Van egy Cube nevű béemvés troll az autós-motoros fórumokban, akik olyanokat szokott írogatni, minthogy az Alpokban csak a béemvék cirkálnak, a hondások és más rizsrakétások lent szerelik a motorjaikat; illetve: valakinek a valakijét [hallottam valakitől, hogy valakinek az ismerőse = kamu] elcsapta egy kamion, és a béemvé motor váza megvédte őt, meg se nyekkent a kamion súlyától.
Miért nem jó a GS az Alpokba? (Már csak amiatt, mert jövőre lehet, hogy meglátogatjuk minden bajunk forrását, minden reményünk összetörőjét: Svájcot.) (Nem tuti 100, de lehet.)
Na most, 5,2 lett a fogyim, de egyedül, igaz, rendszeresen XJ-t kergetem, de ez akkor is soknak tűnik...
Karbiszinkron és korongozás kéne? Ha igen, akkor mikor? Várjam meg a köv olajcserét, ami még 4400km, vagy a tavaszt?
Az xj-m is ilyen nyomatékos dög.Tetszik is:))Valszeg a futóműve fényévnyire van a trx-től,dehát igy szeretem
Ja,10 alatt van a fogyim!Szerintem már alulról karcolom a 9-et
Azt hiszem megtaláltam miért nem terjedhettek el Próbakör alatt az érdeklődők jelentős része meghalt
Részlet egy népítéletből (trx 850):
"..És ha már itt tartunk, térjünk vissza kicsit az elmebajhoz. Minden elmebajnak - így ennek is - van egy sajátos belső logikája. Itt a következő érvényesül: hiába zongorázol tizenöt éve, hiába adagolsz magadnak minden nap intravénásan fél deci műszerolajat, egyesben akkor is egy háromállású fokozatkapcsoló kifinomultságával tudod csak szabályozni a hátsó kerékre ható gyorsítóerőt, és kettesben se sokkal jobb a helyzet. Az első két fokozaton tehát célszerű hamar túlesni. Erre, és a terhelésváltás okozta sokkhatás kiküszöbölésére a legjobb módszer az, ha magas fordulatszámon, kuplung nélkül váltva, gyorsan letudod az első két sebességfokozatot. A bibi csak az, hogy a váltó alul hosszú áttételű, és összesen öt sebességfokozat áll rendelkezésedre, tehát mire észbekapsz, már valószínűleg régen túllépted az összes ismert közúti sebességhatárt.
A TRX 850 a nyomatékát a traktortól örökölte, erről nincs mit mondani, nyomatéka van, mindenhol, mindig van. És terhelésváltási reakciói is, nagyon. Ha az alapanyagokat - a traktort és a tirannoszauruszt - nézzük, nem csodálkozhatunk azon, hogy a TRX ebből a szempontból nem kezes motor. A gázkarkezelési hibákat azonnal és vehemensen megbosszulja. De ha figyelünk rá, csodákra képes. Tartósan 40 alatt menni komoly kihívás, mert egyesben kell csúsztatni hozzá a kuplungot. Az első két fokozatban a motorféket elfelejtjük szépen, mert gyilkol, nem annyira, mint ahogy gondolod, hanem sokkal jobban. Kettesben csúsztatott kuplunggal lehet csak kanyarodni, a terhelésváltást ilyenkor semmiképpen ne provokáljuk ki, ha az úton akarunk maradni. Biztos ami biztos, hármasban se. Alacsony fordulatszámon zsibbasztó a vibráció. Az üléshelyzet sportosan aszkétikus. A hátsó ülés egy otromba vicc, de a legrosszabb az utas lábtartója. Ennek helyzetét speciálisan a Gyűrűk Ura egy soha le nem forgatott részéhez tervezték, amiben Gollam egy streetfighter mögött kuporogva kergeti Frodót Középfölde kanyargós útjain. A forgatás azért maradt el, mert Gollamot még digitális formában sem lehetett rávenni arra, hogy 10 kilométernél hosszabb utat tegyen meg a TRX hátsó ülésén, egyszerűen nem vállalta, és a filmben szereplő animációk fellázításával fenyegetőzött. És nem csak ezek ellenére, hanem ezekért is szeretni lehet a TRX-et. Mert elveszi a józan eszedet, teljesen és végleg."
Karbiszinkron és korongozás kéne? Ha igen, akkor mikor? Várjam meg a köv olajcserét, ami még 4400km, vagy a tavaszt?
Ja,10 alatt van a fogyim!Szerintem már alulról karcolom a 9-et
Hát itt... pusztára jó, de városba...de baszki, nekem is tetszik :D
Részlet egy népítéletből (trx 850):
"..És ha már itt tartunk, térjünk vissza kicsit az elmebajhoz. Minden elmebajnak - így ennek is - van egy sajátos belső logikája. Itt a következő érvényesül: hiába zongorázol tizenöt éve, hiába adagolsz magadnak minden nap intravénásan fél deci műszerolajat, egyesben akkor is egy háromállású fokozatkapcsoló kifinomultságával tudod csak szabályozni a hátsó kerékre ható gyorsítóerőt, és kettesben se sokkal jobb a helyzet. Az első két fokozaton tehát célszerű hamar túlesni. Erre, és a terhelésváltás okozta sokkhatás kiküszöbölésére a legjobb módszer az, ha magas fordulatszámon, kuplung nélkül váltva, gyorsan letudod az első két sebességfokozatot. A bibi csak az, hogy a váltó alul hosszú áttételű, és összesen öt sebességfokozat áll rendelkezésedre, tehát mire észbekapsz, már valószínűleg régen túllépted az összes ismert közúti sebességhatárt.
A TRX 850 a nyomatékát a traktortól örökölte, erről nincs mit mondani, nyomatéka van, mindenhol, mindig van. És terhelésváltási reakciói is, nagyon. Ha az alapanyagokat - a traktort és a tirannoszauruszt - nézzük, nem csodálkozhatunk azon, hogy a TRX ebből a szempontból nem kezes motor. A gázkarkezelési hibákat azonnal és vehemensen megbosszulja. De ha figyelünk rá, csodákra képes. Tartósan 40 alatt menni komoly kihívás, mert egyesben kell csúsztatni hozzá a kuplungot. Az első két fokozatban a motorféket elfelejtjük szépen, mert gyilkol, nem annyira, mint ahogy gondolod, hanem sokkal jobban. Kettesben csúsztatott kuplunggal lehet csak kanyarodni, a terhelésváltást ilyenkor semmiképpen ne provokáljuk ki, ha az úton akarunk maradni. Biztos ami biztos, hármasban se. Alacsony fordulatszámon zsibbasztó a vibráció. Az üléshelyzet sportosan aszkétikus. A hátsó ülés egy otromba vicc, de a legrosszabb az utas lábtartója. Ennek helyzetét speciálisan a Gyűrűk Ura egy soha le nem forgatott részéhez tervezték, amiben Gollam egy streetfighter mögött kuporogva kergeti Frodót Középfölde kanyargós útjain. A forgatás azért maradt el, mert Gollamot még digitális formában sem lehetett rávenni arra, hogy 10 kilométernél hosszabb utat tegyen meg a TRX hátsó ülésén, egyszerűen nem vállalta, és a filmben szereplő animációk fellázításával fenyegetőzött. És nem csak ezek ellenére, hanem ezekért is szeretni lehet a TRX-et. Mert elveszi a józan eszedet, teljesen és végleg."
Teljes népítélet: http://nepitelet.hu/motorok/ya...
De azt hiszem ez a nekem való motor, mert ezt vezetni kell!
Tegnap elintéztem, hogy Fóton, az Ambrosia cukrászdában is két gombóc fagyit kapjon egy áráért minden motorral érkező! :-)))))
.....itt az elérhetőség: http://www.ambrosia.hu/elerhet...
Csak nehogy 3 hízó legyen belőle.
Remélem nem fogok ki olyan idiótát mint most februárban
http://www.vatera.hu/listings/...
Am biztos fel lehetne menni, de nem csak az a cél