Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nagyon cukor!
Fekete kerék, arany lánc. Nagyon mutatós!
34-40 et símán megérne, de az UK-s meg USA modelleken mérföldes óra van és azt nem akarok semmiképp... Köszi a segítséget, szólj ha van valami.
...és hogy mutat a fuksz a GS-en? Ugye, milyen kis csinos?
És köszönöm mindenkinek a segítségét!
Na végül csak megoldódott, amikor bevetettem egy fél méteres erőkarú dugós kulcsot, bár így is nehezen indult meg.
Azért a patentszem felszerelésével is megszenvedtem, de most már minden megvan.
nagyon szuper az új lánc, olyan selymesen suhan a kis gép, mintha most vettem volna.
A lánc be volt vonva, azzal a fehéres trutyival, azt mondtál az eleinte ad neki kenést. Ettől függetlenül szerintetek befújjam láncsprével?
http://www.dhgate.com/drop-shi...
Komoly 6.dolcsi a 4 db!
Ingyen postával 1155.-!
De csomó közül válogathatsz!
Vagy rendelj kinából fillérekért!
Esetleg kérdezd meg a shox-ban. shox.hu
Nagyvas. De rendelni kell, mert nincs polcon.
Így igaz!
Elvileg felülről kéne vissza állnia.... de karburátoros gépeknél alulról is lehet.
Beáll, ez a lényeg, nem?
Kicsit gyenge a szerszám minősége, próbáld krowával, azzal le kell jönni-e ha csak nem valami jóformájú az előző cserénél le nem húzta mint állat.......lehet, hogy mégis megérte volna az az 5 rugó a cserét? .......
Azt mondja már meg nekem valaki hogy mikor elindítom a motort melegen, mi a normális ha alulról áll be az alapjárat vagy ha felülről? gázt nem húzok meg szívatót sem
Még a nyár elején hajlamos lettem volna eladósodni egy motorért és néztem egy 2004-es Honda CB600F-et és tetszett is nem kicsit, egész addig amíg meg nem láttam a szívatót... a blokk oldalából áll ki, amit ki-be kell húzogatni, ugyanezen évben a Honda már képes volt a CBF600-nál felköltöztetni a kormányra, de ezeknél nem...
kurva csalódott lettem, ha annyiért akarok motort venni, akkor ne kelljen már lenyúlkálnom... persze a válasz az volt, hogy majd megszokom. Nem akartam megszokni.
Ha itt lennél Bp-n (de nem itt vagy) megoldottuk volna, összefutunk és meghúzom neked nyomatékkulccsal, krovával.
Elméletileg ha anya fogja, akkor új kellene, ha csavar akkor menetrögzítő.
Általában 45-60 Nm-el kell meghúzni, attól függ mekkora átmérőjű a csavar vagy anya.
Újat nyomatékra kell..........emiatt is jobb a crova............de abból se a teszkós mert olyant már nyitottam szét.
Önzáró anya/ csavar fogja ezért is nehéz megindítani.
Amúgy meg NE villás és csillagkulccsal csináld, hanem dugó kulcs (krova)
Na erre nem számítottam...
És ha felrakom az újat azt is ennyire rá kell majd húzni? Nem rizikós kicsit? Mi van ha megtépem a menetet?
Kifelé általában combos légkulcs kell.Vagy jó minőségű kulcs+bazinagy cső.
Nem boldogulok a hátsó fogaskerék leszerelésével.
14-es kulccsal próbálom, de szinte hajlik a villáskulcs szára, viszont a csavar meg sem moccan. Pedig rozsdásodásnak nyomát sem látom, inkább olajos. Már egy kicsit el is cseszte a villáskulcs a csavar fejét...
Hali

Egyszer azért kipróbálnám mi a különbség egy progresszív rugós GS és az enyém közt. Nekem is fúrja az oldalam ez a rugó dolog.
Tegnap elhagytam a hátsó indexemet,motorozás közben!
Hétfő mennék Budapestre és vennék rá, ha már arra járok! SZerintetek hol vegyek? hol van jó kis motoros bolt? tippek...?!
Előre is köszönöm!
Simán lehet, de ha lesz nekem valaha olyasmi motorom, remélem, még nem ősz-lógó herékkel kell megülnöm.
Hali

Hogy érted azt, hogy jobb?
Stabilabb?
Gondolom jóval keményebb.