Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Köszi a tippet! Már maga a Mátra megérne többszöri látogatást, és akkor még ott a Bükk is... ...a szezon vége lesz a legsűrűbb.
Remélem idén enyhe ősz lesz, és hétvégéken napközben meglesz az a 16 fok!
Csinálj felvételt a túráról, és add azt ajándékba.
...nekem meg még feltétlen ki kellene ugranom Zakopaneba... sör sincs már otthon, meg csak a Biedronkában lehet kapni kovászosuborkás zacskós levest.

Csak az a baj, hogy két lagzira is hivatalosak vagyunk, és azt meg nem mondhatom, hogy bocsi, az ajándékpénzt kifüstöltem...
De így ősz felé talán biztonságosabb, főleg, ha Gyöngyös felől érkezel a Mátrába. (Kevesebb a speedes.) Vagy érdemes még alsóbbrendű utakat feltérképezni, ezek sem nagyon kátyúsak, de kevésbé forgalmas, jobban lehet nézelődni. (Nagyon szép a Mátraháza-Mátraszentimre-Pásztó útvonal, és utána Pétervására környéke is.)

Eger-Miskolc között most újították fel a hegyi szakaszt, autópálya.
Hű ez ma van! Ha előbb tudom...
Én még idén el akartam volna menni a Mátrán át a Bükkbe. (Gyöngyös-Eger-Felsőtárkány-Lillafüred)
Ez nekem kb 520-530 km lenne, így egész napos program. Nyár közepén ki lehetett volna hozni ebéd utáni gurulásnak is, de már korábban sötétedik, így neccesebb. De talán még belefér most is, az meg nem baj ha hazafele a főúton sötétbe megyek. (3-as, 1-es út)
Hölgyek, én sajna nem tudok kimenni, meló....de ha tudnék ott lennék, szerintem érdemes, ingyen gokart...teszt...buli..

http://safety-hungary.hu/hu/23
Hali!

Meg esetleg, ha a tank levegőztető dugult el, nyisd ki a tanksapkát és nézd meg, hogy úgy dadog-e?! Ha akkor nem, akkor eldugult, de fogalmam sincs hol van :D
Dobj nekem egy email-t a mrchef1980@gmail.com címre.
Nekem nincs bajom a csutkakormánnyal. Pár száz km után is inkább csak az ülés kényelmetlen.
Mennyit kérnél érte?
... én a kamionosokat nem szeretem. Félelmetes, amikor cikkcakkozik a két sáv között, majd én ébresztem friss dudaszóval... (tudom, hogy túlterheltek, agyonhajszoltak, de 25 tonna ne robogjon már észnélkül a pályán 2 sáv között...)
Ha kell, én eladom a csutkakormányomat.
Magam ellen beszélek, de érdemes szarvkormányra cserélni, én is úgy tettem. (mert számomra kényelmetlen volt a csutka; túlságos rádőlős)
igazán nincs mit.
Az irigy suttyógyerekek a legveszélyesebbek. Budapesten kis sportos Hondában, kis- és nagyfurgonban fordulnak elő. (ha nem ülnek autóban, az út mentén néznek úgy, mint aki gyilkolni akar)
...ha jól tudom, jön ki két cső a tankból a benzincsapig. Az egyik a tartalék, a másik a főcsap, de nincs köztük különbség...cseréld át a kettőt - ha megoldható, fogalmam sincs, hogy hogy lehet hozzáférni-, és teszteld úgy. Ha meg nem lehet valami emberi módon leszedni, akkor szervíz.
...
kösz a tippet ! valóban nemrég volt szűrőcsere .
megnézem ha felébredtem , igaz nem tudom mit kell néznem .
ha nem boldogulok visszamegyek a szerelőhöz .
lessz nagy vidámság !
Ha valaki tudja írja meg nekem, hogy a GS-nek a bal oldali dekni mögött levő generátor rész az az olajtól elkülönített része e a motornak, vagy az is olajban forog ! (álítólag sok suzukinak olajban van,de jobb ha megerősít valaki tapasztalt szerelő a GS-t illetően)
...én úgy hallottam, hogy be lehet fordítva kötni a tartalék és a főcsap csövét. Lehet, hogy neked is a tartalék helyére húzták rá a főcsap csövét (pl légszűrőcserénél). Egy tipp, de azért nézd meg.
dobjál föl egy időpontot,/ lehetőleg ne mait !/
egy nagyjából utitervet , ötletet .
aztán szerintem beindul a gépezet !

én bennevagyok !
igaz minden szavad !
Jó csapattal valóban hatványozottabb az élvezet !
Csak be kell tartani a játékszabályokat !
( teljesen vegyes csapat/ most 10-12 vas,/ életkor, nem , tudás , chopper ,túra , endúró
stb. és q-va jó volt ! )
KIS GRAFOMÁNOK ! fél óra míg elolvastam 24 ó. termését !
-vannak "normális"BMV-sek is ! De azt hiszem ez EMBER, és nem
márkafüggő !-
tud valaki segíteni :
már harmadszor sikerült lesivatagítani a benyatankot ! azt hittem én vagyok a f@sz !
idáig semmi probléma nem volt ! menetközben dadog a motor ,
lenyúlok, átállítok tartalékra és van még kb. 6 lityi !
legutoljára is hasonló a szitu . lenyúlok átállítok, de marad a dadogás ! ezt már menézem alaposan ! 2-3 dl lötyög az alján !
normál állásnál miért ürülhet le a tank ? lelazulhat valami bent ?
hogy tudom megnézni ?
Mikor csinálunk egy közös gurulást?
22-es..az a méret jó...bárhogy is nézzük..és még csak nem is csapda! :)
Szvsz. a legveszélyesebb a saját agyunk. 10-en pár éve feccöltem a legnagyobbat, amikor meguntam egy kis guruláson a többiek tökölését és gondoltam átveszem a vezetést, majd egy jól ismert hosszú, kifele döntött kanyarban az erdőben, külső íven kielőztem a három társam, de szerencsétlenségemre ott volt egy szép nagy olajfolyás, valsz. baleset lehetett nemrég, rögtön megcsúsztam, csak annyit tehettem, hogy elrúgtam a motort és miközben forogtam a hátamon, azon izgultam, hogy lassabb legyek mint a vas és más szögben találkozzunk az árokban. Szerencsém volt, 20-30 méter háton csúszás/forgás után behuppantam az árokba, és azon kívül, hogy fájt mindenem és felbőröztem a tenyeremmel a kanyart, megúsztam... azóta minden kanyar meglepi, mindent csak tartalékkal, mondhatjuk kicsit túl elővigyázatos is vagyok, de inkább sok kellemes kanyar, mint egy gyorsabb meglepi... mondjuk a mostani ruhámban, lehet meg sem érezném, de nem is akarom kipróbálni.