Mivel a GS acélvázas és a bukógomba tartócsavarja a blokktartó csavar helyére kerül, nem tud különösebb gondot csinálni. Az általad említett dolgok az aluvázas sportgépeknél jelentenek gondot inkább.
Javítva és fényezve lettek az idomok. A fejidom volt a leggázosabb, azt sztem másnak nem is legózták volna össze. A lámpát viszont cserélni kellett, azzal nem lehetett mit kezdeni, meg persze a telók, alsó villahíd és a keréktengely is cserés lett.
Na ja, nekem még elég a derékmelegítő + térdmelegítő, az még pariban van a BKV-s idővel. Ha már motorosgatya, csizma stb. kell, akkor átgondolandó a BKV. Az autó nem játszik, naponta kb. 4000 pengő lenne a parkolási díj, szóval felejtős.
Tavasszal felgombázom, az a dőlésektől és kisebb kicsúszásoktól valamennyire csak megvédi. Leszedni nem akarom, mert így tetszik. Maximum ha kilátogatok a Kakucsra, akkor kapom le.
Fejidomot szerelt már le valaki F-esről?
Ha csak ettől félsz................vasald be............vagy szedd le és a padlásra vele.Én láttam ezerfelé röppent idomdarabokat...........szar látvány..............ezé sincs sok belőle nekem.
Hát ez szomorú, sajnálom!
Idomok mennyire sérültek meg? Ha megsérültek, tudtad pótolni, vagy javíttatni az egyes elemeket? Vagy esetleg E-sre alakítottad?
Én még a legkisebb kicsúszástól is félek az idomok miatt...
Ide nem írtam föl, a motorozz.hu-n tárgyaltuk a dolgot. Viszonylag jól megúsztam, leszámítva, hogy a tökömmel összehajtogattam a tankot. Nem volt őszinte a mosolyom utána egy ideig, de úgy tűnik, semmi komolyabb gond nincs. Lehetett volna sokkal nagyobb baj is.
Az enyém is összetört nyár elején (kijött elém egy öreg), de az most már lassan összeáll és a lábtartóknak semmi bajuk nem lett. Az eleje viszont kompletten kuka lett...
Fejidomot szerelt már le valaki F-esről?
Idomok mennyire sérültek meg? Ha megsérültek, tudtad pótolni, vagy javíttatni az egyes elemeket? Vagy esetleg E-sre alakítottad?
Én még a legkisebb kicsúszástól is félek az idomok miatt...