Indításnál csattant egyet, és azóta hallod alacsonyabb fordulaton?
Nem lehet hogy tényleg arról van szó, amit Isti55 mondott, hogy a generátorban sérülhetett meg a forgó rész, és az csörög?
továbbra sem hiszem hogy baja lenne. Nekem is van hogy hetekig csörög mindig, majd utána ki se tudom csikarni belőle a hangot. Ha egy GS-nek (vagy vagy bármilyen motornak) baja van, akkor az meg is áll záros határidőn belül.
Végre aki utánajárt a hangnak! ez a hang nekem is megvan. Nem tudtam hogy mitől, de ugyan ez a jelenség. Szervizbe mondták, hogy ugyan tényleg van hangja néha (hidegen soha), hogy kutya baja, ne zavarjon.
Normál hőfok, normál tempó nincs hang. Meghajtva kattog alapjáraton.. újra normál tempó, újra alapjárat, nincs hang.
Sztem köze van a blokkhőmérsékletnek hozzá
A vezérlés felől jön a hang am, arra már rájöttem magamtól is.
sajna a szervizekben halvány lila gözük sincs,és csak azt mondják biztosan meghajtottam ,pedig úgy indult a dolog ,hogy az egyik reggel indítoztam ,és közben volt egy fémes hangú csattanás ,aztán aksi persze lemerült,és betoltam ,be is indult és egy pár sarok után ,mikor a szivatot visszaengedtem akkor hallodtam először ,de csak alapjáraton csörög ,klatyog,vagy nem is tudom ,de beteg a hangja :(
Remélem csak fellazult valami
A GS500 imert a csörgésről. Milyen a hang? Csörgős, klattyogós, klikk-klakk? Rendszeres vagy csak egyszer-egyszer klottyan egyet? Van a gs500-nak egy típushibája, angolul cam end float-nak hívják, nem is tudom, mi lehet magyarul. Én 9e kilométerrel vettem az enyémet és majdnem a kezdetektől csinálja, egyre hangosabban. 45 fokban hajtva szar olajjal és szar benzinnel sokkal hangosabb volt... jön a tél most el fog csendesedni :) Az enyémen akkor jön elő, ha meghajtom mondjuk városban a motort és alapjáraton szépen elkezd klitty-klattyolni.
Elvileg van egy kis hullámos alátét, amivel ki lehet javítani, de nem élet-halál kérdés a dolog. Lövésem sincs, hogy hova kellene az az alátét. Esetleg kérdezz rá egy Suzuki szervízben.
a szelep állításon már túl vagyok:(
és ha minden igaz a feszitőn is állítottak.
A szervizben mondták hogy vagy főtengely csapágy vagy hajtókar csapágy ,de az olajat ma leengedtem ,és szerencsére semmi sem volt benne.
Szégyen-gyalázat, de nem írtam fel hány km.-nél tettem fel .
min. 15e km. az biztos.
középen 0.1 mm a mélység , nem egy Mariana árok !
oldalt jó lenne még. Egész nyáron melózni jártam vele (M 7-es , 1 es főút. Nem sok kanyar.) az első még hibátlan.
Itthon meg kurva durva murva !
A hátsómban 17.000 km van és még van benne bőven. Középen 2,5-3 mm van még. Az oldaláról meg ne is beszéljünk, mert főleg egyenesben közlekedek Bp.-n.
Az elsőt pedig most vettem márciusban 18.900-ért Budakeszin, de Üllőn a www.forgogumi.hu -nál asszem kb. 2-3 ezerrel olcsóbb lett volna és ingyen rakták volna fel. Budagecin még azért is píízt kértek (2.500 Ft), pedig csak a felnit vittem, szóval ki és be se kellett neki szerelni. Nem is megyek oda többet.
Elég havonta az az agyatlan emberkék szüttyögését hallgatni.Néha jó de sűrűn már veszélyes.
A lényeg hogy visítson és olvadjon a gumi.Bár ébn ezt otthon flexel megoldom nem kell ahhoz egy csepp benya sem.
Aki szarral is tud viszonylag jól menni az attól még ugyan úgy jobban élvezné azt egy jó gumival! Tudással sok mindenen túl lehet lendülni, attól még nem lesz az komfortos.
A viccet félretéve megsaccolom azt amivel még be merek esni (mostmár azért sikerül eltalálni a leggyorsabb biztonságost) kivárok nagyfékkel lassít beesik és középtől vagy ahogy látom a kijáratot onnan ami belefér.
Nem lehet hogy tényleg arról van szó, amit Isti55 mondott, hogy a generátorban sérülhetett meg a forgó rész, és az csörög?