Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Minnyá rámegyek vagy 20x.
Kiírtam hahun így is.. majd nézem a statisztikát (eddig 34 megtekintés volt, tegnap délutántól éjfélig..csak GS450S címkévl)
Hát igen, az is kevés lenne, hogy 1300-as suzuki. Hayabusa vagy Swift?
Az egyszerűbb userek kedvéért érdemes szóközzel is kiírni (GS 450; GS 500), úgy is nagyobb lehet a találati arány.
Akit érdekel sztem megtalálja. Normális állapotú GS500, 1 év műszakival sztem ebben az árban nem igazán van. Ha pedig akad, azok is csak 2-4 évvel fiatalabbak.

Mondjuk ha úgy hirdetném meg hogy GS450 (GS500) .. talán kidobná a kereső oda is
Kár,hogy nem tudod meghirdetni a Gs500 oldalon,ott többen felfigyelnének rá.Így eléggé meglapul a többi Suzuki között.
Nema............csak ez a szar fórummotor nem hagy írni annyit írok.
Hát te troll, ki vagy te?
Megduplázod az értékét?


Veszek bele sztem újat. Ha pedig nem iparkodik az érdeklődő, még az olajat is lecserélem.
"Elege van már az új, minden sarkon szembejövő, csak számítógépdiagnosztikával javítható, magas fogyasztású kétkerekűekből? Akkor válassza Dipshit akciós GS 450-ét! Tárcsázzon most!"
199999.- lett az ára.
Vagy nem tudnak...és pont azért írtam...
Ennek örömére ma azt mondta az akksim, hogy kakukk.. Viszont már tolva elindításból menet közben fel tudok ugrani a motorra. Szaladgáltam a városban, látványnak se voltam utolsó
Most AGIP lett nekem is, kiváncsian várom...
Etanol 1-2 lityi, vízteleníteni?
A szinkronúszók nem úsznak? Persze, lehet, hogy tudnak motorozni is.
Nálam 140-150-nél 5-5,5l-t fogyasztott az FZ6.Ez a legkevesebbet fogyasztó sor4 600-as.Néha még fogom a fejem,hogy eladtam.
...ha hasonló karakterűek a motorok...én néhányszor majdnem beleszaladtam az öregbe hátulról, mert a kereszteződésből kigyorsításnál nem számoltam a kéziváltó reakcióidejével... na, nem nekem volt kéziváltóm... mire betette 2-esbe, már izzottak a féktárcsáim...
Mindig mondom neki, hogy jöjjön utának, mert amit én be tudok venni, azt ő is be tudja Bandittal. De hiába...
Mindegy, ha kinézek magamnak egy útvonalat és bekalkulálom rá az időt a saját tempómmal, akkor oda nem vele megyek.
Egyébként az tényleg jó, ha egy tapasztaltabb megy előtted, mert úgy legalább látod, hogy milyen íven kell megkezdeni a kanyart, jobban be lehet tanulni a féktávokat is.
Én is úgy tanulgattam, hogy elöl ment az ember, és tartani kellett a tempóját (előtte kb 2 hónapig én mentem elöl, addig kifigyelt, hogy mi nem megy). Most már úgy motorozunk együtt, mint a szinkronúszók.
Tanítsátok meg kanyarodni (menjen valaki mögötte, figyelje, utána mondjátok el a hibákat, meg mire figyeljen, ha ez megvan, valaki álljon be elé, és óvatosan fokozva a tempót húzza magával. Szép eredményeket lehet így elérni). Nincs is idegesítőbb amikor valaki már a 4. kanyar után lemarad, aztán vagy megvárja a csapat, vagy 1 óra múlva megnézni, írt e smst, hogy bukott
Ezért érdemes letisztázni már az elején, hogy mi lesz a stílus. Aztán nincs is kellemetlenség. Ugyan ez vonatkozik a tempóra is.
Középtámaszon mertem még csak ilyet csinálni. Megfogom a gép seggét, és az egyik lábra terhelem az egészet. Na akkor szépen el lehet forgatni
80ezernél jár kb
én vérprofin tudom magamra borítani. (Az ember mindig cikizett, hogy "kézifékkel" teszem le a motort. Na okés, következő tankolásnál üresben hagytam. Elfelejtettem. Motor kigurult alólam. Nem égtem. Nem nagyon. Á.)