Nekem sima manuális van amit az olajpálca helyére kell becsavarni.
Használtan vettem egy fórumtársunktól mindjárt be is linkelem milyen.
Egyébként elég pontos rámértem digitálissal pár fokos eltérést mutat csak.
OFF
nem tudom, ki mennyire nézi, vagy érdeklődik a motorsport iránt, de sajnos újabb áldozatot követelt a száguldó cirkusz: http://sportgeza.hu/motogp/201...
Nyugodjék békében!
ON
A 84857-es hozzászólásban írt csatik eredete megvan. A fessz-szabályzót cserélték, és van, amin rajta van a gyári csati, van amin csak a kábelsaruk. Na az enyémbe az utóbbit tették (miért, azt nem tudom.) Amúgy mitől megy/mehet tönkre? És mi a jele, ha rossz?
26 ezer körül lehet venni Wilbers progresszív rugót újonnan.Egy 15W-s olajjal megspékelve nagyon tuti lesz.Meglepődtem én is mennyire más lett tőle a motor.
Az olajfogyasztás rendben is van, de az hogy 9000-et mentél vele, az már kevésbé. 6000 körül javasolt a csere!
Ne térj el szerintem a 10w40-től, a modell megálmodói is ezt ajánlják!
A gyár, a japán mérnökök, alapvetően 10W40-et írnak elő a fél liter olajfogyasztás meg semmi, nulla. A motor ugye hidegen , hideg olajjal a van a legnagyobb veszélynek kitéve pont az indítás utáni első pillanatokban és itt teljesít a 10w-s olaj sokkal jobban mint a 20w-s meg a 15w-s.
Azok pizzát szállítani Pesten, nyáron 35 fokba valók.
Szimeringekkel, pogácsákkal, olajjal mindennel együtt volt 24000 körül. Nem hiszem, hogy a pogácsa bármiféle bajt okozna, és a műhelyben se mondtak ilyet.
Csupasz libám már van....most a sok csupasz nő közül kell kiválasztanom a nagy "Ő"-t.
..és még csak nem is kell ,hogy szeresse a motort...sőt ...inkább ne szeresse...utálom ha mögöttem ülnek...
Köszi.
GS re melyik való?