Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Igen 0,03-0,08 között. Viszont állítólag a GS-nél melegen megnő a hézag. Legalább is ezt írják a weben. Beszéltem egy szakival aki már nem javít, de 10 évig ezt csinálta a suzukiban. Azt mondotta, hogy ha a 0,05 alámegy és a 0,1 nem akkor jó. A hézag meg csökken idővel a Gs nél, ezér szokták a lapkát csiszolni. Pontosabb mérésre állításnál van csak szükség.
Utánnalestem......3 és 8 század között kell lenni a hézagnak?
El nem hittem volna hogy egy levegős mocinak ennyi elég.Tul hamar pofáztam........
Azért az 5 század nem sok Szerintem melegen simán kitámaszthat.......
Szétkaptam a GS-t végre. Nem volt bonyolult. Megmértem a szelep hézagokat és a vezérműláncot. A két kipufogó szelp 0,05 befért de a 0,1 már nem tehát köze van ami szerintem jó. A szívószelepek alá a 0,05 nem fért alá, de még a bütyök nem nyomta a lapkát./amikor hozzáér, akkor látni hogy mozdul a lapka/ Lassan állítani kell rajtuk, de már tudom, hogy milyenek.
Akkor hijjá fel,és jól összebeszélünk
Megpróbálom az olajosokkal is megdumálni hogy mindenki vásárolhasson ott!
Ja:06-30-627-37-92
Akaroooom! És az olaj is jöhet!:)
Urak és hölgyek!
Elmentem ma ugye Budaörsre akksit és olajat kérdezni.Ez 2 külön cég.Akik az akksit árulják,főként autóalkatrészekkel foglalkoznak,de motorakksit is tartanak.A fékcuccokat szinte ingyen osztogatják,persze elég nagy kedvességgel.Az eladó srácot régebb óta ismerem,felvetettem neki hogy lehetne nyitni a mocisok felé.Az ugye nem lenne célszerű ha mindenki a mi kontónkra vásárolna.
Gondoltam hogy legyünk mondjuk Motorosfórum nevű vásárló.Persze a maximális kedvezménnyel Rábólintottak!Kérdezném a nagyérdeműt kell-e ez nekünk,mert akkor holnap átrobogok és beregisztrálok.
Ami biztos,a gs akksi(11Ah)5500,a 14Ah 5800 pengő.
Autóhoz pl most vettünk egyik motoros kollégának 100Ah-s akksit 19400-ért.
Nos?
Én mentem ilyennel is. Na jó ilyennel nem,de Triumph Bonneville-l igen.Nagyon hasonló a két motor,a blokk ugyanaz.Egy élmény volt.
Felszámolom 400db-os motorkerékpár prospektus gyűjteményemet.
http://www.vatera.hu/listings/...
Köcc! Megfontolunk egyes elemeket...
Nekem van mindeféle fajta...na nem azért mert szúrom magam (inkább szívom)...hanem mert olajozásra eldugott helyen..adagolásra precízen...leszívásra hatékonyan...stb...jahh és gumi csöveim is vannak...ha netán artériát érne!:)
Mármint ŐŐŐŐŐ! :)
Ez nekem is fejlövés! :)

http://www.motorrevu.hu/img/galery/triumph_thruxton_galria_3.jpg
Kösz.
Állapot az jó/nagyon jó.Kívűlről egy horpadáson a tankon cés egy horzsoláson a faridom balosán.De nem komoly rádőlt valami robi szállításkor.Minden más egész szép.
Ára még képlékeny.........forgalombahelyezés után tudom mennyi lesz még a sarc.
2009 2 havi. 8100 km-el.Egy olajcsere volt 2 éve 2400 nál így belül majd elválik.Szerintem nem lesz gond.
Köszi.Ne legyél.

Most is le van láncolva.
Zoli
Eddig is irigy voltam az SV-re, de most................................












Vigyázza
tok egymásra!
Úgy értem:minden pillanatban ,amikor megyek vele.
Én is gratulálok!
kiváló ízlésre vall.Én is a Triumph-ra esküszöm,mert mentem szinte mindegyik típussal,és csak azt érzem minden pillanatban,hogy minden tulajdonsága a maximumon van,egy mérnöki mestermunka.Hozzá még egyéni karakter.Azt mondhatnám,hogy vannak motorok-----és van A Triumph.
Meg szabad kérdeznem,hogy mennyibe került?Évjárat?Állapot?
Hijjá fel:)ha nem veszem fel elsöre,mocin vagyok.06306273792
XJ900 !
érdekelne az akksidolog ! plíz ,
vagy hogy találjuk meg egymást ?
Podgoricától keletre vágom a dolgokat. A bosnyák rész, és a Kotori öböl még nincs nekem se kipipálva.

A kilométeradatoknak nem nézek utána, nyilván pontosak, és nem fejből írtad.

Amit én máshogy csinálnék.

4. nap Durres-Tirana-Elbasan (városba nem kell bemenni, csak a széléig, itt megy egész albánia egyik legtáványosabb főútja, Tiranaából indulva)-Vlore-Sarande

5.nap Megállnék Sarande után Butrintban (AL) Ókori romváros, Unesco világörökség része. Voltam ott, tetszett. Kalampaka felé a lehető legkisebb utakat választanám, amit csak lehet!
6. nap Egész napra kevés a Meteorák, max fél napos programnak tudnám elképzelni. Ezért én azt javasolom, hogy délelőtt elmotorozás az Olymposhoz, délután Meteora nézegetés.

7-8 nap meg teljesen máshogy csinálnám

Thessalonikibe nem érdemes szerintem elmenni, meg nincs is ott semmi. Haza autópályázni Macedonián és Szerbián át nem élmény. Mire hazaérsz elkopik a gumid közepe

7nap. Kalampaka-Kastoria (ékszerdoboz a város!)-Florina (de a hegyi úton!)-Bitola-Skopje-Vlasina tó(Szerbia) Ez így kb 550 km

Ha nagyon sok időtök lenne (amit kétlek), akkor Kastoria után le kéne térni az albán-macedon-görög hármashatárhoz, a prespa tavakhoz., aztán bemenni egy ebédre Psaradesbe. Világvégi falu, ahol a görögök magyarul beszélnek. A görög polgárháború alatt a gyerekek Budapestre lettek menekítve, így az öregek perfekt beszélik magyart, és szeretnek minket. Ez egy durván 5 órás program, mert szeretnek beszélni a falusiak!

A Vlasina tónál még nem voltam, de szép helynek tűnik, és biztos van szálláshely.

8.nap Vlasina tó-Nis-Belgrád-Szeged-Mezőberény 670km. Belgrádig biztos nem mennék fel a pályára, utána is csak ha késésben lennék.

Lehet hogy kicsit hosszabb, de látványosabb a vége. Szóval én így mennék. Nyilván te máshogy, de remélem hasznos amit írtam
én megyek , mennék !
a d.túli kis kör ötlet is érdekel , 09. 10.én v. 11.én

( kicsi a világ ! szeptemberig még B.örsön dolgozom
és ott laktam 40-valahány évig ! a "zug"-olajshopról
sajna nem hallottam !)
Kicsit balfaszkodok telefonrol.Szoval:repsol 10w50 1980ft,
Castrol racingfaxtiggyami 10w50 2100ft.
Akksi 11ah-s 5500ft.135x90x145,jobb pozitiv.
...sz@r zene, fahumorú vőfély, falusi rokonság...

de legalább motorral megyünk.
Ja azt hittem már Alkaidás szálakat pengetsz, azért foglalt az időpont.
Lagzi az jó...hmm...potyak kaja, pia