Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ja és itt hangsúlyozom hogy helyzetjelző mellett csak ködlámpával nem közlekedhetsz mert azt büntetik! a ködlámpát úgy használhatod mint a reflektort! kivétel akkor ha valamelyik oldalon (autó) egyáltalán nincs fényed.
Ha jól rémlik
Elvileg E jelzéssel ellátott helyzetjelző kapcsolásával feszültség alá helyezhető és külön kapcsolóval, visszajelzőlámpával ellátott ködlámpát szerelhetsz fel!
De ezen kívül más jellegű fényforrásért elvehetik a forgalmit!
Van olyan vidék(zala) ahol forgalmi is ugrott már érte...
A sünök a xenon lámpáért is 5000-re büntetnek, nincs kecmec!
Itt az eladó nadrág, az egyik lányom felvette, de kicsit nagy rá... ....XL-es méret
Üdv Mindenkinek!

Jól haluzok, hogy valaki a Gs fórumból ismeri a grandemoto-t Kazincbarcikán? Egy jó barátom most valszeg átvenné a GS-t, én meg erősen elfilóztam egy picivel nagyobb gépen, és így legalább azt is tudnám, hogy jó helyre került a paripa. Egy 600 CBR F2 néztem múltkor Békéscsabán, nem volt végül is rossz, de el is vitték, meg azt újra át kellett volna festeni:). Szóval egyenlőre kósza ötletként, de megfordult a fejemben a váltás, és Kazincbarcikán a grandénél láttam egy jó gépet. Ha valaki meg tud támogatni, hogy normális a kereskedés, lehet elnéznék arra, csak hát Győrből azért nincs túl közel. Szóval ha valaki esetleg hallott róluk jót, rosszat, bármit, azt megköszönném, ha megosztaná. Üdv, és használjátok még ki a jó időt:)!
Hát, ismerve a sünök hozzáállását, "leddel világítani itten mápedig nem lehet". Szerintem elég necces, az átlagnak hiába magyarázod, hogy nappali menetfény stb., neki csak a "halogény" lesz jó motorra.

Lehet, hogy a többieknek van már tapasztalatuk e téren, ha igen, akkor megoszthatják. :)
Akkor szezon végén lecseréled az olajat, mész télen 100 kmt, tavasszal pedig megint lecseréled?
Osztom avéleményt.Szerintem télen is van jó idő,meg néha száraz út.Ki sem bírnám tavaszig,úgyhogy ha kisüt a nap,magamra borítom a ruhásszekrényt oszt gyí.Azért a lájtos tapadásra figyelni kell,főleg árnyékosabb helyeken.Plusz előnye a dolognak ,hogy tavasszal nem kell újra megtanulni motorozni.
Dús a keveréked valószínűleg azért.
sokat olvasgattam erről a télire elrakom dologról, megkérdezgettem a szerelőt is , és az hogy kéthetente kijársz beindítani, az a legrosszabb amit csinálhatsz vele, kivéve ha ki is mész vele, az a legjobb ha télen is hajtva van mikor száraz az idő, az olaj cseréről meg annyi véleményem szerint hogy nem szabad elrakni friss olajjal és arra számítani hogy majd nem kell cserélni szezon elején, ugyanis a legjobb tudomásom szerint ami egy telet állt a a motorba olaj az közel sem fog olyan jól kenni mint a friss
nem tudom mitől lehet de az én motorom 0 fokig szívató nélkül indul elsőre, meg 30 fokba is ugyan ez.

a thermobélést én meg nem merem belerakni a kabátba mert mikor reggel 6ra megyek melózni 10 fok van 3 kor mikor jövök haza meg 30......
Nem füzér! Teljesen olyan mint a mostani mocik kis lámpája
Ugyan nem vagyok közlekedési szakjogász, de egy GS-ről azért nem nehéz megállapítani, hogy a gyári felszereltségnek nem része a ledes karácsonyfa füzér. :) "E" betűt meg távolról se látott. Szóval szerintem kekeckedne, műszakin se valószínű, hogy átengednék (de műszakira le lehet szerelni :)).
Találtam a garázsban 2db "halszem" ködlámpát...Szerintetek beleköt a rendőr ha ezeket fehér fény ledesre átalakítom és a nappali tompított helyett használom? Lényegesen kevesebb áramot használ..ezáltal a vas is jobban megy..
Ez ügyben türelmedet kérem!/A ruha kint van a szüleimnél./De természetesen küldök!
Nem hinném , hogy gáz lenne én egyszer 1500km-rel léptem túl...
Semmi gond nem származott belőle.
Szia!

küldesz nekem képet a ruháról.Van egy tippem milyen lehet.
A címem:belafig@ajkanet.hu

Köszi előre is!
tiszta áttetsző..mindig is ügyeltem a tökéletes égésre
Nézd meg a színét. Ha nem nagyon kokszos az olaj, még használhatod. Én már sajna többel is átléptem, de nekem már most kár lenne lecserélni...

Nekem azt tanácsolták, hogy tavasszal cseréljek általában olajat.
Télire feltöltöm olajjal a hengereket..Bedugózom a kipuffot..és letakarom ...jót alszik a garázsban. (bár most is mindig ott alszik letakarva ) Néha meghúzgálom a karokat..nyomkodom a féket...és utolsó seb fokozatban...a hátsó kerék felöl áttekerem a motort.. Jahh és úgy van letéve ,hogy mindkét kerék a levegőben...nehogy benyomódjon és megüljön a gumma..
Szerintem jobb ha télire "tiszta" olajjal rakod el a vasat.
Így nem áll össze a dzsuva a sarkokba.
Nyugodtan túllépheted, ha nem érzed hogy öregedne. Én is nemrég 6500 után cseréltem le, még teljesen jól járt a váltó, nem éreztem semmi problémát.
Viszont télen majd kb 2 hetente indítsd be egy kicsit járni. Én nem tettem meg, és tavaszra úgy összeállt valami, hogy hiába húztam be a kuplungot, nem tekert az önindító. Utána semmi baja nem volt amikor már elindult, de nem jó ha sokáig áll.
Van közöttünk olyan aki mondjuk 5-600 km-el túllépte az olajcsere periódust?
Esetleg megoldás ha a tartalékba vett egy liternyit beleöntöm?...természetesen úgy,hogy előtte egy litert kiszippantok belőle..
Fölös lenne kicserélnem...és aztán télire otthagyni......vagy inkább ne spóroljak? A szezont mindig új olajjal kezdtem..és még egyik járgányomnál sem léptem túl..
...legalább kemény lesz...