Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

ez így van.
ezért nem is érdekel honnan teremtettem elő azt a pénzt ami kellett hozzá
A szigetet nem...............bár kurva sok olyan múzeum lenne amit megsasolnék.Szar az idő.

Viszont ahogy érzem ezt a 3 hengeres blokkot nagyon eltalálták.Minden tekintetben.Nem véletlen hogy megjelenésekor komplett rongyáverte a konkurenciát.
Lejjebb nézd meg... Nekem 3,3 L/100 km-t evett. Az 13 Ft/km, marad 7 forint/km, vagyis kilóméterenként egy zsemle megehető
Az ilyet sosem szabad kiszámolni, mert akkor rájössz, hogy baromira sok pénzt "szórsz" el. Én egyszer kiszámoltam, hogy a kocsira 4 év alatt mennyi benzin + fenntartás + alkatrész került, majd hanyatt estem. Nem... Még egyszer nem számolom ki. Motorra meg főleg nem! Az hobbi, a hobbi meg sosem éri meg anyagilag, annak az élvezeti értéke a fontos!
hova ez a nagy elkorcsosult-sziget-szeretet?
az alkatrészárban lehet van eltérés.ezt szeretem a régi gépeknél.
(emlékszem astránk körbegumizása 28e ft volt,vw körbegumizása 120e ft volt...mindegyik rendes gumit kapott..)
mindenesetre kíváncsi vagyok milyen fogyasztásod van akkor.mert nekem 22ft a benzin,szóval 20ft-ba nehezen fér bele a kaja+benzin.esetleg úgy,hogy kilométerenként -2ft-ért eszek
az más kérdés hogy tud 5 alatt enni,de a dinamikus használat mindig feljavítja 5,5re az átlagot
de neked akkor átlag 4et eszik talán?és azt is valami olcsóbb országban tankolva
Meg.
Nagypapás az az angolban dolgoztatott................

De komolyan..................ezt jó ideig megtartom.
Ha rámdől az OTP pályázásra bevállalok egy 675-ös daytonát papírok nélkül.
Vagy túrára egy 1050-es tigit.
Talán olcsóbbak az alkatrészek. Sok kicsi sokra megy.

ez a 27 ft ez 2010ig állta meg a helyét.

Most túrán kajával együtt 20 ftra jött ki egy kilométer. Ez ugye benzin + a túra költségei, semmi kopás. Úgyhogy a benzinen kívül plusz 10 ft/ km reális lehet még a mai árak mellett is
engem a kocsival annyiszor megfogtak,mint ahányszor a motorral nem
ez a gép megmarad már örökre?mert olyan nagypapás
az ha hihető lenne,akkor nagyon jó lenne
én inkább 50ft-ot mondanék,és nem alaptalanul.
(persze most nem mondom hogy hülyeséget mondasz,csak azt hogy akkor nekem miért több mint 1,5szeres )
de 40 ft biztos megvan avulás nélkül.
anno az nsr-re jött ki 36ft (az nem avult semennyit már )
sejtem mennyi. Mert egész tavalyig excel táblába bevittem az adatokat azóta inkább nem

Valami 27 forintra jött ki egy km mindennel együtt
A városban mentem rendszám nélkül.................sövire meg a robi rendszáma volt felszalagozva.
De negem csak kocsival tudtak eddig megfogni gyorshajtáson. (kopp,kopp)
hát nálam azon lett morci a csaj hogy nem vittem egy kört.mondom persze eddig volt angol rendszámom,elvetted,de a magyart még nem adod oda napokig,akkor hogyan vigyelek ezek után?
a lényeg hogy mikor kezedben a rendszám,nagyon örülsz,bele sem gondolva abba,hogy mostantól gyorshajtás-adó,telj-adó és egyéb adók sorozata vár rád
ja oké,erre nem is gondoltam.tehát ez a 60ezres leírás tulajdonképpen 70-80ezres leírás,csak még nem került bele a maradék
szerintem a biztosítás (5100) meg a teljadó(19000) nem olyan nagy összeg.úgy értem a motor fenntartása sokkal több,ahhoz képest elenyésző.
20ezer km-re(1év) gondolom sejted mennyibe van ez az egész.ha nem,érdemes kiszámolni.(én még arra nem jöttem rá hogy hogyan költök el mindig több pénzt éves szinten a motorozásra mint amennyim van )
A sövivel már végigjártam.Mindent én intéztem.VPID számom van már emiatt. Majd kikeresem.
NKH annyira kevés a forgalma hogy aszondta simán menjek be se kell jelentkezni és helyi.
Mindenhol hozzámvágták a papírokat hogy jól nézzem át mert lehet elírják.
Csak azért csináltam 3 nap a 3 dolgot mert nem érek rá egész napokat soha inkább mindennap 2-3 órát.
Vámot nem megyek pestre vácon megoldották úgy hogy csak én voltam tehát nyugis volt.
Okmányirodás csaj elől meg én eszem meg a csokit.Kár belé amilyen morc volt a pesti központiban.
Ne hidd.............a biztim egy évre 20e volt.És csak bónusz 2-nen.
ha szerencséd van menni fog.ha adhatok tanácsot arra figyelj hogy jót írjanak a forgalmiba,mert a kpm meg az okmányiroda rendszere különbözik,és nekem zx600at írtak a zx600j helyett típusra,meg zx6r-t a zx6r ninja helyett (kereskedelmi leírás vagy micsoda) és emiatt futottam plusz köröket
az okmányirodistának célszerű csokit vinni,ezt olvastam már valahol,és tényleg beválik a regadóhoz meg akár korábban is lehet kérni olyan vpip vagy milyen számot,annyival gyorsabb lesz a folyamat.remélem arról fogsz beszámolni hogy neked hamar sikerült
Csalóka azért a felsorolás. Mert ahol az látod pl 1 amivel vettem +3 mondjuk. azt úgy értem hogy a 3. az ami most fent van és jól állok ilyen téren. az utolsó darabokban még bőven van kilométer)

Akksi pedig. 1 hónap használat után beszart amivel vettem, akkor megvettem a legelsőt amit találtam (unibat) és tavaly vettem bele egy bannert (lehet hogy sikerült cellazárlatosra terepeznem.. de még működik)

A láncszett is még csak 8ezret futott.. és úgy van a listán. Am meg aranyárú did. 25ezer km körül szoktam cserélni

Egy motort a bekerülési ára és a kis értékvesztése tud olcsóvá tenni. Kopni minden ugyan úgy kopik, hiszen utcán nagyon hasonlóak a körülmények, a kreszt ésszel szélesítve is.

Mondjuk azt nem tudom mikor fogok egy nagyobb motorra 3300 ft biztosítást és 3500 forint adót fizetni egy évben.
Még nincs.Várom a fizut.És az NKH-hoz hétfőn viszem.De a jövő hát végén már bürrögni szeretnék vele.
a lánc az relatív.ha rendesen hajtotta,és nem aranyárú did,akkor szerintem ok.ha nem hajtotta rendesen,vagy aranyárú did,akkor nem ok
ezzel én is 20at megyek el,a foregon a gs-sel most 30at is fog,aztán ő sem kíméli,hanem használja ahogy kell
az aksi az tényleg sok
meg szerintem a láncszett is
már forgalomban van ez a többmázsás monstrum?
nem olyan rossz
amin megakadt a szemem,az az akksi.nálam 2 éveket rendszeresen kibír,de inkább 3at,és még utána sem kötelező cserélnem
a kopó dolgokat pedig megmondom örömmel néztem végig,mert nálam is kb ugyanennyi fogy,azaz takarékos kis lovacskák vannak alattam
ha viszont fenntartásban nincs különbség,akkor már inkább egy újabb technika.persze nagyon új ne legyen,mert ahogy mondtad ott meg bejön az avulás.szóval 10 év az ideális kor
Én már most szeretnék nyugdíjas lenni.
Fess 53 éves leszel, olyan 25 évvel a nyugdíjkorhatár előtt