Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Addigra lehet a budiig se tok kimenni.
Majd ha nagykorú lesz a triumph, keress meg
Na ezzel most nem számolok............................a büdös életbe nem tudom eladni az hóttziher.
Rajtam fog maradni mint kiskutyán a farka.
Upsz.............tényleg.
Gumit is vettél rá
Nem szeretnélek figyelmeztetni az értékvesztés okozta kellemes szopásra

Ha nem adtad volna el 30 körül, lassan te is kezdhetted volna dobálni rá a kopóalkatrészeket
Ja és egy láncot.
Azért kiváncsi leszek mi lesz a mérleg 50e-nél.3-4 év múlva.
Én két év alatt 4 olajat szűrővel 4 gyertyát 2 légszűrőt és egy adag hűtőfolyadékot vettem meg egy készlet fékbetétet.
Nagyszervíz helyett motort cserélek.
Szerintem se . Egy új motoron se lett volna sokkal rövidebb a lista. Mert ezek csak a kopó cuccok szinte
Nem vészes.
Na mégsem, egy lényeges elem kimaradt.!

Óra szerint 80ezer km körül vezlánc csere. Nem volt határon, de megtörtént a csere. 100szor szebb lett a hangja utána.
Ígértem még a közelmúltban hogy leírom mi történt a GS-sel az elmúlt 60ezer kilométer alatt. Most hogy a 10. olajcsere is megvolt, aktualitása is lett.

2008febr-2011szept.

Láncszett: 1 (amivel vettem)+3
Fékbetét: 1(amivel vettem) +3 első, valamint a dobfékben új betétek 25ezer kilométerrel ezelőtt.. előtte 35-öt beletettem abba amivel vettem
Féktárcsa: számottevő kopás nem történt
Gumi: 1 szett, amivel vettem, plusz 3 első és 4 hátsó
olaj: 6 ezrenként cserélve szűrővel együtt, 12ezrenként új gyertya, karbiszinkron és szelephézag ellenőrzés/állítás

2 index, egy helyzetjelző és egy hátsó lámpa izzó csere, valamint 1 műszerfal izzó is kiégett, cserélve

Akkumulátor: 1 amivel vettem +2

Nem tervezett fogyások és pótlásai:

2 utángyárott kuplung bowden összesen 5000 km alatt, utána gyári vétele, az azóta is jó

trafó csere (bontottra, a második jó is lett)
kilométerspirál 1x, kihajtás óra szerint 92ezernél kilehelte magát, cserélve másikra (bontott).

Gyári tükör cseréje, rongálás miatt. Legolcsóbb kerek, "króm" tükörre cserélése

Valamint óra szerint 98ezernél az összes blokkon kívüli csapágy kicserélése, járulékos cserékkel együtt (húzós volt..)

Első lámpa csere kőfelverődés miatt ugyan olyan bontottra

Egyetlen alkalommal robbantam le!, akkor egy eloxidálódott vezeték volt a ludas. Csere után probléma megszűnt.

Ülés újrahúzása óra szerint 90ezer kilométer körül

Index kapcsolót kellett egyszer szétszedni, és megcsiszolni benne egy érintkezőt, azóta is jó.


Szerintem nem rossz ez egy most 24 éves géptől.
Amikor ráérsz, írj a fórumra, ha pl pénteken írsz, akkor a többiek is tudják, hogy hogy alakul az a szombat-vasárnap, és jeleznek, hogy ki, hányan és hova.
Aki akar, az meg még megveheti előtte a piát vagy a tűt, vagy a lányokat, vagy pókokat, vagy amit akar.
...Hát nem tudom, én Nagykőrösnél már alig bírok magammal, az alföldi illatok, a messzi rónák, hogy semmi sem korlátozza a tekintetem, az elvétve fellelhető kis tanyák, a hosszú, ember sem lakta út... én síkvidéki vagyok, no, Petőfi forever...

Szép a Mátra és a Bükk is, de ezek csak "buckák". Látni nem látok tőlük, de nem is hegyes csúcsok, mint pl. Poprad felett. Na, az a rész nagyon tetszik, vitorlázol szépen a 67-es úton Rozsnyótól, majd van egy szakasz, ahol mégy a fák között, és egy balos után megpillantod a Tátrát. Na, az odab@sz látványban. (mondjuk én mndenben ilyen vagyok, útálom az átmenete, valami vagy forró, vagy hideg, de langyos ne legyen.)

AKMT-s nelven szólva lehet csinyáni egy HKG-t !
(Hirtelen Kigondolt Gurulások )
"Ekor megyek ide v. oda aki jön az jön , oszt jónapot !"
Elmentettelek..holnap...azaz ma csörgök!
Nekem a Lilalolafüred is jó..mindegymááácsakmenjünkosztcsááá:)
Nem biztos hogy szivárog, amikor én néztem nekem is a minimum környékén volt, pedig tavaly még valahol középen. Azóta a hátsó fékpofám is eltűnőfélben van, mindenképp cserés.
Sebváltó szimering cserénél olvastam, hogy a külső szimeringet nyugodtan lehet cserélni, nem lesz olajfolyás, mert van még egy belső "szimering?" is. Érdeklődj utána hogy van ez, mert ah makcsul folyik lehet bontani kell, de akkor már érdemes mindent átnézni. De nekem ebben nincs tapasztalatom, csak azt írtam le amit eddig olvastam a témáról. Egyébként kicsit nekem is szivárog, de csöpögés nincs. Aztán az is lehet hogy a lánc hordta oda azt a sok sűrű olajos gányt...
Nem erről van szó. De ha már megyek valahová, azt szeretem élvezni is. Eltekerni a bükkig meg vissza az nem tartozik az élvezetek kategóriába nálam.. najó, ha busám lenne nem lenne olyan rossz
Hát úgy legyen! Hideg aszfalttal nem olyan élvezetes a Mátra és a Bükk
Én még mindig díjaznám az ötletet, de nekem csak szombat vagy vasárnap jó, ráadásul az elkövetkezők már nagyon be vannak táblázva.
Ha idén nem jönne össze , akkor is tavasszal azzal nyitnék!
Kész! Dipshit már mint egy kiöregedett világbajnok! Mindent elért de már fáj mindene, keresi a nyugalmat...
Lehet benne valami, hogy melegen nő a hézag, mert egy nagyobb hajsza után hazaérek, és nem állítom le a motort, akkor a tetőtér alatt szépen hallom ahogy csattognak a szelepek. Mintha valaki két kanálon játszana... ...azért nem olyan hangosan, de elég egyértelmű.
Hidegen nincs ilyen hang, de a hézagot hidegen kell mérni, úgyhogy szerintem az a kis csattogás belefér.
mondjuk, ha kopik a fékbetét, akkor csökkenhet az olajszint, mivel a betétet kijjebb kell tolnia...