Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Na ezen az ábrán mi a hatos alkatrész? Az a kartelgázcső, ami visszamegy az airbox-ba?
Mondom a szelepfedél feől jön valahonnan, és az aribox mellett jött végig és a légszűrő bal alsó csavarjához volt odafogatva egy kis föllel.
Van olyan? És az hogy néz ki, milyen vastag?
?
A szelepfedél és a légszűrőház közt van?
Ez nem a tank szellőzőcsöve lesz?
...hát akkor nem emelem fel a tankot. mindenkinek jobb lesz így.
Ez a tank alatt van, ha nem emeled fel, nem is látszik!
Nem az aksi szellőzőcsöve!
Hanem talán a szelepfedél alól jöhet...
A légszűrő alsó két csavarja még rog egy egy kis fület is. Az jobb oldali valamiféle kábelköteget fog, a bal oldali ez a gumicső, ami kb 1cm vastag.
? ne hozzátok már rám a frászt, nekem csak egy ilyen septiben végződő csövem van, az az akksiból búvik ki.
Hol van ez?
Valószínű tényleg a két cső összecserélődött!
Találtam két képet gyorsan itt a fórumban, szedd össze a megfelelő infót belőle!
Kb 10 perces meló!
Az egészben a legszörnyűbb, hogy ha jobban megnézed itt is fel van cserélve a két cső, mivel mind két képen máshogy van ábrázolva!
Lényeg a lényeg.
Vedd le a tank alján lévő csapnál a csöveket (4-5 - ös) és azt cseréld meg!
Ez jó lesz!
Tegnap cseréltem légszűrőt és amikor szedtem ki volt felette azt hiszem egy kábelköteg talán, meg egy gumi cső.
Na az a gumi cső csak úgy a sebbibe végződik, vagy vissza kellett volna dugnom valahova?
Gondolom valami kartelgáz cső, de hova kéne annak futnia? Esetleg be kellett volna vezetnem közvetlenül a légszűrőbe?
sok km.-es Gs barátom válaszát bemásolom ide:
"Amúgy akkor tényleg valószínű a fordított visszakötés .
Amúgy 1szerű a javítás.
ülés le, két csavar a tank hátuljánál kicsavar, kicsit megemel, kitámaszt valamivel, jobbról "sima"csavarhúzóval a tank aljánál levő kis csapot elzárni, a csöveket lehúzni (kis bilincs tartja, fogóval könnyen oldható),
csere után kis csap visszanyit, tank visszaszerel és kész is !;-) "
na majd megfigyelem térkép mellett, hogy merre visz az utad. Akkor hátha beugrik, hogy jártam-e arra. (képtelen vagyok megjegyezni a sok -jovice, -iwice végződésű települést.)
Ha ON állásban kiürül, akkor TUTI fel van cserélve, vagy rosszul van értelmezve a csap állása.
Besztercebányáig már lejutottam Léván és Selmecbányán át.
Onnan vagy a 66-os majd 72-es úton kell menni, ami átvisz az Alacsony-Tátrán (ez nagyon vonzó számomra ) Besztercebányától tovább fel az E77-esen, majd D1-es autópálya, és végül az 537-es út.
Csukott szemmel is eltalálnék odáig.
Szerintem neked is a tartalék és a főcsaphoz vezető cső lehet felcserélve.
Ugyanez van nálam is.Normál állásban,szinte kiürül a tank,pedig a tartalék mennyiségnek a tankban kéne lennie.
Most mást is csinál.Tartalék állásban el kezd dadogni,pedig van még benne legalább 3liter benzin.Valami nem engedi,hogy kiürüljön a benzin a tankból./Amíg sok benzin van,jön a benzin rendesen./
Szerintetek mi lehet ez?
hát nem vagyok egy térképész, nekem egyszerű a dolgom, és mindig Rozsnyó-Poprad felől megyek. Az átvisz a Tátrán, de hogy Nyugat-Magyarország felől esetleg más út merre vezet, azt nem tudom. Meg a lengyel úthálózattal kapcsolatban ne legyenek illúzióid. Nem fedi a térképük a valóságot.
A baj csak az hogy hosszútávon intézheti el az ember az egészségét. De hát ahogy te is mondod: "Fiatalság, bolondság!"
Egyébként most hogy rákerestem, oda majd én is el akarok menni.
Ha jól láttam, a Magas-Tátrán át semmilyen út nem vezet, azt csak kerülni lehet. Jól látom?
cöcö ... 16 fok... amikor megvettem a GS-t, nem voltam hajlandó letenni, szóval novemberben elindultam Miskolcról Szegedre. A kúton kértem egy kávét, de szóltam a csajnak, hogy csak akkor tudok fizetni, ha kiengedett a kezem... Egyszer meg egy napsütéses januári délután szedtem elő a gépet, és úgy megfázott a térdem, hogy majdnem halasztani kellett a vizsgámat, mert nem tudtam lábraállni. (csináltam nem kellően átgondolt dolgokat, dehát erre való a fiatalság, nem? )
Az első zakopanei túráról csináltam videot... az SV-s haver végigkáromkodta, mert sose ott fordultunk be sehova, ahol kellett volna...pedig ha Rozsnyón felmégy a 67-esre, nagyon nem kell forgolódni... Akkor még a 125-ös kischopperem volt, így meg van örökítve, hogy a Tátrában gyertyát cserélek, meg olajat öntök bele. Szegény kicsi motorom, mi lehet vele...?