Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Hali
Miből, s hogy érzed, hogy csavarodik a váz?
Ziztty-zutty otthagyott lavamündön tavaly.
Nem "ismerem",de gondolom nem gyengén kezeli a motort, hiszen elücsürgött már nyeregben jó pár kilométert.
Meg lejjebb is.És ott már kopik az utas csizmája.Láttam, Fr ment elöl.
A DL-en? DL pályán
A DL-en az utas lába és a koffer ha van az ér le előbb a pilótáé még nem.
VFR800-on meg a kipufogó csonkon láttam az extrém döntés hatását.
Pedig nem kunszt. Ausztriában meg Csehországban műveltük 6od rangú, de hibátlan minőségű utakon, forgalom semmi.
utassal lábtartózzon a fene...szar lenne lelkiismeret furdalással leélni a hátralévő életemet..
Tegnap pont így halt meg csóri motoros a Margit híd előtt az uszodánál....állítólag nem 50-el ment..és a kikanyarodó autósnak még sikoltani sem volt ideje.. :(
Majd szólok a bömös pr brigádjának hogy ejj de lehetne kávégép mert anélkül tuti nemmegyek csak fagyizni.
Kávéra? Csalódtam . Azt hittem kávégép is van rajta.. még ilyet
Itt a nullás,onnan meg a határnál köll megállni.
1600-assal csak kávéra.
Ne túlozz, a garázstól a határig csak el kell jutni valahogy
Utassal elhiszem hogy csavarodik.. az enyém is, és a futómű geometria is más lesz, arról sem árt megfeledkezni. De teljesen jól vezethető, normális, nem alvó, nem félős, majdhogynem motort vezető jellegű utassal. Ha nem ilyen az utas, akkor nem olyan jó.

Több tucat embert vittem már magam mögött egykét 10, több 100 vagy akár 1000 kilométeren keresztül, és minddel másmilyen volt. Volt akivel jó volt menni, volt akivel meg kifejezetten nem, és volt olyan is akinek megmondtam hogy először és utoljára ült mögöttem

Azok az utasok akikkel hosszabb távon mentem, mind kaptak fejtágítást, ami volt hogy olyan jól sikerült hogy lábtartóig le lehetett dönteni a motort körforgalomban, vagy kanyarokban, mert megvolt a harmónia!

Utasnak lenni tudni kell
Akik ilyet vesznek szerintem itthon nem mennek vele.
Ja, vágom a dobogókői szakaszt is (Esztergom-Pilisszentkereszt-Pomáz), az is egy alternatíva. Legközelebb azt is betervezzük.
Tud azért az nyaklani, de szerintem egy személlyel nem vészes.
Viszont ha ül mögötted valaki, és hátrébb hajol a kelleténél, olyan, mintha szét akarna szakadni. Úgyhogy ilyenkor azt kell mondani, hogy ülj közelebb és karolj át!
Nem a Lepencei szakaszta gondoltam, hanem a másikra, a Dobogóköi szakaszra. Az Esztergomtól indul, viszont az is erdei, és ugyanúgy sötét van.
Letkés és párkány között van egy rövid 4-5 kanyarból álló szerpentin, amikor egy dombra kell felmenni. Ott az első kanyarban kell vigyázni, mert a közepén akkorát üt, hogy azt hittem szétszakad az első gumim. Túlságosan az út közepén mentem, a szélénél már jó.
Magyarország amúgy is olyan qrvanagy, hogy ekkora távok leküzdésére kell 1600 ccm-es motor. Alsóörsön, a Liszt Ferenc téren, Ráday utcában stb. jól mutat persze.
Te mit csinálsz a vázzal, hogy nyaklik? Sose éreztem ilyesmit rajta. Igaz, 70kg vagyok és a motorom is 3 éves.
Az lett volna az eredeti terv, csak már sötétben jöttünk vissza, és nem volt kedvünk Lepencén át a vaksötétben szerpentinezni. Ha korábban tudunk indulni, akkor egyértelmű, hogy visszafelé Lepence befigyel. ;)
Sőt Pilisszentkereszt-Csobánka még jobb!
Jó kis útvonal, bár én a 10-es út helyett Pomázon és Pilisszentkereszten keresztül mennék.
Jó kis út volt, köszi a tippet! Nem az a tipikusan kanyarvadász út, hanem inkább nézelődős, örömmotorozós.

Szerdán mentünk egy ilyen kört.

Indulásnál azt hittem, hogy lefordulok a motorról (du. 5), motoroskabát, csizma... Ilyen dög melegben lehet, hogy jobb lenne egy protektoros ing. De majd a következő szezonban.
Most hogy már a GS nincs forgalomban az SV alatt nincs élet.