Na végül csak megoldódott, amikor bevetettem egy fél méteres erőkarú dugós kulcsot, bár így is nehezen indult meg.
Azért a patentszem felszerelésével is megszenvedtem, de most már minden megvan.
nagyon szuper az új lánc, olyan selymesen suhan a kis gép, mintha most vettem volna.
A lánc be volt vonva, azzal a fehéres trutyival, azt mondtál az eleinte ad neki kenést. Ettől függetlenül szerintetek befújjam láncsprével?
Kicsit gyenge a szerszám minősége, próbáld krowával, azzal le kell jönni-e ha csak nem valami jóformájú az előző cserénél le nem húzta mint állat.......lehet, hogy mégis megérte volna az az 5 rugó a cserét? .......
Azt mondja már meg nekem valaki hogy mikor elindítom a motort melegen, mi a normális ha alulról áll be az alapjárat vagy ha felülről? gázt nem húzok meg szívatót sem
Még a nyár elején hajlamos lettem volna eladósodni egy motorért és néztem egy 2004-es Honda CB600F-et és tetszett is nem kicsit, egész addig amíg meg nem láttam a szívatót... a blokk oldalából áll ki, amit ki-be kell húzogatni, ugyanezen évben a Honda már képes volt a CBF600-nál felköltöztetni a kormányra, de ezeknél nem...
kurva csalódott lettem, ha annyiért akarok motort venni, akkor ne kelljen már lenyúlkálnom... persze a válasz az volt, hogy majd megszokom. Nem akartam megszokni.
Elméletileg ha anya fogja, akkor új kellene, ha csavar akkor menetrögzítő.
Általában 45-60 Nm-el kell meghúzni, attól függ mekkora átmérőjű a csavar vagy anya.
Nem boldogulok a hátsó fogaskerék leszerelésével.
14-es kulccsal próbálom, de szinte hajlik a villáskulcs szára, viszont a csavar meg sem moccan. Pedig rozsdásodásnak nyomát sem látom, inkább olajos. Már egy kicsit el is cseszte a villáskulcs a csavar fejét...
Tegnap elhagytam a hátsó indexemet,motorozás közben!
Hétfő mennék Budapestre és vennék rá, ha már arra járok! SZerintetek hol vegyek? hol van jó kis motoros bolt? tippek...?!
Előre is köszönöm!
Fekete kerék, arany lánc. Nagyon mutatós!