Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ááá, csak előnyt ad nektek, nehogy hátulról belétek hajtson.

Én pénteken a betonkeverő mixernek is adtam előnyt, mert az egy sáv széles(? keskeny) úton felfelé (8%-os emelk.) vagy 2-vel ment szegényke, és 1-ben majd lefulladtam mögötte. Meg féltem, hogyha tele van, nehogy az emelkedőn rámfollyon a beton...
Egyik teszten azt mondták, hogy az R6-osnál 4000-et kell tekinteni alapjáratnak. Igazi alul semmi motor bár rohadt jól néz ki!
Huhh............ki az a Tibike?
Viszont a legtöbb robogó is eszik ennyit,mint a GS!
Ne is mond! Nővérem, meg sógorom ilyen 30 km-enként cigizősek!
Az egyik haverom meg olyan, ha elmegyünk szerpentinezni, 5 km szakasz után 5 percet kell rá várni. Szerintem kormánnyal próbál bevenni minden kanyart...igazi aszfaltbetyár!
Nekem a GS is többet eszik, mint a Tibike SV-je!
Ez van!
Egyen!
Nem vagyok otthon a fazék szihológiában.Lacinak van és mikor én tankolok 6-7-et ő 4-5-öt.
Zoli
Munkatársamnak van egy R6R-je,az meg sokban hasonlít az FZ6-ra!Neki nem termeli a benzint!Viszont 11-et fogyaszt!
Halkan megjegyzem, ha nyugis tempóban közlekedik,(hogy benzint spóroljon) akkor leragad az exup szelep, mert "bekormol"!Ezt a "Yahama" szervice mondta neki, amikor kidobálta a mittudomén milyen hibakódot !Erre a megoldás, hogy nagyon meg kell húzatni és akkor majd megjavul!Na ekkor meg nagyon szeret sokat fogyasztani és máris nagyon sok lesz a fogyasztás!Puff, ezt jólmegaszontam!
Sok BesenyőPistabácsit néztem, akkor pedig IGAZAMVAN!
HÁNEM?
DE!
Hát volt akinek sok volt a tempó de hősiesen kitartott de vissza már nem jött velünk.És volt aki az M3 shelltől Parassapuszáig jött ott nagy fordulóval vissza mert aszondta túl gyorsak vagyunk.
Pedig szpíídesekhez képest nagyon túrásak lennénk.
Magához a konvolyozáshoz is idegek kellenek. 30 km-enként cigi...ménemmészmán, záróvonal,osztkinemsz@rjale? ménemtartod a sort, meragödröket kerülgetem, nak@ppbe. mennyünkhaza a csajomnakfájasegge, na veleteksetöbbet. (bocs, viccnek szántam de tényleg)
Eriknek az van.Már szerintem tuti 50e-en túl.Ha visszaért mesélhet róla.
Na, arra gondoltam én is. Szerintem elég jó kis túragép lehet, jó a szélvédelem meg simán jár. (persze sosem vezettem még, még hasonlót sem, ez csak elmélet.)
Ne menjen hátul................oda idegek kellettek.................engem is vesztettek már el................130-140-ell kavartam pécsről fel vagy 10 km-en oszt egy lámpa megakasztott mindenkit és megtaláltam őket.
mert ő ment hátul, és a többiek húzták neki, ő meg néha lemaradt és felzárkózott
Minek húzza?
tavasszal krisz vakarta a fejét, mert ahogy lejöttek pestről pályán 8 lityis fogyasztás jött ki neki. Mondjuk békés tempóban 90-120 között kevsebbett evett mint a gs..
Van a csapatban de az nem.Igaz az újabb.
150-160as autópálya tempónál meg már vedeli..
Sornégy FZ-6.
Termeli a benzint.
Na emberek erre varrjatok gombot!
Tegnapi motorozás eredménye:
2db tankolás!
ÖEMVÉ (Prémium benzinnel négyszáztizenforintos!) : 6 (HAT)l/100km
ADZSIP (sima95-ös + 3liter etanollal ganyézás végett) : 4.6l/100km
Mivel még mindig nem csináltattam karbiszinkront rendes helyen!
Tempó megközelítőleg a második irányában jelentősen nőtt, mivel felbasztam az agyam rajt és ha éhes hát egyen alapon 120-140-re nőtt 80-90-ről!
Nekem ezek után akárki mondhat akármit a prémium benzinekről!
GSXF-ből csak az újabb bandit alapút kéne a vizeset.A sima régi boci elejű elég nehéz a pacikhoz képest.
Szerintem a BMW-t egyenesen Chuck Norris formálta, a saját képére.. Ennyi dolog nem lehet véletlen
na, merje ezentúl fikázni az öreg a Drágaszágot... "Mi van, a németek nem csak autót gyártanak?"
a bmw-t senki nem érheti utol.egyszer próbálkozott egy concorde,de végül akkora kudarc lett hogy leállították a gyárat is
azóta hangsebesség alatt repül minden utasszállító hogy ne zavarják a bajor márkát
Így van, 600-as és 600-as között is sok a különbség. Dehát pont ezért van annyiféle motor. És azért, hogy a bömös nagysága minél jobban érvényesüljön...