Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Van egy Cube nevű béemvés troll az autós-motoros fórumokban, akik olyanokat szokott írogatni, minthogy az Alpokban csak a béemvék cirkálnak, a hondások és más rizsrakétások lent szerelik a motorjaikat; illetve: valakinek a valakijét [hallottam valakitől, hogy valakinek az ismerőse = kamu] elcsapta egy kamion, és a béemvé motor váza megvédte őt, meg se nyekkent a kamion súlyától.
A te 45 kilóddal még meg is lódul, kb egyedül vagy aki az Alpokban lendületesen tud karcolgatni GS-el! :D
Attól is függ milyen tempót szeretenél menni.
Málha nem lesz, arra van egy boxer-sherpa...
Mert fel lehet menni gond nélkül vele de felmálházva bizonyos élvezeti szintnél kevés az ereje.
Miért nem jó a GS az Alpokba? (Már csak amiatt, mert jövőre lehet, hogy meglátogatjuk minden bajunk forrását, minden reményünk összetörőjét: Svájcot.) (Nem tuti 100, de lehet.)
Na most, 5,2 lett a fogyim, de egyedül, igaz, rendszeresen XJ-t kergetem, de ez akkor is soknak tűnik...
Karbiszinkron és korongozás kéne? Ha igen, akkor mikor? Várjam meg a köv olajcserét, ami még 4400km, vagy a tavaszt?
Az xj-m is ilyen nyomatékos dög.Tetszik is:))Valszeg a futóműve fényévnyire van a trx-től,dehát igy szeretem
Ja,10 alatt van a fogyim!Szerintem már alulról karcolom a 9-et
Én feltettem a bukógombára lábaimat nyujtózkodni.Ezt hiányolni fogom.
De ha ez tényleg így van, kettes alapjáraton elpöfög 50-nel , és lehet újságot olvasni a falvakban
Ez nagyon melósan hangzik.Főleg az igazi visszafordítókban.
"Tartósan 40 alatt menni komoly kihívás, mert egyesben kell csúsztatni hozzá a kuplungot."

Hát itt... pusztára jó, de városba...de baszki, nekem is tetszik :D
Majdnem mint egy combos v2.Hol itt a problem?
Azt hiszem megtaláltam miért nem terjedhettek el Próbakör alatt az érdeklődők jelentős része meghalt

Részlet egy népítéletből (trx 850):

"..És ha már itt tartunk, térjünk vissza kicsit az elmebajhoz. Minden elmebajnak - így ennek is - van egy sajátos belső logikája. Itt a következő érvényesül: hiába zongorázol tizenöt éve, hiába adagolsz magadnak minden nap intravénásan fél deci műszerolajat, egyesben akkor is egy háromállású fokozatkapcsoló kifinomultságával tudod csak szabályozni a hátsó kerékre ható gyorsítóerőt, és kettesben se sokkal jobb a helyzet. Az első két fokozaton tehát célszerű hamar túlesni. Erre, és a terhelésváltás okozta sokkhatás kiküszöbölésére a legjobb módszer az, ha magas fordulatszámon, kuplung nélkül váltva, gyorsan letudod az első két sebességfokozatot. A bibi csak az, hogy a váltó alul hosszú áttételű, és összesen öt sebességfokozat áll rendelkezésedre, tehát mire észbekapsz, már valószínűleg régen túllépted az összes ismert közúti sebességhatárt.

A TRX 850 a nyomatékát a traktortól örökölte, erről nincs mit mondani, nyomatéka van, mindenhol, mindig van. És terhelésváltási reakciói is, nagyon. Ha az alapanyagokat - a traktort és a tirannoszauruszt - nézzük, nem csodálkozhatunk azon, hogy a TRX ebből a szempontból nem kezes motor. A gázkarkezelési hibákat azonnal és vehemensen megbosszulja. De ha figyelünk rá, csodákra képes. Tartósan 40 alatt menni komoly kihívás, mert egyesben kell csúsztatni hozzá a kuplungot. Az első két fokozatban a motorféket elfelejtjük szépen, mert gyilkol, nem annyira, mint ahogy gondolod, hanem sokkal jobban. Kettesben csúsztatott kuplunggal lehet csak kanyarodni, a terhelésváltást ilyenkor semmiképpen ne provokáljuk ki, ha az úton akarunk maradni. Biztos ami biztos, hármasban se. Alacsony fordulatszámon zsibbasztó a vibráció. Az üléshelyzet sportosan aszkétikus. A hátsó ülés egy otromba vicc, de a legrosszabb az utas lábtartója. Ennek helyzetét speciálisan a Gyűrűk Ura egy soha le nem forgatott részéhez tervezték, amiben Gollam egy streetfighter mögött kuporogva kergeti Frodót Középfölde kanyargós útjain. A forgatás azért maradt el, mert Gollamot még digitális formában sem lehetett rávenni arra, hogy 10 kilométernél hosszabb utat tegyen meg a TRX hátsó ülésén, egyszerűen nem vállalta, és a filmben szereplő animációk fellázításával fenyegetőzött. És nem csak ezek ellenére, hanem ezekért is szeretni lehet a TRX-et. Mert elveszi a józan eszedet, teljesen és végleg."

Teljes népítélet: http://nepitelet.hu/motorok/ya...

De azt hiszem ez a nekem való motor, mert ezt vezetni kell!
Az lehet.Bár én csak tányéron kérek belőle.
Az az igazság hogy disznóból könnyebb pénzt csinálni
Halihó!
Tegnap elintéztem, hogy Fóton, az Ambrosia cukrászdában is két gombóc fagyit kapjon egy áráért minden motorral érkező! :-)))))

.....itt az elérhetőség: http://www.ambrosia.hu/elerhet...

Ja..............tiszta multipszihológia.
Csak nehogy 3 hízó legyen belőle.
A lélekre ható 9-esek az árban
Gyors vagy.
Na már meg is van az első érdeklődő email. Felettébb kíváncsi vagyok

Remélem nem fogok ki olyan idiótát mint most februárban
Hát elég fura pókok ott a TB-n az tuti.
350 köbhüvelyk, lehetőleg V8 elrendezésben.. az elég szerintem is

Am biztos fel lehetne menni, de nem csak az a cél
Áh............biztos nem...................a totalbike-on le lettem hodva hogy oda untig elég egy 350-es.