Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

...én is ezt tapasztaltam...
(a múltkor ismerősök istenítetették valamelyik helyi vagánynak az autóját, mire megjegyezte, hogy én egy 12000 köbcentis sorhatossal mentem a városba. "Gyaaaaa!" "Egen, 6-os busz...")
Aki alatt nincs legalább egy K1600GT, az el se induljon sehova Kb ilyen a mai hozzáállás, lesarkítva persze
2200-on prímán ketyegett a GS , magasabban még nem járt (velem)
Nem tudtok meggyőzni, akkor is imádom a GS-t. Mivel nem járunk hetente Tibetbe motorozni, meg is tartom.
Jesszusom, én most lemaradtam valamiről? Már az SV is tanulómotor?
Nöm............a mostani GSt-t úgy híjják hogy SV 650.
2300 vagy felette.Alpok.Nem egy hanem jópár gépen elég kehesre sikerült az indítás.Egy CBR pl az edelwess előtt két visszafordítóval a pihenő előtt megadta magát.
Más technika kell a versenypályás profi kanyarodáshoz mint az utcaihoz. Kiülős, térdet lelógatós technika állandó, és túlzott alkalmazása előbb utóbb perechez vezet az utcán. Az a póz nem enged gyors korrigálást.
GS-ből csináltak injektorost? Úgy tudom, pont amiatt nem hoznak be többet Európába, mert nem teljesíti a minimális normákat sem.
Nem tudom mi az hogy gondot okoz. Én 1600-1700 méter körül kicsit feljebb állítom az alapjáratot ha még mindig csak magasabbra megyünk. Ez egészen kitart 2000 méterig (akkor meg vagy korrekció megint, vagy már kibírja így), utána megint nem lesz alapjárat. Lefelé a hegyről meg vissza. Ez azért nem akkora kényelmetlenség.
Hali!

Első körben én ezt vennék bele:http://www.biker-world.hu/egyt...

Egy 15W-s olajjal csodákra képes.Mentem olyan F-ssel amiben ez a kombó volt fényévekkel jobb volt mint az én gyári lengéscsillapítóm.
Szerintem nagyon igazad van.A sebesség és a csúszás határ,az útminőség féktávon belüli hirtelen megváltozása,ezek mind fizika és makacs dolgok.Ezeknek nem kedvez a határon motorozás a nagyobb sebességek,hiába a nagy tudás.A nagy tudást igazából csak versenypályán érdemes bemutatni,ahol meg vannak a megfelelő körülmények.Az igazi profik,az elismert versenyzők a verseny pályán kívül óvatosan motoroznak és nem feszegetik a határokat.És ettől úgy tűnhet a felületes kritikus számára,hogy az illető nem tud motorozni.
Pl. ne lepődjünk meg,ha mondjuk 160-nal közlekedve nem kapjuk meg az elsőbbséget,mert előbb érünk oda,mint ahogy észlelhette volna az autós /a motor egy enyhe ívű kanyarból száguld kifelé/.Nem kaptuk meg az elsőbbséget,esetleg túléljűk,és biztos,hogy nekünk vonják be a jogsinkat.
Az más dolog,hogy én sem tartom be sokszor a szabályokat.Sajnos ez van.
Izééééé hát a fék..........ez nekem a gyengém..........nem egy acélos rajta.
Bár van rá ellenszer.............úgy kell menni hogy ne kelljen hozzányúlni.
Nekem még nem sikerült.
Az újabbakon nem csak a szivató az újítás............váz,inyektor, és még egyébb dolgok.
Főleg a magason lévő csúcsoknál okozhat a karbi gondot............nem nagyot és egyénfüggő mielőtt még bárki nekemesne.
De elgyengülés és nehéz vagy nulla indíthatóság előfordulhat.
Hmmm.............ha mondjuk fél éve lett cserélve akkor nem esnék neki újból.
Ha már a telóhoz nyúlnék, akkor szimering olaj minden.. nem szeretem a félmunkát
Nekem a fékre nincs panaszom, sőt, a szervízben is azt mondták, hogy a teljesítményéhez képest túlméretes, és öreg korára sem jelentkeznek a másik típusok öreg fékeire jellemző problémák.

Másik motort venni, na igen, engem egyszer ezzel akartak meggyőzni:"mé' nem veszel egy újabbat, amin automata szívató van legalább?" Hát...egy karocskát még csak-csak el tudok tologatni...
Lehet olcsóbban.Rugókészítő csinál szerintem egy 20 körül erősebb rugót.Szerlés meg ha nem csereérett a telóolaj kupak le-rugó ki rugó be kupak vissza.20 perc.
Annyi ötletem van hogy progresszív rugó előre (ez kerül kb 30-40+ munkadíjba), és ha a hátsó rugóstagot se sikerül rendesen beállítani, akkor csere, mint ahogy Zoli is csináltan az SV-n.

Nem olcsó, ki-ki döntse el, hogy egy biztosabb futás megéri e neki ezt a pénzt.

Szolidan kinéző fék és futóműtuninggal igazi kis sleepert lehetne varázsolni a GS-ből
Azt azért vedd figyelembe hogy ezek a 80-as években tervezett gépek.Ahhoz képest azért megállják a helyüket.Csak mai szemel vannak jobbak.Igaz drágábbak.Ha az alapszintű futóműtuning után sem jön be reálisan csak a motorcsere jöhet szóba vagy együtt kell élni és kihasználni az erősségeit.
Írod,hogy Dipshitnek van ötlete futómű javításra.Minden érdekel!De az a megérzésem,hogy sajnos a fő baj a vázzal van,hogy nem elég merev,és maga a váz hajlik és csavarodik.Ezzel pedig úgy tudom,nem lehet mit kezdeni./Én már a teleszkóp tuningon túl vagyok,és jó féle supermoto-s gumik vannak rajta./
Szerencse volt.
Annyira nem vészes az út...........itthoninál 2x jobb.Szlovén határ ausztria felé..............bár azt meg kell hagyni a labanc oldalon jóval jobbak.............látható a határ ezen a téren.
Ez durva volt, de szépen megfogtad!
Egyébként hol voltatok, mert az út minőségét leszámítva szép a táj?
Én amúgy is szeretem a hajnalt, olyan szép, amikor már a motorról nézed a napfelkeltét, és te már valahol az úton kávézol, amikor mások még csak ébredeznek. (meg ha a barátom nem támogatja a csavargást, akkor is így praktikus, mert simán hazaérek, mire megjön a munkából. )
huhh...........mivel ebben az évben inkább kevés és husszú futamaim voltak a 67-óra körüli indulással kibékültem.Akkor még úgy vágok át a városon mint F1-es csiga a focipálya füvén.
Na, én egy zsákvárosrészben lakom, szóval ha ki akarok jutni a falumból, mindenképpen át kell magam verekedni legalább 20 km kamionbuszosteherautós nyalánkságon.