Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Sziasztok !
GS 500 vásárlása előtt állok. Mindenféleképpen gyárilag fojtatlan változatot szeretnék. Hogyan tudom vásárláskor leellenőrizni a GS-t, hogy biztosan fojtatlan legyen ? Van esetleg rajta egy kis műszaki tábla ami informál erről ( teljesítmény adat feltüntetve, valami kód, stb), próbakör alkalmával nem valószínű, hogy végsebességet tudnék tesztelni. Illetve nem is ültem még ilyen gépen ezért nem tudok különbséget tenni fojtott és fojtatlan változat között.

Tanácsokat előre is KÖSZÖNÖM !
Se a lidl-nél se az aldinál nem látom honlapon.Én vagyok a béna asszem.
Az Aldiban csütörtöktől lesz 4000-ért, és az is van olyan jó!
Múltkor 2 LIDIT is végigjártam és sehol sem láttam már azt a 7 ezer Ft-os tanktáskát. Esetleg nem találkozott vele valaki, valamelyik boltjukban?
Lildl újságban láttam okt 27-től lesz érvényes.Ha lesz időm keresek linket is.
Tankfelrakásnál van egy kis fülecske is, arra figyelj. Tehát kicsit lejjebb helyezed fel a vázra és előre kell tolni pár centit, akkor kerül a helyére. Lehet a fülecske nincs a helyén azért magasodik ki túlzottan, bár alapból is van ott egy kis rés...
Ja! Azért lehet nagyobb a hézag, mert könnyel elmozdulnak/leesnek ezek a kis szarok. Pillanatragasztóval raktam vissza őket, nekem 20 év után már látszott a portól a körvonaluk, hogy hol voltak eredetileg. :)
Ha arra két "gumi kockacukorra" gondolsz, az a vázon ül: egyrészt, hogy ne verődjön hozzá a tank, másrészt gondolom rezgéscsillapítás miatt.
Nem tudja valaki véletlenül, a tank alján lévő két gumi ráül a vázra vagy becsúszik a váz mellé? Nekem most épp ráül a vázra, de mintha nagyobb lenne a hézag a váz és a tank közt a kelleténél...
Nem Aldi? Ha van egy linked esetleg, szúrd már be pls.
én a madaras teszkóban vettem bosch c3-asat, ez tud mindent: 6V, 12V, autó, motor, stb, így ha később kocsihoz is kell, akkor jó. És külön van motor funkció, amikor alacsony amperral tölti, és csepptöltésre is vált, 14.999 pénz volt.
A lildlis újságban láttam ótómata aksitöltőt.Szerintem elég jó kis cucc 6e ft-ért.
Szedd ki a kupakokat, vagy csavard le, mert töltés közben hidrogéngáz képződik. Még kémiaóráról ismerős lehet a durranógázas kísérlet... ;) Na ugye? Inkább ne a GS-en próbáld újra...
az nincs rajta, és a kis kupakocskákat attól még kinyissam ugye?
Nem kell lekötni, csak ne legyen rajta bekapcsolt fogyasztó!
sajna ángliusul nem tudok de ez a kis zümmögő nem mkp. hanem festővászon volt, és most már egy műalkotás .
(lehet még gurulnak is vele ! )
Barátunk kicsit unatkozhatott!
...bár én is tudnék ilyen jól unatkozni!

http://motorcycle-pass.blogspo...
Ha nem látszanak a képek akkor az egér görgőjét foglalkoztassátok egy kicsit!
Mintha azt mondtad volna, hogy nem gondozásmentes, vedd ki, csavard le/húzd ki a kupakokat, töltsd fel, de töltés közben se legyenek fenn a kupakok, mert simán felrobbantod... motorban ne tölts, nekem a vázamon látszik egy elfolyt aksi, köszönet az előző tulajnak, kicsit örök nyoma maradt.

aksi töltése
Nekem tetszik:))))Csönd,nyugalom van a kupakban
Semmi párásodás.
Mindenképp kösd le.
olyat szeretnék kérdezni hogy ha úgy töltöm az aksit csepp töltésen hogy bent hagytam a motorba bekötve, abból lehet -e probléma?
Nem tudom pontosan gazából csak a menet mérete és a pálca hosszúsága térhet el.