Ha már pont így egymás után írtatok:
Ninja, átadom neked Tsanyi gatyója megtekintésének/felpróbálásának/megvételének (a megfelelőt kérjük aláhúzni) jogát, már megoldódott a gatya-probléma.
persze ...semmi gond..választhatsz ,hogy melyiket viszed...én úgysem megyek sehova....lakást festek+melózok és örülök ,hogy vérkeringek.....max a mini felest (Nadi után szabadon) veszem elő
A reggeli rohanásban elfelejtettem berakni plusz egy nívópálcát. Ki tudnál segíteni eggyel holnapig? Gondolom hogy a tiédben is az olajmérős figyel, a sima nívópálca talán megvan valahol. Ha nem, az sem gáz, max. holnapra tolnánk a dolgot - feltéve, ha neked is jó.
4,8 lett a fogyim mégis....és ugyanúgy húztam neki.
A benzin berohad, nem maga a brenya, hanem a benne lévő bio komponensek, tehát elpárolog a brenga és marad az etanol és az adalékok, de ez sem 3-6 hónap
Idézem a MOL-t:
2. Milyen arányban kell majd biológiai eredetű komponenst az üzemanyagokhoz keverni?
2007. július 1-től magasabb jövedéki adó fizetendő azon motorbenzin és 2008. január 1-től azon gázolaj forgalmazása után, amely az alábbi két szempont közül bármelyiknek is nem tesz eleget: o maximum 10 ppm kéntartalom o minimum 4,4 % biokomponens tartalom
12. Milyen üzemanyagok tartalmaznak bio-komponenst?
Minden Magyarországon forgalmazott benzin tartalmaz bio-komponenst.
Léteznek benzin stabilizáló folyadékok, amivel 12-24 hónapra is le lehet állítani a motort, kell futni vel egy kört, Motult láttam, az iszonya tdrága 5000huf körül, de láttam már 1000 körül is és ugy mi 4-6 hónapról beszélünk csak.
Két verziót látok:
Üres tank, kijáratott karbi, páramentes környezetben tárolás, hogy ne rozsdásodjon, téli járatás kihagyva, nekem ez nem tetszik.
Teli tank, stabilizáló adalék és havi beröffentés bemelegedésig, na ez tetszik.
Mondjuk én télen szétkapom, ezért max 1-2 hónapot fog állni, egyben :D
ez mondjuk érdekes, mert nyáron (35°C + valamennyiben) mentem a Balatonra, és amíg araszolt a forgalom kb lépésben, akkor olyan volt, mintha -20 LE-t vesztett volna, amikor végre el tudtam lépni, és normális volt a tempó, akkor visszajöttek a pacik. Szóval melegedni is tud, nemcsak menni....
hogy zárod el? vákuummembrános: ON RES PRI, max, ha tartalékon van, akkor ON-ba már nem kap benzint..... Amúgy meg van a karbi alján egy leeresztő csavar.
A benzin elpárolog, mert viszonylag kis szánatomszámú szénhidrogén, de inkább az adalékok aggasztanak, amik visszamaradnak, na azok nehogy betrutyisodjanak.... csak kérdés, kell-e vele foglalkozni....?
én a mocit általában két személlyel használom, dobozzal plexi nélkül, de nekem a 4,8 -as fogyasztás számít jónak, ha tényleg nem húzom neki és nem dombos a környék , akkor esetleg 4,5, városban meg sajna megeszi a 6L a rövid táv miatt+ melegítés.
viszont érdekes mikor nyaralni voltunk és megvolt pakolva a motor mint az állat, akkor is csak 4,5 evett, pedig oldalra nem kicsit kilógtak a tatyók
Szerintem simán hideg volt még a gép. Nekem ugyanezt csinálja 2-3 lámpáig, pedig én is melegítem előtte 1-2 percet. Szóval kell neki egy kis szivató, ennyi.
Köszönöm a tippet, kipróbálom ezt is. Ha minden kötél szakad, akkor meg kap egy kis etanolt, az asszem megoldja a vizes/koszos benzin problémát. Csak akkor majd a benzinszűrőket is cserélni kell.
A karbikon van leeresztőcsavar az útszéli gyorspucoláshoz.Egy kis vizességet azzal is el lehet hárítani nagyobb szétszedés nélkül.Én megpróbálnám leengedni a karbik levét,hátha csak az a baj.
Ninja, átadom neked Tsanyi gatyója megtekintésének/felpróbálásának/megvételének (a megfelelőt kérjük aláhúzni) jogát, már megoldódott a gatya-probléma.