Hali! http://totalbike.hu/technika/motordoktor/doki040601/
"ON, OFF és PRI. A vákuumos csap specialitása, hogy csak akkor nyit ki, mikor forog a motor, vagyis mikor vákuum keletkezik a motorban és ez egy cső segítségével (a szívócsövet köti össze a benzincsappal) eljut a benzincsaphoz. Ez alól kivétel a PRI állás, mivel ebben az állásban állandóan nyitva van a csap, ha van vákuum, ha nincs."
Más:
Meló után boldogan hagytam ott a parkolóban árválkodó olajfoltomat és meglátogattam XJ900 cimbim.
A továbbiakban a többesszám azt jelenti, hogy én ettem, ittam és dumáltam hozzá, miközben ő bőszen szerelt, maximum a hangulatához járultam hozzá, illetve néha hozzámvágott valamit, vagy a kezembe adott egy forró csavart, hogy érezzem a kínt :D
Tehát lepucoltuk a blokkot (100ezer fokos volt persze :) )
, majd beröffentettök és figyeltük, hol gyöngyözik ki a drága nedű és nem is vártunk sokat, meg is volt a lék. Jobb oldal kuplunk dekli eleje, ami nem rossz, mert csak lekapjuk a gyújtást és fel is tárult, hogy mi a bűnös. Valaki már babrálta és sikerült a tömítést elöl begyűrnie, vagy eleve nem volt passzentos, de ez öröm, ha egyértelmű a hiba. Olaj le, dekli le, majd egy rövid 30 perces kapargászás és tisztogatás után gyönyörű fém tiszta felület, tömítés nincs, de van elring paszta, ami már nem kevés alkalommal volt hasznos és precíz segítségére (persze én para és tutibiztoshíperszuper lesz ez így?). Megkapta a pasztát, szépen összeraktuk (csámcsogásomat, néha megtörtem egy-két hülye kérdéssel azért), majd rövid várakozás után kapott 15w 50 Repsolt, ez hivatott orvosolni az olajfogyasztásomat arra a pár hétre, amíg téli csicsire nem küldöm a vasat, ahol is lazán szétkapjuk és összerakjuk újra :D (igen, most nem castrol, megdumáltatok :D)
Én nem tudom, hogy aki 20W-t használ, mit érez, de határozottan csendesebb a gép, de a váltó durvább, ámde határozottabb, ezt mindjárt le is teszteltük egy Érd-Szabadsághegy-Normafa-Érd körrel, ahol nem minden esetben sikerült nem anyjáig pörgetnem, mondjuk az Istenhegyin sem megyek többet ilyet, mert csúnyán leléptem a XJ900 elől, de hát ez volt a stresszteszt!
A végeredmény, hogy semmi olajfolyás, meleg állapotban hibátlan váltó, tökéletesen elégedett vagyok, de azért remélem még hetekig kitart a jó idő, mert erősen sírni fog a szám, ha le kell majd raknom!
abszolút nem lehet elzárni?
PRI állás az micsoda?
ha a karbit egyszerűbb leengedni akkor inkább az jobblenne
én nem szoktam leengedni mert az idomtól nem férak hozzá a karbihoz azért meg nem szedem szét a fél motort
el szoktam zárni aztán kicsit kijáratom belőle utánna meg teleöntöm a tankot hogy ne rozsdáljon a párás levegőtöl
Kösz, hogy ádázul védted az elsőbbségemet!
Most számoltam utána, hogy nekem elég messze lenne kb. Budakalászról lemotorozni hozzád a "déli végekre" (alsó hangon egy 100-as karika), meg a hétvégén nem férne bele az időbe, szóval nem élek vissza a türelmeddel; viszont Ninjának szinte a szomszédban van. :)
jah, ezt nem láttam amikor válaszoltam az előbb így első helyre lépett elő Ganjaninja kolléga a komoly versenyben.... ....adatlapomon van teló és mail cím....
Jester picivel hamarabb érdeklődött és hétvégén nézné meg így azt megvárom(nem az ár miatt hanem a sorrendből kifolyólag ).......szombat és vasárnap otthon szerelgetek így akkor Bp.-től nem túl messze megtekinthető...
Mi már mentünk úgy motorozni, hogy az előttem menők bal kanyarba jobbra dőltek vagy 10 fokot. Ha nem megyünk gyorsan, nem veszéjes. Mondjuk azt nem tudom odaát milyen szelek szoktak tombolni...
http://www.youtube.com/watch?f...!