azért vannak itt még apróságok..
igaz 45le vs 117le volt a túrán,de ne felejtsük el azt sem hogy én 5ezrenként új gumit veszek rá,lánc is fele annyit bírja,fékbetét is...
na de ez még nem is annyira fontos mint az hogy mikor utast cseréltünk,ugyan tetszett neki is,de ő nem szeret a tankon kapaszkodni.az meg baj.mert sofőrként le lehet vezetni egy ezrest ezzel is egy nap,de az utasnak keményebb dió.(attól függetlenül az ülésemre meg azt mondták a csajok hogy jobb(zselés)).
és még 1 dolog,amit nem szabad kihagyni,talán a legfontosabb: az enyém nagyon ideges.nagyon hirtelen veszi a gázt,nagyon erős a fék,kívánja hogy menjen.ezzel nehezebb nyugodtan túrázni.szóval nem véletlen hogy vannak túrásabb motorok (gsxf,vfr stb) mert kell az a kis különbség
Utóbb, a Discovery űrsikló fellövését miatta késleltették, mert mellékesen elhaladt a Miami boulevard-on. Messziről hallották motorjának sejtelmes és bikaerős susogását. A technikusok leborultak a kilövési út mentén, az USA elnöke pedig külön telefonhívásban szólt elismerően Cube hatalmas teljesítményéről.
A hír hallatán a béemvé részvényei olyan erőre kaptak, hogy a cég mindjárt felvásárolta a teljes amerikai autóipart.
Egen, a két henger. Amíg a pasimnak 1600-os chopperje volt, lehetett cikizni, hogy egy hengere több, mint nekem a kettő. Innen jöttek a motornevek: Kombájn és Zagyszivattyú. (merő jóindulatból.)
...a 4 deci és majdnem dupla lóerő. Nálam mondjuk elsődleges szempont a használhatóság, ezért volna a 600-as négyes nekem ideális. Nagyon tetszik pl. az MT-01, de nekem minek. Jelzem, nekem. (használhatóság: de ha egyszer élek is, lesz egy 1987-es 750-es benzines BMW-m, csak a 12 henger miatt. )
Várjál: egy hetes volt nálam a GS, amikor sírva telefonáltam apunak:
-Apuapuapu, elromlott a GS!
- Mi van vele?
- Nem megy, csak 2 henger!
-...
-...
-A hülye anyádat, gyermekem.
a 600as sor4 univerzális.
nem beszélve arról,hogy most utassal,felpakolva 4,9et evett (@120),ugyanennél a tempónál a gs (utas,cucc) 4,5et csak ott kicsit macerásabb volt 5-6 autó előzése.
szóval engem az a 4 deci kárpótolt de erről majd foregon is elmondja a véleményét.
(ez volt az 1. túra amikor nem cseréltem volna a gs-sel)
btw a "lemostam,összement" képeden még mindig fetrengek
Cube tiszta hülye én zokogok rajta, azt írta, hogy direkt 80-al megy a BMW-vel az autópályán is, de annyira tisztelik, hogy nem merik megelőzni és sorban állnak inkább mögötte, nem beszélve róla, hogy 3-400 pacihz soha nem eszik 6-7 lityinél többet a gép...
Hát szerencse is, nem is volt degradáló... rakjuk csak össze mid is van:
Csincsi 45 kg-s csaj, motorral és saját szerelővel....aki nem mellesleg egy BMW-t hajt, perfect! :D
Most komolyan, ha lány akarnék lenni simán a bőrödbe kéne újjászületnem, így viszont inkább Brad Pitt
Szopatja a BMW-s arcokat, olvass bele az össze hozzászólásába, istentelen durván hülye... elege lett a BMW-sek dumáiból és most nagyon durván olt :D Mindenhol feltűnik és jókat lehet rajta röhögni...
Nahát ha egyszer másik motort kellene vennem, tuti, hogy 600-as sor 4 lenne (nemGSXR-CBR-R6, hanem GSX(f)), mert nyomaték van bőven, és a napi 3-500 km után sem reszketne egy hétig a kezem a vibrációtól.
TL1000: apámnak is egy V2-ese van (okés csak 650-es), annyi előnye van, hogy azóta nincs veseköve, mert lerázza...
ott meg a vízbe süllyed el
szerintem simán bírja az Alpokat,de csak lefele
nekem a 600as sor4re is azt mondták hogy nem lesz jó,de minden relatív.lehet nem úgy megy mint egy tl1000 de nehogy ne lehessen elcirkálni már a gs-sel
Aztán valaki rástrófolt valami olyannal, hogy egy mozdonyt is ellökött miközben a paksi atomerőmű blokkját meghorpasztotta, és a sugárzó uránium sem tett kárt a motorban.
Cube vagy viccel és húzza az embereket, vagy nettó barom. (pl. lett egy nagy béemvé motorja, onnantól kezdve pedig minden egyéb motor vacak; még jobban ráerősít a béemvés - autós és motoros - imidzsre)
Jaj, de szép! A karbitól nem félek, én is, mint a legnagyobbak, csak a szerelőmmel utazom. (neki meg úgyis kell mindenféle szerszám az öreg bajorhoz...)
Persze, én elismerem, hogy egy "naccerű" übermotor, csak nem értem, hogy egyes embereknek miért mindig az a legjobb motor, ami neki éppen van. Én imádom a GS-t és ha elszédül az Alpoktól, akkor majd elviszem Hollandiába, és ott motorozunk.
Na azt a hozzászólást én is olvastam. Hát nem tudom, egy kamiontól egy 750IL sem védené meg, pláne nem egy 1200GS. Amúgy a használtautón vagy egy 1600-as 6 hengeres BMW. 990.000-ért. Deeee az eleje meg a hátulja között van egy kis hézag...másfél méter...hát csak nem védte meg...
igaz 45le vs 117le volt a túrán,de ne felejtsük el azt sem hogy én 5ezrenként új gumit veszek rá,lánc is fele annyit bírja,fékbetét is...
na de ez még nem is annyira fontos mint az hogy mikor utast cseréltünk,ugyan tetszett neki is,de ő nem szeret a tankon kapaszkodni.az meg baj.mert sofőrként le lehet vezetni egy ezrest ezzel is egy nap,de az utasnak keményebb dió.(attól függetlenül az ülésemre meg azt mondták a csajok hogy jobb(zselés)).
és még 1 dolog,amit nem szabad kihagyni,talán a legfontosabb: az enyém nagyon ideges.nagyon hirtelen veszi a gázt,nagyon erős a fék,kívánja hogy menjen.ezzel nehezebb nyugodtan túrázni.szóval nem véletlen hogy vannak túrásabb motorok (gsxf,vfr stb) mert kell az a kis különbség