Nekem a téli nagy projekt a tank belső felújítása, mert abban van egy kis rozsda. Na meg ha már lekerül a tank, akkor kap új szűrőt + olajat, meg csekkolom a gyertyát is, bár annak a cseréje még nem lenne indokolt. De lesz idő elszöszölni vele.
Lehet, hogy a télen le lesz festve a felnim kékre! Úgyis le kell szedni (görgőztetni kell, meg gumicserés), szóval ha lesz rá idő, kap egy kis design-t. Fukszos kék rettenet.
A rendőr motorosok rendőr motorját szerelte, onnan ismerik az Embert. De persze csak a yamahákat szerelte, a BMW-ket nem kellett...
Nézd, én a motoros postásnak is intek. Most már ő is nekem.
Az indexét kint felejtő kamionosnak is intettem, bár kevésbé széles mosolyal... és más volt a nonverbális üzenet...
Mivan Kedves ! A Nagy testvér mindent lát ,
és még árulkodik is !?
Az " Embered" meg lassan olyan legendás lessz
mint Colombo hadnagy felesége . Egyre többet
tudunk róla (a motoros rendőrök tudják a tel. számát pl.)
Én is üdvözöltem 3 motorost , de nem viszonozták !
Rendőrök voltak . -rendőrök vs. motorosok ?-
Szegeden hol? A plaza előtti felüljárón (Izabella-híd)? Én egyszer, úton Kassa felé, a 3-as főúton megyek úgy 150-nel (tükörsima út, semmi forgalom, úgy könnyű), amikor jön szembe két motoros. Intek neki, és azzal a lendülettel el is engedtem a gázt. Rendőr motorosok voltak. Szerencsém volt, nem jöttek utánam, csak telefonáltak az embernek a szervízbe, hogy állítson a sarokba.
Szóval ha már kezd körvonalazódni az út (nekemédesmindegycsakmenjünk)...akkor a dátumot kellene kitalálni...és esetleg a többi fórumon (motorozz .hu...Motoros bázis...stb) jól meghirdetni....hátha van még márkatárs aki esetleg tolna egy rétest Dobogókőn! :)
Olvastam, drukkolok. Ugyan nem mondtam meg tutit, de egy ideje már pedzegettük, ha minden gyári és jó, akkor valaminek a mérete nem fog stimmelni, ezért volt már ideje Biti-zni, mert ott van mintapéldány :D
Szegeden szoktak nagyon g.ci helyen mérni. 4sávos felüljáróról lefelé.. tök egyenes úton. Persze 50-es tábla. Na ott én a feluljáró tetején 100-110nél el szoktam engedni a kormányt, és szélesre tárt karokkal ejtőzök.. hátha egyszer bekerülök az újságba..
A kormányt se fogta, de kilencvennel ment
Nyáron belementem ebbe a trafiba 100+os tempóban, éjjel. Akkor fogtam a kormányt, mert nem gondoltam hogy mérhetnek Nem jött papír, mondanom se kell
Ezért tényleg irigyellek,mert bizony az enyém beszitál.Az igaz,hogy nem mindig,vagy nem veszem észre.Én úgy tesztelgettem kíváncsiságból,hogy elengedtem a kormányt különböző sebességeknél.Ilyenkor,hol csinálta,hol nem.De nem különösebben zavar,mert,ha fogom a kormányt,akkor nem zavar.Meg eleve a kormány arra való,hogy fogjuk,továbbá nem akarok úgy lemotorozni Siófokra,hogy közben elvezénylem az autósoknak A négy évszakot Vivalditól.
A kormány szitálásra értettem, hogy betonstabil, azaz nincs, maga a motor már nem jellemzően stabil, de nem is instabil...csak úgy van, miközben, olyan a menetszél, mintha egy Jumbo Jet hajtóművébe kapaszkodnék, hogy ne szívjon be, szóval szánalom és fájdalom, nem erre van szegény.
Az első telóimban 15W-s olaj van, ettől talán stabilabb, de ez nem 170-nél egyenesben jön ki, halálfélelemre meg akkor nincs idő, csak mindig utána :D (mondjuk, lehet segít, hogy az autóm jóval gyorsabb végre, mint a motorom)
De persze a German autobahn-on csak ritkán motorozom :D
És még egy jó tanács. Fóliázd le a két oldalsó kis idomot, mert különben leeszi róla a nadrág a festéket Én celluxxal oldottam meg, ahol éle van, ott ragasztottam le. Egyik első gurulásom alakalmával vettem észre esőben, hogy piros a nadrágom a térdénél.. Úgy, hogy teljesen gyári fényezésű az enyém is
Egyszer régen furcsa hangot véltem felfedezni a motorban.. akkor pestről szegedre 6.ban, 3ezres fordulaton hazamentem. Ez 60-as tempó. Na akkor 3,4 volt a fogyasztásom. Am akkoriban sok hosszútávú utazásnál mértem 4,2 rendszeresen. Aztán felkerültek a dobozok, és ez lett 4,8. Városban meg mostanában használom sűrűn, na ott 4500 -as fordulatról indított rajtok, és rendszeres 100ig kigyorsítások növelhetik a fogyasztásom.. Mondjuk annyira nem izgat, hogy visszavegyek a stílusból
Lehet, hogy a télen le lesz festve a felnim kékre!
Nézd, én a motoros postásnak is intek. Most már ő is nekem.
Az indexét kint felejtő kamionosnak is intettem, bár kevésbé széles mosolyal...
és még árulkodik is !?
Az " Embered" meg lassan olyan legendás lessz
mint Colombo hadnagy felesége . Egyre többet
tudunk róla (a motoros rendőrök tudják a tel. számát pl.)
Én is üdvözöltem 3 motorost , de nem viszonozták !
Rendőrök voltak .
A kormányt se fogta, de kilencvennel ment
Nyáron belementem ebbe a trafiba 100+os tempóban, éjjel. Akkor fogtam a kormányt, mert nem gondoltam hogy mérhetnek
Olajcsere,2 gumi csere,index csere.Lazitásképp karbisor le,összes fuvóka csere,összes úszó csere.Most villanymotor filingje van
Az első telóimban 15W-s olaj van, ettől talán stabilabb, de ez nem 170-nél egyenesben jön ki, halálfélelemre meg akkor nincs idő, csak mindig utána :D (mondjuk, lehet segít, hogy az autóm jóval gyorsabb végre, mint a motorom)
De persze a German autobahn-on csak ritkán motorozom :D
egy nemes vad nem érdemel ilyen bünti utakat !
Egyszer régen furcsa hangot véltem felfedezni a motorban.. akkor pestről szegedre 6.ban, 3ezres fordulaton hazamentem. Ez 60-as tempó. Na akkor 3,4 volt a fogyasztásom. Am akkoriban sok hosszútávú utazásnál mértem 4,2 rendszeresen. Aztán felkerültek a dobozok, és ez lett 4,8. Városban meg mostanában használom sűrűn, na ott 4500 -as fordulatról indított rajtok, és rendszeres 100ig kigyorsítások növelhetik a fogyasztásom.. Mondjuk annyira nem izgat, hogy visszavegyek a stílusból