A villán a merevítő elöl, a lámpa alatt hiányzik a díszburkolat (Vagy műanyag, de krómhatású, suzuki feliratos, vagy alumínium lemez, suzuki feliratos maticával)
Másik hiány amit kiszúrtam: A kormányon, a gyújtáskapcsoló alatt ahol a kormány csöve van odafogatva, ott gyárilag van egy suzuki feliratos (domború felirat), fekete burkolat, így a kulcstartó nem karcol össze semmit.
Am meg ami nincs a tieden, az a fokozatkijelző, a bólintásgátló, a dupla tárcsafék. Viszont van gyári fejidomod, amit irigylek. Elvileg az enyémnek is volt, azért is 450S a vége, nem 450E
Az én gépem az ha jól tudom francia piacra készült (a feliratok legalábbis ezt támasztják alá) az első villa viszont az olasz piacra gyártott modellről van (én tettem bele), csak oda szállították dupla tárcsával.
Am neked a kezelőszerveid is teljesen másmilyenek mint nekem
Jó gépet vettél, gratulálok hozzá. Ha elvinné tőlem valaki az enyém, a felhalmozott alkatrész hegyek közül szívesen átadok dolgokat majd kedvező áron.
Most nem tudom milyen méretű gumi van rajta. De elől a 90/90 18-as a rávaló, hátul ugyan 3.5-18 a gyári méret, de az nagyon vékonyka, oda én mindig 4.0-18asat teszek, kátyúra érzéketlen, és még éppen befér.
Elég sok tapasztalatom van a motorral, szólj bátran ha valami kérdés merülne fel
Egyébként tényleg E-s, vagy F-ből lett E? Azt onnan látod, hogy elől ott a kis olajhűtő (jó esetben). Az enyém is 2005-ös, bár F-es. Lehet ez volt a legjobb évjárat, mert az enyém is madárétkű.
Pedig igaz! Nekem is 3,5 körül van, ha cirkálok, ha úgy normálisan megyek akkor 3,7 körül van, és a múltkori Szlovák hegymászásom után jött ki 4 körül (kicsit alatta). 4 feölé tán csak akkor megy, ha jönnek a hidegek. Nem kamu!
Szerintem minden a karbi beállításon múlik (keverékarány), ezért is félek a karbiszinkrontól.
Meg úgy vettem észre az F-esek takarékosabbak. Lehet ez is F-ből lett naked...
Ismerem a terepet, itt lakom István úr szomszédjában. Falcsútat kerüljétek el, mert orbánia miatt cseszegetnek a búbos taxik mindenkit. Ajánlom a Bicske-Felcsút-Vértesboglár-Csákvár útvonalat. Utána pedig a Zámolyi körforgóban egy jobbos Gánt felé, ahol van egy két marha jó kanyar.
Igen ezt, a feketét vettem meg. Mit látsz ami nincs rajta? :)
Kaptam hozzá csomagtartót, gyárit, de nem tudom felszerelni... A motor tényleg makulátlan. Szinte Múzeumi állapotú. Képeket hamarosan teszek fel!
Kenya- alsó mellett !
Gurultam már sokat falkában, de elöl még nem !
A Biatorbágy -Lovasberény útvonalat ismerem, de nagyobb konvojt nem mernék bevállalni !
Lehet pont akkor megyünk el, de ha mégse, akkor én ott leszek.
Székesfehérvár-Zámoly-Gánt helyett én is Csákvár-Gántot javasolnám, mert ott az csak hosszú sík egyenes szakasz, ráadásul Lovasberény környéke nagyon hepehupás.
Ha így jó nektek, akkor Csákváron várom a társaságot, de még úgyis megdumáljuk...
Aztán Tatabánya-Tarján-Héreg-Bajna-Esztergom-Kertváros-Dobogókő, és onnan Csobánkán át a 10-es útra. Csodálatos szakasz! Ott szomorú búcsút vehetünk, de aki gondolja még jöhet velem Tinnye fele, és én onnan Úny-Csolnok-Dorog felé tépek haza, ott is van egy kis szerpentin!
Egyébként a GS-nél ez elfogadható,hiszen gyakorlatilag veterán motorról beszélünk és nem ilyen sebességekre találták ki.
Ami viszont gáz,hogy sok mai motor sem jeleskedik ezen téren.Ilyen pl. a Kawasaki Er6.'140 felett erősen behintázik a "csoda motor"Senki nem gondolná ezt,és a japán propaganda mélyen hallgat,a tulajok szemérmesen csendben maradnak.
Azt viszont már nem tudták titokban tartani,hogy 10.000km után úgy el kezd rezonálni a motor,mintha áramot vezettek volna bele,és rengeteg er6-nak elrepedt a váza,amit persze ingyen cseréltek,és hatódjunk meg.Én azt mondom,hogy 2010 után ez motortörténeti kultúrbotrány.Ez nálam kiverte a biztosítékot,még úgy is,hogy nem volt ilyenem.Még kis hab a tortán,hogy 5000-ig nem nagyon csinál semmit két hengeres létére.
Úgy,hogy szerintem maradjunk a jól bevált technikánál:GS500 for ever.
teljesen szabályosan: városon kívül 90-100 km/h, városban 50-60 km/h (BP: amennyi a forgalom üteme...)
nyilván ahogy nő a tempó, egye jobban megéhezik....
Oké oké Boss !
tippet ötletet kértél ...
én kb. erre járok, lakok azért mertem szólni
amúgy télleg nagyjából mindegy mert: "mindenütt jó de a legjobb útközben !"
esetleg Burundi- tanya ?
Ezért irigyellek.Az enyém 170-nél igazi kamikaze-élmény,nagyon bizar valami.Szerintem,vagy nagyon jól tudsz motorozni ,és ez a halálközeli élmény Neked meg se kottyan,vagy a 89-es GS-ek futóműve még sokkal jobb, mint a későbbi évjáratúaké.
Én 170-nél úgy érzem magam a GS-n,mint egy kisérleti nyúl.
kb. egy hete Te voltál a G. P. hátsó parkolójában ?
Mire tankoltam már hűlt helye volt az olasz csődörnek !