Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

sose lehet tudni ! az én pacim rendszeresen elfekszik
már tanácsolták alakítsam át keljfejancsivá
a motorállításon kívül még hasonló hasznos és ÉLETMENTŐ
tanáccsal is szolgált éppen a videón bemutatót tartó jendőjbácsi,
mikor beneveztem tréningre hozzájuk .
akkor ott estem- keltem ,de később nagyon beérett a tanításuk !
én elhiszem inkább nektek, hogy ott van az a cső. és inkább elmentem Lillafüredre hamburgerezni. (bár hotdogot kértem ugyan...)
én a váznál emeltem meg, a kormánynál nem bírtam felszedni.

na de nem is vagyok rendőr...
tanuljunk gyorsan szórakoztatóan "GS öccául " ingyé !
köszi a segítségeket
(én is megtaláltam a nevenincs csövet a tank alól kijövet a "semmibe",
biztos ott a helye mert enyim gípen ott csak szerelő járt ! a felcserélős)
Tudom, gyereknek minden trükk új, de azért megosztom, bár remélem nem lesz rá szükségünk!

Motor felállítása...

http://www.youtube.com/watch?v...
Talma azért elég jól elkarcolt vele.
Megint dicsérhetjük hőn szeretett GS motorunkat.A kiváló rutinodon kívül valószínűleg a "GS-faktor" is benne van jó kezelhetőségével,hogy sikerült korrigálni a rossz ívet.Egy nehéz motornál, mint egy nagy Bandit,amelyik felháborítóan alúlkormányzott,tehát "tóóólja" ki az út széle felé az elejét,hiába is akarod "beveeenni" a kanyart,vagy ráfekvős sportmotornál szerintem lehet,hogy más a végkifejlet.
/Azok a plusz magánhangzók a kellemetlen gépészkedést akarják kifejezni,amilyen útálatos tud lenni egy nagy Bandit egy kanyarban./
Köszönöm, Akkor ez a járható út, Mz kormányom van:-)
Igen, én is így tettem. Az ebay-en vettem szarvkormányhoz való felsőhidat (kb. 12ezer Ft volt szállítással együtt), aztán az MZ-hez való szarvkormányt (2200 Ft vagy mennyi).
Egyik fórumtársunk, Erik szerelte fel a motoromra a kormányt.
Jelenleg van rajta kormány magasító, de az ugyan olyan szögben áll mint az eredeti kormány, íezért már hosszabb fékcső és bovden van rajta.
Sajnos az egyik be van repedve egy kicsit, ezért muszáj cserélnem /meg tépte valamelyek előző gazdája/ Azért gondoltam a cserére mert egy ETZ vagy egy JAWA kormány fényévekkel kényelmesebb túrázni mint ez szerintem. 638 Jawa a másik motorom soha nem fájt rajta még a kezem.
Hálistennek nem én zakóztam a tréningen, hanem az oktatók mutatták be direkt, hogyan lehet "összekaparni" a vasat.
Ez a probléma,hogy nem jön ki tartalékban az összes benzin,csak tegnap fordult elő először.A csövekhez mi még nem nyúltunk.Ugyanúgy állnak,mint pár hónappal ezelőtt,amikor még kiürült rendesen a tank.
Amikor rendeltem az új kuplungbovdenemet, akkor külön volt régi csutkakormányoshoz, és újabb túrakormányoshoz való! Valószínűleg van egy kis eltérés a hosszúságban, ezért előtte győződj meg róla, hogy elég hosszú!
Hát...a zúzottköves utcánkon már az én motorom is alukált egyet, de én is fel tudtam szedni. A benyától jobban zavart a letört kupplungkarom. (Meg amit kaptam az embertől, amikor beállítottam hozzá, hogy itt a tartalék, tessék felszerelni, mert így sz@r volt közlekedni a városban... )
Gyerekek csutkakormányos GS -re rakott már valaki rendes kormányt?
Vagy csak én vagyok ilyen elvetemült, hogy 2 hete lettem GS tulaj és már ezem gondolkozom 600 Km után?
No problem, ne is legyen hozzá "szerencséd"! :) Meg amúgy ha oldalra dől a motor (még egy vezetéstechnikai tréningen mutogatták, hogy kell felállítani), akkor is dől belőle a benya a semmibe...
szerintem én még semmilyen tűszelepet se nem láttam. Bár biztosan el tudnám rontani.
Így már látom, köszi! Tényleg az a szellőző cső, és jó helyen van ahol van.
Kössz a segítséget, megnyugodtam hogy nem barmoltam el semmit!
Csillagbogár, láttál már fennakadt tűszelepet? Ott is a karbi orrán-száján dől az értékes nedű... :) És - jelzem - ott is a semmibe.
372 Ft-os benzint engedjen a semmibe? Nem kaptál te napszúrást?
Így szebb, az előzőn valamiért maradt egy gyászkeret... :)
Itt találtam egy képet az üzemanyagcsövek elvezetéséről.
Ez elvileg blokkra/blokk mögé ér (kb. 20-25 cm hosszú), valahol a középsztenderhez kéne hogy eressze a naftát valahogy úgy, mint az akksi szellőzőcsöve).
Akkor lehet az lesz az, bár nem értem miért lóg csak úgy a semmibe. Nem veszélyes az ha esetleg onnan egy kis benzin a kipufogóra jut?
Amikor a tankpucolás, légszűrőcsere volt és a tankot leszedtem, akkor nekem a tank alján, a középvonalban volt egy kis "csöcs", amire rá kellett cuppantani a gumicsövet. Ugyanolyan vastag, mint a tankban levő benzinszűrőre csatlakozó gumicsövek. Kb. 20 cm hosszú lehet. (Vagy ez a túlfolyócső?) A lényeg, hogy a két benzincső (tartalék, normál) a benzinszűrőnél vannak, inkább a tank bal oldalán, míg ez a "nevenincs" cső, amiről beszélünk, középen van.

Lehet, hogy hülyeséget írtam, de a nálam tapasztaltabbak majd kijavítanak.

Amúgy nekem is volt gond a két benzincső felcserélése, ugyanis annyira elkoszolódott a normál állású vezeték, hogy csak tartalék állásban volt hajlandó menni. Amikor megcseréltem, el se indult... De azóta már pöcc-röff indul.