Holnap meglátjuk milyen idő lesz! ha nem esik de kicsit hűvös van az nem zavar. A hó sem zavar, maximum visszafordulunk, és felszaladunk Prága fölé a Kis-Kárpátokba. De ha eső lesz, akkor én sem ígérem...
Amú0gy előtte Bt volt rajta ami gyári és akitől vettem az is ismerem soha nem volt pénze és azért adta el a mocit amúgy meg 2-3 évenként illik gumit cserélni mert meg keményedik az állásba is.
Ha csak nem lesz valami csoda holnapra sajnos le kell hogy mondjam a vasárnapi gurulást, elég hideg időt írnak és hát az airsoftot azért jobban élvezem ilyenkor mint a motorozást, sajnálom hogy így alakult majd legközelebb
Vagy csak egyszerűen megpuhult a rugód? És tutira az csattan?
Amikor 3 évesen szétszedtem az egész hátulját a himba rendszer tűgörgőinél sivatagi szárazság volt..zsírnak semmi nyoma...és ha ott megkopik akkor csattanhat!
Tudom, hogy van olyan is, de jelen pillanatban a motor hátulja felkoppan minden döccenőn és nem valami stabil kanyarokban sem... van egy olyan érzésem, hogy nincs semmi olaj már benne. Ha meg már cserélem, szerzek valami komolyabbat gondoltam... mondjuk egy Katanából vagy Yamaha R6-ból. De ki tudja, tavaszig van időm aludni rá egyet.
Á, itt vagy! amióta megnéztem az afrikai utadról készült albumot, mindennap az ember orra alá dörgölöm, hogy a GS az isten. Gratula az eddigi kilométerekhez, és minden jót a többihez.
Nos, ma levettem a szelepfedelet. Két dolog derült ki: a vezérműláncom egy kicsit laza, viszonylag könnyen le tudom nyomni kézzel, de ez szerintem még nem lenne baj. Majdnem ilyen volt, talán kicsit feszesebb 30e kilométerrel ezelőtt is. Körbe forgatva a motort, egy ponton a szívó oldali vezérműtengely elég rendesen kotyog oldal irányban.. nem mindig, csak egy bizonyos állásnál. Egy néhány tized millimétert mozog, más állásban viszont egyáltalán nem. Csapágyas lenne?
Ezen kívül semmi durva sérülést nem láttam, a szelephézagok jók... jó lesz ez még Japánig meg vissza :)
Na most, honnan szerezzek egy új hátsó lengéscsillapítót, lehetőleg hosszabbat mint a mostani?
Most a trónörökös a legfontosabb, a GS megvár. Addig majd kitaláljátok, hogy lehet az oldalkocsiba beletenni egy gyerekülést. Meg egy extramini bukósisak se ártana.
Kb. az a lényege, hogy a vezérműtengely végéből és a blokkból levettek fél-fél millimétert a fiatalabb GS-ek tervezésénél, hogy kevesebb legyen a mechanikai zaj, és beterveztek a vezérműtengely és a blokk közé egy alátétet. Hidegen nincs hézag, melegen viszont van... Adott egy hullámos alátét, amit utólag be lehet szerelni, de erről én eddig csak amcsi fórumokon olvastam, eddig nem volt szerelő, aki hallott volna róla.. sem itthon, sem külföldön. Nincs szerelő képesítésem és magyarul nem tudom az alkatrészek neveit, úgyhogy lehet hogy baromságokat beszélek.
Na megyek, szétkapom a motort, aztán csinálok videót meg fotókat ha tudok.
Amikor 3 évesen szétszedtem az egész hátulját a himba rendszer tűgörgőinél sivatagi szárazság volt..zsírnak semmi nyoma...és ha ott megkopik akkor csattanhat!
minden elismerésem
Ezen kívül semmi durva sérülést nem láttam, a szelephézagok jók... jó lesz ez még Japánig meg vissza :)
Na most, honnan szerezzek egy új hátsó lengéscsillapítót, lehetőleg hosszabbat mint a mostani?
Szorítok Nektek, hogy jó legyen az idő, és meglegyen a közös túra. Majd számoljatok be, hogy hogy sikerült, és kérek képeket is!
Most a trónörökös a legfontosabb, a GS megvár. Addig majd kitaláljátok, hogy lehet az oldalkocsiba beletenni egy gyerekülést.
Na megyek, szétkapom a motort, aztán csinálok videót meg fotókat ha tudok.
Hasznos oldalak: http://gstwin.com/
Itt van egy hasonló kérdés: http://gstwins.com/gsboard/ind...
Google translattel le is lehet nagyjából fordítani őket.