Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Mai nappal én is Boldog tulajdonosa lettem egy SUZUKI GS 450S nek.
MAkulátlan állapot, 13600km! Holnap teszek fel képeket a galériába.
üdv
Kobra
Azt megköszönjük!

Itt van még egy, ami még régebbi hirdetés. Azt írja 22-es kormánycsutka, fingom nincs mi az, de hátha jó!
http://www.kepesmotor.hu/motor...
Csinálok hozzá grafikát.. aztán leírom az egészet. Tanuljatok belőle..
Gondolom döntöttél még pár fokot pluszba, a lábtartó meg végigszántott mindent!
Én háromszor hoztam vissza, de nem extra döntéssel, hanem az út mellől porból, gazból bokorból hoztam vissza az útra. Ezekhez nagyon kell a jó reflex és lélekjelenlét. Nem szabad átadni magunkat az elenyészetnek, küzdeni kell! Persze mindháromszor kicsit jajgattam a sisak alatt így visszagondolva...
jah, komolyra fordítva a szót. Zalai vagy, kirándulós emlékeim szerint az őrségben elég sok jó minőségű murvás utacska van, az nem is lehet messze tőled. Egyszer próbáld ki, sokat lehet tanulni rajta. Ha nem esel, a motor is csak poros lesz.
Az a lényeg, hogy mindketten könnyen megúsztátok!
Találtam egy hirdetést, lassan egy éves, de egy próbát megér:
http://www.kepesmotor.hu/motor...
Szia!

Kb. 2 hónapja én is pereceltem egyet, szintén csutkakormányossal, a jobb kormány, fékkar, tükör törött, meg az oldala karistolódott.
A csutkakormányt sajnos elég borsos áron adják, a bontókban júliusban valami 7-8000 Ft körül volt darabja (!). Reméljük, hogy akad hirdetés, amiben épp bontanak szét GS-t és fórumtárstól/magánszemélytől (nem bontóstól) lesz olcsóbbért is.

Mielőbbi jobbulást!

Üdv: j.
Én is hittem már elszélesedett kanyarnál hogy vége a burkolatnak,ott a az 1 méter murva, a betonkorlát, a szakadék, hogy majd a motor itt, én meg lent a patakban.. de visszahoztam, és még maradt két ujjnyi hely a dobozom és a betonkorlát között , úgyhogy hagytam a kanyarban még lehetőséget

Többiek már lassítottak, mert megelőlegezték nekem a bukást. Erősen motivált voltam, biztos ez segített
60-70-es tempóban egy elég enyhe kanyarban. Voltak nagyobb kavicsok az úton szerintem azon csúsztam meg jobban, aztán az út szélén a sűrű apróbb kavicsokon már menthetetlen volt. Keresztbe mentem a padkán füvön, vissza az aszfaltra aztán árok.
A kormány a régi csutkakormány, abban bízok hogy sokan lecserélték a hagyományosra, és eladják a régit.
Van egy 2000 évjáratú GS-em . Most olvasom, hogy lehetne tenni rá Mz kormányt . Hogy kell felrakni? A csutka kormány leveszem addig ok. Fel kell furni neki 2 felfogatót , vagy lehet venni újabb változatnak a kormány felfogató részét?
Az a bank falán áttörtek BMW-vel, az nagyon nagy!
Jobbulást, reméljük a térded is meggyógyul!
Akkor úgy tűnik a motornak nem lett nagy baja. A bukócső horpadhat, az a dolga. ha az torzul, az azt jelenti, hogy sok erőt elnyelt.
Fékkar újonnan sem nagy tétel, kormányt itt a fórumon is kerestek, és találtak is, úgyhogy szerintem hamarosan ellátnak tanáccsal. Csutka, vagy szarvkormány volt? Ha utóbbi, akkor az elég univerzális darab, tudtommal MZ kormány is jó hozzá.

Ha meglátom a kanyarba a felhordott kavicsot, már kezdem a korrigálást hátsó fékkel, és próbálom a lehetőségekhez mérten a legjobban kiegyenesíteni a gépet. Én tartok az ilyen szituktól, mert nekem F-esem van, arra meg majdnem annyi a burkolat, mint maga a meztelen motor. Ha könnyebb sérülésekkel meg is úsznám, akkor is drága mulatság lenne.
Helyileg hol történt, milyen sebességgel, mekkora kanyarban? Bocs, nem faggatni akarlak, most gondolom elég a bajod, csak hogy valamit mi is tanuljunk belőle...
MZ kormány a mofakertől.
Ne edd meg, már hetek óta olvasom és poén... és nagyon jó! :D
De az volt. Lekavicsozta az utat a kpm, kicsit csúszott aztán sikerült becsúszni az árokba. Térd, meg kézfej zúzódással megúsztam, varrni nem kellett.
A motoron a kormány jobb oldali szára görbült el, a fékkar törött le, a búkócső behorpadt kicsit, a jobb hátsó műanyag idom meg a kipufogó horzsolódott le.
Fékkart találtam neten 4ezer körül újat, a kormányt nem nagyon, vagy rosszul kerestem nem is tudom hogy lehet-e külön kapni a csőrészt.
Ajjaj! Csaknem perec volt? Remélem más baj nem lett ezeken kívül!
Bakker!
Amikor először említettétek tényleg azt hittem hogy poénkodik, de úgy látom ő komolyan beszél.
Zárójelben jegyzem meg, hogy a Suzuki (a Hondával karöltve) a legmegbízhatóbb "technika" (egyszerű és nagyszerű) autókat és motorokat tekintve egyaránt.
2000 évjáratú GS-hez keresek fékkart, kormányt vagy a kormánynak csak a cső részét, mert az görbült el.
Lóf....t.
Ez így nem igaz.
Inkább a japánok találták meg legjobban az Ár/érték dolgot.
more Cube: Az ilyen jellegű viták teljesen feleslegesek, mindegyik gyártónak megvan a maga célközönsége és ez így van jól"

Erről van szó, nincs is vita. A BMW a jómódú, tanult, több diplomás embereket célozza meg akik szeretik a luxust és a minőséget. A japán motorokat általában az igénytelen, kispénzű segédmunkások, egykori simson tulajok veszik akik BMW-t csak álmukban láthatnak.

hát nemtom, nekem előbb volt japán motorom, és csak utána simsonom. (miután a japánt lemostam...)
GS bütykölőkhöz egy kérdés:

A GS bal oldali generátor deknijét leszedtem (olajat előtte leengedtem), mert onnan felől szivárgott az olaj, azt nem tudom, hogy ez eleve olajban fürdő alkatrész, vagy csak egy hiba folytán került(szimering elégett, stb) a generátor oldalára is olaj .

Valaki szedte már szét ? Jó lenne tudom.. :)


Addig nem raktam vissza a deknit, mert ha nagyobb a baj akkor innentől a szerelőé a munka, de ha csak a tömítést kell kicserélni azt megoldom itthon.

Előre is köszi a segítséget !
Igen, még még!
:D Ezeket meg kell osztanom, mert iszonyat jó az arc... CubΕ következik, aki hihetetlen Troll mester :D
http://totalbike.hu/hirek/2011/08/24/uj_rendormotorok_regi_kerdesek
/


CubΕ

Nem véletlen, hogy a Suzukikat cserélték le. Messze a legmegbízhatatlanabb motor, képes elkoptatni a gumiját menet közben, amibe simán belehalhatsz. És erről a gyár hallgat. Örülök, hogy a rendőrök végre a legjobbat kapták, amivel biztonságosan tudják a bűnt üldözni. Lehet fintorogni, hogy 5,6 millió volt egy motor, de ezeket nem kell hetente szervizbe vinni majd mint a Suzukikat.

CubΕ

Nem véletlen választották a BMW motorjait. Egy felmérés szerint, ahol a világ rendőrségeit vizsgálták, a legtöbb bűnözőt BMW motorral kapták el. A japánok túl gyengék voltak ehhez a feladathoz. Volt olyan, hogy BMW motorral törték át az épület falát ahol túszokat ejtettek, így tudták kiszabadítani az embereket. De számtalan bankrablót is úgy kaptak el, hogy egyszerűen átmentek a bank falán a motorral és elgázolták.

CubΕ

pákozdy szerinted miért nem látni az Alpokban 1000 méter felett japán motort csak BMW-t? Hétvégén voltam a Kékestetőn, 1000 méter felett ott sem láttam hondásokat vagy suzukisokat, mindegyik megállt 990m körül aztán visszafordult. Nem bírják ezt az igénybevételt.
A sulyuk teljesen egyforma, de az ülespozicio a gsf-en sokkal kenyelmesebb mint a gsxf-en. Ez a különbseg a tura es a sporttura között. A gsxf-nek alacsonyabb kemenyebb az ülese alcsonyabban van a kormanya, tehat nekem egy kicsit guggolos. Ha az Enyem maradt volna, akkor biztos kitalältam volna rä valamit a kenyelmem eredekeben. Viszont a gsxf tenyleg sokkal szebb, föleg ebben a szinben (Candy Max Orange) ami a kepeim között van.
Abban meg csak 19 van mert a Fiame lett 6 ota, de a Banditäban lehet hogy meg lesz a 80mire hazaerek Ausztriäbol.