Drága Naccsádos, Kedveskím csókolom a kezsit !
Csak nékem tessen míg megengedni ojjan fukszoss
láncot , oszt mindennap imádkozsok magáíír !
más: az én "szerelőm" már leb...ott a szelephézagbeállítás
elmaradása miatt , de szeptemberig nem tudom nélkülözni a vasat.
utána viszont egy füst alatt karbiszinkron , láncszettcsere (ha lehet GOLD ) és nem várom meg a decembert : m. vizsga !
eső nem, de szél az volt ! szégyenszemre... ? 80-90-nel nem mertem többet menni , mert mi voltunk játéka mindenfajta szélnek
Az kurva messze van. Ha már egyszer összejön annyi zseton meg szabaidő. Akkor megéri még rátenni 2-2500 kilométert, és tenni egy 4-5 napos kanyart marokkóban. Az azért már döfi. Nem gyenge helyek vannak ott.
A GS-em 12ezrenként mindig megkapta a szelephézag ellenőrzést, és mindig állítani is kellett rajta.. Ha nem is minden érték nem volt jó, de egy kettő mindig a határon mozgott, aztán ilyenkor a karbit is megszokta nézni (ha már ott a gép.. ugye)
Ez meg vele együtt az olajcsere 30 körül szokott kijönni cakumpakk.
Jah, és korongot nem csak venni lehet, lehet azt méretre köszörülni is.
1.Ki a fene tuggya.KB 400-420 Km oda-vissza KB 1,5-2 óra kedvtől függően.
2,Pest,Parassapuszta,Banska Byslica,Harmanec,Teplice felé.Kiérsz az ipari ővezetből és simán észreveszed.
3.Huhh nem technikásabb hanem más...............szélesebb,jobb,világosabb.Kinn lesz egy halom cseh,lengyel ipse fülig döntött géppel és magyarba is ütközöl z tuti.Én utána visszafordulva elmennék Donovalyba egy ebédre és úgy vissza.
Közületek volt már valaki a szlovák 577-es túrán? Pesttől kb. hány óra - nyugdíjas tempóban - és pontosan merre érdemes menni? Mennyire technikás út mondjuk egy D.kő/Lepencéhez képest?
(Hát a folytatás lemaradt...)
Szóval miután kipróbáltam, könnyes szemmel búcsú, majd neki az útnak, célja nincs, kergetem a felhőket.
Bejártam a kis városom, majd fel a budai hegyekbe és egész úton sikerült 10 csepp esőt begyűjtenem... tuti akkor fog elkapni az első esőm, amikor mindent akarok, csak azt nem...de hát hülye motoros megérdemli :D
21:20-ra meguntam és hazavágtattam, de nagyon jó volt végre csak 30 fokban, nem beledögleni a ruhámba, jó volt, remélem holnap folyt köv, viszont holnap inkább ne essen, ha kérhetem :D
A korongra kaptál választ, de ez lesz most az első szervized? Olaj, szűrők? Megvolt már?
Az enyémnek is elvben 2000km-el előbb volt és Németországból van, de az első volt lecserélnem, mert nem hiszek senkinek!
Más:
Kinéztem este 19:30 körül az égre, lógott az eső lába, XJ haverom is itt volt a szomszédban, gondoltam, itt az idő 2 napja pihen a gép, karcolok egyet, hátha esik is és túlesek az első vizes köreimen.
Esőgatya bekészít, azt hali.
Átmásztam XJ-hez, vigyorog a feje, úgy néz ki jobb lett a gép, mondjuk a bal arca merev, ma becsúszott neki két darázscsípés, persze allergiás rá a szentem, lásd lejjebb... de baszki még mindig nagyon vidám, próbáljam ki az XJ-t, hát nem kellett kéretni kipróbáltam... le is írom a részletes tapasztalataim:
bruuuuuuuuuúúúúúúúúújjjjjjjjíííííííí
Itt mondja a szerelőm, hogy mivel a GSnek elég kicsi a szelephézaga gyárilag, igényli is a rendszeres ellenőrzést, sportos használatnál főleg. (a nagyobb baj pedig az, ha nem hallod a szelephangot, mert akkor már nincs is-és beéghet a szelep.)
Nekem 12000-ként van szinkronellenőrzés meg szelephézag ellenőrzés is (de a gyár szerint 6000ként kellene). A fogyasztáson nem növelt, sőt, és simábban is megy a motor. Ha hosszútávon gondolkodsz a motorban, meghálálja a gép.
Ha tényleg 22 van benne nem valószínű, hogy cserélni kell a korongokat.Legalább is nekem nem kellett.A 15 reális a hézagot hidegen nézik én délután elvittem és másnap reggel álltak neki.Mindennel együtt 3 órát vett igénybe anyag nem kellet csak egy szelepfedél tömítés mert elszakadt.
Korongon biztos a szelephézagoló lemezt értette, ami korong alakú. A GS-nél nem csavarral állítják a szelephézagot, hanem egy megfelelő vastagságú korongot kell a szelep és a bütykös tengely közé helyezni.
Ez macerás munka és jó ha szakember végzi, ezért karbiszinkronnal együtt reális az ár.
Egyébként nekem is 2005-ös F-es és 25 ezer km van benne. Ennyi futásnál szerintem még nem olyan égetően fontos a dolog, de ha a tiéden már hallatszik akkor mindenképp nézesd meg.
Én tartok a karbiszinkrontól! Félek hogy utána meg fog változni a fogyasztás, ami jelenleg nagyon jó (3,6-4 liter/száz).
Neked most milyen a fogyasztásod? Majd kérlek számolj be a művelet után a tapasztalataidról!
Sziasztok!
Tanácsotokat, ill. véleményeteket kérem a következőkhöz:
Van egy 2005-ös GS 500-am, 22e (valós) megtett km-el.
Használtan vettem, sokat állt, és még nem volt karbi szinkron, szelephézag állítás rajta, ami most már a hangján hallatszik is.
Suzuki Budakalászban 15e körül mondta a szerelő hogy mindkettőt beállítanák, rendbe tennék. (Beszélt még valami korongokról ami cserés lehet; ha valaki két sorban leírná hogy az mi, és mindenképp cseréltessem-e, egyéb jó tanács külön köszönöm.)
Kérdéseim: reális az ár?
Van valakinek tapasztalata velük kapcsolatban?
Amúgy rendesek voltak, és bár nem a reklám helye de ma, meg holnap is nyílt nap van, lehet tesztvezetni, meg egyebek.
Beszéltem XJ-vel nagyon kivolt, egy papírlapot sem tudott volna megütni, geci nagy szerencséje a volt a biztiőrnek, ha jobban van és kijön belőle az állat belecsomagolja egy kukába simán...
Amikor az ember szarul van, örül, hogy él... baszki..
Csak nékem tessen míg megengedni ojjan fukszoss
láncot , oszt mindennap imádkozsok magáíír !
más: az én "szerelőm" már leb...ott a szelephézagbeállítás
elmaradása miatt , de szeptemberig nem tudom nélkülözni a vasat.
utána viszont egy füst alatt karbiszinkron , láncszettcsere (ha lehet GOLD
eső nem, de szél az volt ! szégyenszemre... ? 80-90-nel nem mertem többet menni , mert mi voltunk játéka mindenfajta szélnek