Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Hát remélem valami lesz. Csak abban bízhatok hogy kevés pénzt össze tudnak rakni az emberek, egy nagyon kicsi foglalkozást igénylő, de jó állapotú motorra (az enyémre ), mert tavasszal ki kéne mennem az alpokba. Kiköltözött az egyik haverom..jobb indokot nem is találhatnék. Alpokba a GS-t vinni nem nagy élmény
Hát ahogy közeledik a szezon vége.................sok esély nincs................bár mivel ritka,nem ismert,és öreg a gép reméljük a gixxer fanatikusok nem csapnak rá és el lehet vinni jó áron.
Meg se kérdezem. Ilyen kicsi árkülönbségnél csak az hajlandó cserélni, kevés ráfizuval, aki szart árul. Különben hol lenne előrébb a GS-emmel, meg 150 pénzzel?
Kár hogy ül a piac.Cserére hajlandó az ipse?
Köszi.

Tegnap autópályáztam elég sokat./már nekem sok volt a 269 km/ Néha volt szél, na akkor nem volt stabil...
Az természetes hogy létezik a GS nél jobb motor, ha már csak a kollégám DL650-ére gondolok... Funkcionális szempontból teljesen tökéletes arra, hogy eljussak vele A-ból B-be.
Anno sokat Babettáztam, de már nem emlékszem annyira rá.
Emlékszem a mesére, sokat néztem, még oroszul is :-)
Erre gondolok én is.. Ezért is tettem fel most a GSt, tényleg elérhető áron. Mert annyit, kb még 150 körül össze is tudnék rakni rá
Hát 4 kilót ha beajánlana az ember talán még oda is adnák.
Igen, kb annyi. És meg is van oldva. Semmi olajhűtő meg kiálló olajszűrő nincs ott. aztán ha fagyizni megyek, 4 csavar ki, és máris terasz kompatibilis a gép
Lapos első leömlővel szar az élet. Kéne oda valami alu trepnilemez hogy patakkúszó legyen.
De nem lenne kihívás.

A TRX azért lenne jó választás, mert nincs "semmi" az alján és az is magasan van, simán lemennék vele földútra (patakba önszántamból nem..)
De patakban király lennél.
Autópályán lassú és unalmas, a szalagkorláton egyensúlyozni meg nem szabad
Triálban nem gondokozol?
Hát nem, de a TDMnél sokkal könnyedebb. Am csak 200 kiló az egész masina..

De TDM-et biztos nem vennék.. tavasszal Potti magyarázta hogy mindenféle motoros társaságban hátrányban van vele (kivéve ha tdm-esekkel gurul) Szerpentinen bizonytalan a bután magas súlypont miatt (nyilván lehet vele agyat eldobva tépni.. de nem mind1 mit érez akkor a vezető), terepre meg nem elég terepes

Mondjuk legalább nagyon megbízható
Láttam TDM-en egy videjót ahol azzal döggel karcolt az ipse.Nem volt gyenge.Kérdés milyen lehet ezt a koporsó formát dobálni ide-oda.Így képen nem egy GS méretű a cucc.
Valószínűleg be lennék szarva az első komoly gázcibálás alatt. Mégiscsak több mint kétszer olyan erős mint a GS..
És az a 87Nm már elég alacsonyan megvan (6000). Nem lehet rossz szerintem se , és a csúcsteljesítmény 7500-on, az se egy húdepörgetni kell hogy menjen motorra vall
Huhh.....................a nyomaték odabasz.................sorkettő meg nagyon közel van a v2 höz.A kawának bejött az ER sorozattal.
Szerintem a 82le, meg a sorkettő lehetett az oka. Aki sportos gépet akart, az nem ilyen konfigurációra bukott. V2, vagy sor4.. és talán combosabbat is vettek mint ez. Lehet hogy ciki volt a mekdönci előtt a 850 köbcentiből kihozott 82 ló
Nem is néz ki rosszul.Kicsit szögletes de sebaj.Csak azt nem tudom mért nem terjedtek el?
Én 2 okból nem. Egyik mert nem ér le a lábam rendesen (ez a kisebb gond)

Másik ok, hogy szar. Volt GS tulaj beszámolója szerint (újonnan vette pedig..) 3szor vitte haza külföldről tréleren

Africa Twin, ha már komoly nagyenduró.. Fele ennyiért sokkal jobb motort adnak.
használt gépekben benne van a lutri
túrázni egyszer ilyet szeretnék.
Meg most kb 70ezret rá kéne költeni. Inkább eladom annyival olcsóbban, aztán egy "új" motorba ölöm azt a pénzt is. Mindenki jól jár, vevő olcsóbban megkapja a motort, amit rákölt, abban biztos lehet (nem mintha nekem nem lehetne hinni), én meg vígan retteghetek majd egy másik gépen párezr kilométert, hogy tényleg nem vertek-e át Ez a legaggasztóbb tétel a motor lecserélésénél. Egy időre a nyugalom biztos elillan.
Nem adtam el, épp most töltöm fel megint a hirdetést. Szeretném lecserélni, mert anélkül nem tudok nagyobbat venni. (legszívesebben megtartanám, mert nagyon szeretem, és városban nagyon jól lehet használni)

A legfőbb indok az az, hogy nehéz vele gyorsan 10 autót, vagy 3-4 kamiont megelőzni.. Nagyobb motorokkal túrázva voltak alkalmak ahol kevés volt ilyen tekintetben.