Kegyemnek is laser van elöl-hátul. maxiszuper, csak hátul már a végét járja.
Gondolkodni kezdtem: a motoromon elég sok meló lenne, olajcsere, gumicsere, felnifestés, néhány matrica stb. Szerintem azért csinált nekem gyereket az ember, hogy időt nyerjen...
Tényleg jók lettek a képek.
Még jó hogy valaki fényképez, és nem olyan farok mint én. Az elmúlt hónapokban egy csomó szép helyen fordultam meg, de képeket sosem csináltam...
nagyon jók a képek,köszi!
sajnálom ,hogy nagyon messze lakom!:(
Egyébként itt Budapest környékén tud valaki olyan szerelőt, aki ért is a gs-ekhez? Nem akarok belekontárkodni.
Na képek itt vannak. http://www.sportmotor.hu/motor...
A szöveget vagyis a túrát most írom bocsi de dolgozom és sokan vannak.Nadette500-nak nem lesz igaza mert meg csinálom.
Ha valakit esetleg érdekel, van egy komplett lábtartó szettem a GS-hez. Bal oldali lábtartó konzollal, jobb oldali lábtartó konzollal és fékpedállal, két utas lábtartó. 25000Ft.
Most kaptam meg a képeket.Igen fel teszem amúgy Pereszteg után fordultam le jobbra csak záró vonalon nem akartam előzni mert te két kocsit is előztél de nekem nem volt értelme.Szerintem tavaszal lehet megint csinálni de addig veszek normális gumit mert nem szeretem ha csuszkál alattam.Addig ezt el passzolom valakinek.
Senki nem mondta hogy térdeltem volna.. sőt. Van azonkívül még jó néhány döntési technika.
Hideg volt, rossz volt a burkolat, sok helyen nedves is volt, és végig határon mentünk, mégse volt megcsúszás.. Tudok, és használom is a tudásom. De erről nem akarok vitát nyitni, mert parttalan lenne..
pont a térddel, közúton való aszfalt karcolást tárgyaltuk egy másik topicban, szerintem közúton felelőtlenség, nem jó minőségi az út, koszos, stb., nagy a rizikófaktor.
Utassal meg aztán végképp...
Racingolásra ott a pálya.
Szerintem......
Korrekt volt a ficko, es egy Suzuki szalon mellett van.. gondolom az alkatreszbeszerzes is konnyen megy neki.