Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

A guminyomást mindig hidegen gumihoz adják meg, tehát max. 1-2 km-t gurulj vele a benzinkútig, de a legjobb az, ha helyben fel tudod fújni a gumit.

A kormánycsapágyat egyszerűen tudod ellenőrizni: motort középsztenderre fel, megkérsz valakit, hogy nyomja le a motor hátulját, hogy az első kerék szabadon forogjon. Jobbra-balra eltekered, eközben nem szabad akadnia, darabosan, nehezen mozognia vagy lötyögnie.

A gumi mennyi idő alatt melegszik be? Ez is sok tényezőtől függ (hőmérséklet, aszfalt minősége stb.), de általában szerintem 4-5 km normál menet után.
Sztem vagy centríroztatni kell vagy kicsit lazítani a kormány csapágyon, ami aztán később cserés lesz, én is itt tartok most, nekem lazítottak a csapágyon kicsit és ég és föld a kettő
na a gumiba kb 1000km van tehát nem kopot.centirozás egy hete volt.kormány csapágy nem tudom 12e km van a mociba.talán a nyomás alacsony.heidenau egyenlöre marad tavaszig.tapadni tapad teszteket is olvastam vegyes a vélemény.nem mindegy,hogy hidegen vagy melegem ellenörzöm a nyomást.vélemény erröl?kormány csapágy hogyan ellenörizzem?mennyi kell mig bemelekszik a gumi?a vasárnap miatt fontos!
Pirelli Sport Demonon, meg a Michelin Pilot Activ-on gondolkodtam, de ennyi lehetőséget már nem akartam beírni, hogy ki mire voksol. :)
Amúgy minden javaslatot szívesen veszek, mert halvány fogalmam sincs, melyiket lenne érdemes.
Jók a tapasztalataid a Michelinnel? Most az éri meg a legjobban szerintem árben, nagyon valószínű hogy azt dobok fel rá tavasszal.
Jól döntehtő, nem bizonytalan?
Esetleg Michelin Pilot Active? Most BT45 árban adják.
Szavazat 2: Metzeller

Egyébként kamion mögött a turbolencia miatt szitál, az nem a gumág miatt van. Engem is dobál olyankor, jobb minél előbb megelőzni.

A Heidenauról én is csak szart hallottam és annyival nem olcsóbb, h megérje azt venni.
Bocs, nem Mezt, hanem Metz(eler)
Én ugyan így jártam a megvétel után!
Kipróbálhatsz mindenféle guminyomást, de szerintem egy rakás szar a Heidenau gumi!Sőőőőt, még a szart fokozhatnám is!
Eladtam egy ER5 tulajnak fillérekért a gumikat és vettem egy Michelin Pilot Activ párt!
Jester
Szerintem ilyent vegyél!
Mezt Lasertec 1 szavazat
Ha a gumiméret azonos, akkor a nyomásérték is ugyanaz. A gumi márkájától nem változik a nyomásérték - normál használat mellett. Ha viszont pályázni mennél (nem hiszem, hogy ott használnád elsősorban a GS-t :)), akkor lehetne merengeni, hogy milyen márkájú, azon belül milyen típusú, soft/medium/hard gumi van fent. Ehhez ugye kéne tudni, hogy hány fokos az aszfalt stb. Majd mindehhez belőni a guminyomást.

Röviden: szerintem vagy a gumival lehet probléma (kopott?), kiegyensúlyozatlan, és maradhatnak a gyári nyomásértékek.

Nem tudom, hogy a többieknek mi a tapasztalata gumi(nyomás) ügyben.

Szavazás: szerintetek inkább Bridgestone BT45 vagy Mezt Lasertec legyen a következő guma a mocin?
Hali!

Gumi mennyire kopott?Mert ha nincs elég profil rajta az is okozhatja.Persze még ezer más(kormánycsapágy centrírozási probléma)
Ha az eredeti méretű gumi van rajt a gyári guminyomás megfelel
olyan kérdésem lenne,hogy van nekem egy suzuki gs 500 mocim és heidenau k63 illetve k64 gumi van rajta.A könyve szerint elől 2,25 hátul 2,5 bar nyomásnak kel lenni de a könyv BRIDGESTONE gumit ír elő tehát nem kel más nyomás bele?Nekem ezzel nem jön be mert csuszik meg pattog.Na melegen 2,2 volt benne ma reggel 2 bar
És beszitál a kormány.A hátsó meleg 2,3-4 hidegen 2,2 bar mit csináljak mert élég súlyos így motorozni.A másik ha valami mögött mész pl: busz vagy kamion nagyon szitál a moci. Vagy csak én vagyok tapasztalatlan.
Service Manual: http://www.carlsalter.com/down...
Én Koncz Antihoz járok Újpestre a víztoronyhoz mellett Kiss János utca. Telcsiszáma: 30-233-7407.
Suzuki Pardi-s volt, meg Hondás is.
üdv !
csak egy tipp a diagnózishoz :
az én Gs-emnél a generátor forgórészénél az
egyik mágnesből tört le egy darab. ( a szerelők
csodálkoztak, ilyet még nem láttak ! )
csak alacsony fordulatsz.-on hallottam a zörgést ,
mert magasabb fordulaton a centrifugális erő
"helyén" tartotta a letört darabot.
itt nem rég valaki írt hasonló problémáról, sajnos blokk csere lett a vége.... neki a szelepek törtek el vagy mi a túró volt, érdemes lenne az olajat leereszteni hogy van-e bent valami fémreszelék, de én nem hinném hogy hogy olyan nagy probléma lenne vele, sztem vidd el először egy másik szerelőhöz is, egyébként meg sztem néha oda kell neki húzni hogy tisztuljon a rendszer de ez csak az én véleményem
a szervizben ,főtengely csapágyra ,vagy hajtókar csapágyra tippelnek,sajna az alapnál jobban csörög:( Egy reggeli indítozásnál ,egy fémes hang után jött elő a dolog ,bár egyből nem hallottam ,csak egy pár sarok után mikor visszaengedtem a szivatót. A motorban garantált 28.000km van,a családból vásároltam ,és elöttem sem hajtották.Castrol olaj van benne.Én azthiszem anyag hiba vagy valami fellazulásról lehet szó,(szerintem) Egy reggeli indítozástól nem hinném ,hogy csapágy lenne a gond,de nemtudom:( Pedig nagyon szeretem a gépet!
Szervizben azt mondták, hogy ez a csörgés nem normális?
Úgy értem, mire tippeltek?
Nem akarok okoskodni, de a Suzukiknak alapban is elég hülye hangja van. Mennyi van benne, milyen olajat használsz?
holnap dógozol?
én Pesten ne tudom mi a helyzet, de innen a fórumról sokan pestiek, valaki biztos tud segíteni
az a nagy igazság ,hogy 40.000-50.000 ezres munka díjakról beszélnek a szervizek ,és szerencsére van egy kis autószerelős múltam ,de aki segítene az szerencsére nálam sokkal tapasztaltabb.
És szeretném minél elöbb megcsinálni ,bár már lassan itt a rossz idő:(
Egyébként tudnál valami jó szervizet ajánlani? Attól sem zárkózom el!
a Motorad szervizen kívül?
Hát ahogy nézegetem itt az időjárást elég esős lesz péntektől, meg 12 fokot ír Bécsbe vasárnapra, nem akarok vészmadár lenni, meg cukorból sem vagyok, de ha marad ez az időjárás akkor sajnos a másik hobbimnak kell hódolnom, pedig lenne kedvem hozzá....
érdekes megközelítése a probléma megoldásának, másik szervizre nem gondoltál még?
az is jó ha az aksival még sorba kötünk egy 12V 21W-os égőt
akkor birja az autós töltőt
de vannak kis 12V-os tápegységek amik tudnak max 150mA-t az is jó