Igen 0,03-0,08 között. Viszont állítólag a GS-nél melegen megnő a hézag. Legalább is ezt írják a weben. Beszéltem egy szakival aki már nem javít, de 10 évig ezt csinálta a suzukiban. Azt mondotta, hogy ha a 0,05 alámegy és a 0,1 nem akkor jó. A hézag meg csökken idővel a Gs nél, ezér szokták a lapkát csiszolni. Pontosabb mérésre állításnál van csak szükség.
Szétkaptam a GS-t végre. Nem volt bonyolult. Megmértem a szelep hézagokat és a vezérműláncot. A két kipufogó szelp 0,05 befért de a 0,1 már nem tehát köze van ami szerintem jó. A szívószelepek alá a 0,05 nem fért alá, de még a bütyök nem nyomta a lapkát./amikor hozzáér, akkor látni hogy mozdul a lapka/ Lassan állítani kell rajtuk, de már tudom, hogy milyenek.
Urak és hölgyek!
Elmentem ma ugye Budaörsre akksit és olajat kérdezni.Ez 2 külön cég.Akik az akksit árulják,főként autóalkatrészekkel foglalkoznak,de motorakksit is tartanak.A fékcuccokat szinte ingyen osztogatják,persze elég nagy kedvességgel.Az eladó srácot régebb óta ismerem,felvetettem neki hogy lehetne nyitni a mocisok felé.Az ugye nem lenne célszerű ha mindenki a mi kontónkra vásárolna.
Gondoltam hogy legyünk mondjuk Motorosfórum nevű vásárló.Persze a maximális kedvezménnyel Rábólintottak!Kérdezném a nagyérdeműt kell-e ez nekünk,mert akkor holnap átrobogok és beregisztrálok.
Ami biztos,a gs akksi(11Ah)5500,a 14Ah 5800 pengő.
Autóhoz pl most vettünk egyik motoros kollégának 100Ah-s akksit 19400-ért.
Nos?
Nekem van mindeféle fajta...na nem azért mert szúrom magam (inkább szívom)...hanem mert olajozásra eldugott helyen..adagolásra precízen...leszívásra hatékonyan...stb...jahh és gumi csöveim is vannak...ha netán artériát érne!:)
Kösz.
Állapot az jó/nagyon jó.Kívűlről egy horpadáson a tankon cés egy horzsoláson a faridom balosán.De nem komoly rádőlt valami robi szállításkor.Minden más egész szép.
Ára még képlékeny.........forgalombahelyezés után tudom mennyi lesz még a sarc.
2009 2 havi. 8100 km-el.Egy olajcsere volt 2 éve 2400 nál így belül majd elválik.Szerintem nem lesz gond.
Én is gratulálok!
kiváló ízlésre vall.Én is a Triumph-ra esküszöm,mert mentem szinte mindegyik típussal,és csak azt érzem minden pillanatban,hogy minden tulajdonsága a maximumon van,egy mérnöki mestermunka.Hozzá még egyéni karakter.Azt mondhatnám,hogy vannak motorok-----és van A Triumph.
Meg szabad kérdeznem,hogy mennyibe került?Évjárat?Állapot?
Podgoricától keletre vágom a dolgokat. A bosnyák rész, és a Kotori öböl még nincs nekem se kipipálva.
A kilométeradatoknak nem nézek utána, nyilván pontosak, és nem fejből írtad.
Amit én máshogy csinálnék.
4. nap Durres-Tirana-Elbasan (városba nem kell bemenni, csak a széléig, itt megy egész albánia egyik legtáványosabb főútja, Tiranaából indulva)-Vlore-Sarande
5.nap Megállnék Sarande után Butrintban (AL) Ókori romváros, Unesco világörökség része. Voltam ott, tetszett. Kalampaka felé a lehető legkisebb utakat választanám, amit csak lehet!
6. nap Egész napra kevés a Meteorák, max fél napos programnak tudnám elképzelni. Ezért én azt javasolom, hogy délelőtt elmotorozás az Olymposhoz, délután Meteora nézegetés.
7-8 nap meg teljesen máshogy csinálnám
Thessalonikibe nem érdemes szerintem elmenni, meg nincs is ott semmi. Haza autópályázni Macedonián és Szerbián át nem élmény. Mire hazaérsz elkopik a gumid közepe
7nap. Kalampaka-Kastoria (ékszerdoboz a város!)-Florina (de a hegyi úton!)-Bitola-Skopje-Vlasina tó(Szerbia) Ez így kb 550 km
Ha nagyon sok időtök lenne (amit kétlek), akkor Kastoria után le kéne térni az albán-macedon-görög hármashatárhoz, a prespa tavakhoz., aztán bemenni egy ebédre Psaradesbe. Világvégi falu, ahol a görögök magyarul beszélnek. A görög polgárháború alatt a gyerekek Budapestre lettek menekítve, így az öregek perfekt beszélik magyart, és szeretnek minket. Ez egy durván 5 órás program, mert szeretnek beszélni a falusiak!
A Vlasina tónál még nem voltam, de szép helynek tűnik, és biztos van szálláshely.
8.nap Vlasina tó-Nis-Belgrád-Szeged-Mezőberény 670km. Belgrádig biztos nem mennék fel a pályára, utána is csak ha késésben lennék.
Lehet hogy kicsit hosszabb, de látványosabb a vége. Szóval én így mennék. Nyilván te máshogy, de remélem hasznos amit írtam
El nem hittem volna hogy egy levegős mocinak ennyi elég.Tul hamar pofáztam........
Megpróbálom az olajosokkal is megdumálni hogy mindenki vásárolhasson ott!
Ja:06-30-627-37-92
Elmentem ma ugye Budaörsre akksit és olajat kérdezni.Ez 2 külön cég.Akik az akksit árulják,főként autóalkatrészekkel foglalkoznak,de motorakksit is tartanak.A fékcuccokat szinte ingyen osztogatják,persze elég nagy kedvességgel.Az eladó srácot régebb óta ismerem,felvetettem neki hogy lehetne nyitni a mocisok felé.Az ugye nem lenne célszerű ha mindenki a mi kontónkra vásárolna.
Gondoltam hogy legyünk mondjuk Motorosfórum nevű vásárló.Persze a maximális kedvezménnyel Rábólintottak!Kérdezném a nagyérdeműt kell-e ez nekünk,mert akkor holnap átrobogok és beregisztrálok.
Ami biztos,a gs akksi(11Ah)5500,a 14Ah 5800 pengő.
Autóhoz pl most vettünk egyik motoros kollégának 100Ah-s akksit 19400-ért.
Nos?
http://www.vatera.hu/listings/...
http://www.motorrevu.hu/img/galery/triumph_thruxton_galria_3.jpg
Állapot az jó/nagyon jó.Kívűlről egy horpadáson a tankon cés egy horzsoláson a faridom balosán.De nem komoly rádőlt valami robi szállításkor.Minden más egész szép.
Ára még képlékeny.........forgalombahelyezés után tudom mennyi lesz még a sarc.
2009 2 havi. 8100 km-el.Egy olajcsere volt 2 éve 2400 nál így belül majd elválik.Szerintem nem lesz gond.
Most is le van láncolva.
Eddig is irigy voltam az SV-re, de most................................
Vigyázza
tok egymásra!
kiváló ízlésre vall.Én is a Triumph-ra esküszöm,mert mentem szinte mindegyik típussal,és csak azt érzem minden pillanatban,hogy minden tulajdonsága a maximumon van,egy mérnöki mestermunka.Hozzá még egyéni karakter.Azt mondhatnám,hogy vannak motorok-----és van A Triumph.
Meg szabad kérdeznem,hogy mennyibe került?Évjárat?Állapot?
érdekelne az akksidolog ! plíz ,
vagy hogy találjuk meg egymást ?
A kilométeradatoknak nem nézek utána, nyilván pontosak, és nem fejből írtad.
Amit én máshogy csinálnék.
4. nap Durres-Tirana-Elbasan (városba nem kell bemenni, csak a széléig, itt megy egész albánia egyik legtáványosabb főútja, Tiranaából indulva)-Vlore-Sarande
5.nap Megállnék Sarande után Butrintban (AL) Ókori romváros, Unesco világörökség része. Voltam ott, tetszett. Kalampaka felé a lehető legkisebb utakat választanám, amit csak lehet!
6. nap Egész napra kevés a Meteorák, max fél napos programnak tudnám elképzelni. Ezért én azt javasolom, hogy délelőtt elmotorozás az Olymposhoz, délután Meteora nézegetés.
7-8 nap meg teljesen máshogy csinálnám
Thessalonikibe nem érdemes szerintem elmenni, meg nincs is ott semmi. Haza autópályázni Macedonián és Szerbián át nem élmény. Mire hazaérsz elkopik a gumid közepe
7nap. Kalampaka-Kastoria (ékszerdoboz a város!)-Florina (de a hegyi úton!)-Bitola-Skopje-Vlasina tó(Szerbia) Ez így kb 550 km
Ha nagyon sok időtök lenne (amit kétlek), akkor Kastoria után le kéne térni az albán-macedon-görög hármashatárhoz, a prespa tavakhoz., aztán bemenni egy ebédre Psaradesbe. Világvégi falu, ahol a görögök magyarul beszélnek. A görög polgárháború alatt a gyerekek Budapestre lettek menekítve, így az öregek perfekt beszélik magyart, és szeretnek minket. Ez egy durván 5 órás program, mert szeretnek beszélni a falusiak!
A Vlasina tónál még nem voltam, de szép helynek tűnik, és biztos van szálláshely.
8.nap Vlasina tó-Nis-Belgrád-Szeged-Mezőberény 670km. Belgrádig biztos nem mennék fel a pályára, utána is csak ha késésben lennék.
Lehet hogy kicsit hosszabb, de látványosabb a vége. Szóval én így mennék. Nyilván te máshogy, de remélem hasznos amit írtam
a d.túli kis kör ötlet is érdekel , 09. 10.én v. 11.én
( kicsi a világ ! szeptemberig még B.örsön dolgozom
és ott laktam 40-valahány évig ! a "zug"-olajshopról
sajna nem hallottam !)
Castrol racingfaxtiggyami 10w50 2100ft.
Akksi 11ah-s 5500ft.135x90x145,jobb pozitiv.
de legalább motorral megyünk.
Lagzi az jó...hmm...potyak kaja, pia