe majd ott kiderül.
Schottwien-nél pihi kb 15 perc itt megint rákezdet az eső na de tovább Semmering felé jó sziklás és kanyargós úton. Ha valaki meg csúszik és taknyolt volna nem lesz többé meg a mocija mert a szakadékba landol.Na engem megdobott valami mert rámentem valami kőre rádásul vizes és fenyőfa tüskével volt tele az út amin csak egy kocsi fér el. Fel értünk szerencsésen a hegyre és látván havazást nagyon meg lepődtünk. Folytattuk tovább utunkat Retteneg felé de a GPS nem igazán akart jól mükszeni mert levitt az autópályára vezető úthoz és onnan vissza fordított na mindegy vissza mentünk a sí pályáig és ott pihentünk +8 fok és szakad a hó ez se semmi pedig csak 1000m-en voltunk. Pihink után ataaa javaslatára tovább mentünk a kiszemelt úton próba szerencse ha már a gps meg keveredett. Na végül is sikeres volt. Retteneg felé vettük utunkat és 1500m-ig mentünk felfelé havazásba.Az út minősége nem a leg jobb de szépen lehet menni igaz ez lett volna a fizetős szakasz kicsit durva ha fizetni kéne. A gps be állt retteneg-ig utána fordulás balra és ismét meg gajdult ujj terv készítés célpont Kópháza napsütés eső fel váltva. Az egyik városba vagy faluba bal kanyar a heidenau meg csúszott és onnantól nem igen mertem nagyon hajtani mert féltem a gumi miatt tehát csere lesz minden kép. A további szakasz nem volt rossz csak a határ előtt 10 km-el iszonyú viharos szél volt ami miatt sebesség nem nagyon játszott csak a bedöntés. Az érkezésünk Kópházára 16h10-kór volt itt kicsit beszéltünk és el búcsúztunk egy mástól meg beszéltük,hogy tavasszal ismét meg csináljuk ezt a túrát jobb időbe.
A gps-re nem szabad hivatkozni de sajna részletes Ausztria térképet meg nem kaptam sehol.
Még egyszer köszönöm mindenkinek a segítséget!
Vajon mennyire büntetne a gyámhivatal, ha ilyen gumifüstben vinném a gyereket a bölcsibe?
Vannak téli cuccaim, de 2-300 km-en keresztül akkor is áthűltem. A közlekedési morál pedig tényleg egyenlő a nullával, nemhogy segítenék a téli haladásod, még "nézmá a hülyéjét, ha ekkora barom, hát meg is érdemli, hogy ráhúzzam a kormányt".
Ha mindenáron havas motorozás, akkor elő az oldalas IZS-zsel (régi orosz egyhengeres motor), rá a hólánc (nem vicc!), oszt' hass szóljon itt a hegyen.
én csak az "utánfutóval motorostalira"
fazonokra mondanám hogy kocamotoros !
( azért annak is megvan a bája ,ha éjjel az Erzsébet-hídon
150 ETZ-vel motorozol hóesésben .
Inkább várom a tavaszt! :)
http://youtu.be/CMmepDEIFlY
Nadette !
az Embert vedd rá amíg ráér,
egy ilyet : http://www.youtube.com/watch?v...
A gyerekülés megoldott !
viszont egyik konstrukciónál sem megoldott az autók
közötti szlalomozás !
Nem igényel idomzat módosítást:
http://www.agomotors.hu/websho...
Tök le vagyok hangolva, de a minuszos motorozás nem érdekel...
Ilyet se láttam még csak a simsonon meg a robin.
Az igaz,hogy én kényszerből is motorozom,de egyáltalán nem bánom.
Kanyargós kiüresedett utcák,budai hegyvidék,tél havas táj--egy lepukkant csepptankos Jawan ülök,csak én tudom,milyen jó gép.A motor hangja érdekesen visszhangzik a havas környezetben,mindenhol elmegy,mert ugye nem véletlenül volt európa bajnok motor többször is.Talán még jobban élvezem mint nyáron.Kell ennél jobb?
Ergo a blokkból húzza ki a menetet.
Ugyanez van az SV-n is.
Majd azért dobjál fel friss képet a sárkányról, had lássuk milyen ügyesen hoztátok rendbe!
Tehát összeragasztgatták, fényezték az idomokat és vettél hozzá matricákat is? Pénzben kifejezve mekkora volt a teljes kár. Öreg adott betétlapot, és fedezte a költséget a biztosítás?