Egyébként próbáltad már állítani a hátsó felfüggesztést. Valóban kicsit könnyen nyaklik a váz, de ha a megfelelőbe állítod a saját súlyodhoz képest, akkor kimondottan jól fog viselkedni. Nekem a hátsó futóművel sosem volt gondol, csak azokkal az első "MZ" teleszkópokkal! De mondom, fa..a úton azzal sem.
Én is pont ezt éreztem, amikor pl. próbáltam felküzdeni magam Visegrádi szerpentin aknamezején, meg úgy általában a magyar utakon.
Már át akartam térni mihamarabb egy 600-as Gsxr-re!
Aztán átmentem Szlovákiába. Kinéztem a Google térképen pár kanyargós útvonalat. Na itt jöttem rá, hogy normál körülmények között jó utakon nagyon jól motorozható a GS, szépen lehet terelgetni, döntögetni a kanyarokban. Egyszer sem koppant be az első teló, bár az tényleg alapból elég gyenge.
Amúgy mindent összevetve, ez a motor tényleg nagyon ki van találva. Könnyen kezelhető, nagyon barátságos, egyáltalán nem agresszív, rendkívül takarékos (tapasztalataim és az itt leírtak szerint főleg az F-esek nem nagyon esznek 4 felett), de kicsit felpörgetve harapni is tud!
Úgyhogy én még belerakok jópár 10e km-t, úgy döntöttem!
Ti is keressétek a jó útvonalakat, egészen máshogy fog viselkedni a kis jószág!
Szerintem itt nem a gumi, a váz vagy a futómű a baj, hanem a komoly tudásbeli hiányosságok. Nem a Hringen kergetjük a másodperceket, ahol ezek a dolgok kijönnek, hanem közúton motorozunk! Rá lehet fogni mindenre, miért nem megy a kanyargás, de aki ezzel a motorral nem tud kanyarodni, az a legjobb pályamotorral sem fog tudni...
Én már próbálkoztam mindenféle gumival,de én úgy tapasztaltam,hogy bármilyen jó is a gumi,a jó gumiból adódó előnyökön túl továbbra is nagyon érződik az igen gyenge GS futómű,pl.hogy nem elég stabil.Valahogy úgy tudnám megfogalmazni,hogy hiába a kiváló gumi,de egy ilyen jobbra balra kirugózó vázat már nem bír kompenzálni.Valamit javul a helyzet,de a meglévő komoly futóműbeli gyengeségek beárnyékolják a hatást.
Max 80-ig érzem stabilnak,aztán nem!Kicsit tényleg csak átlagos!Szárazon meg tök jó!Eddig 4x küldtem be a Sportmotornak a tesztet és egyszer sem rakták be, pedig szerintem tartalmasra sikerült!
Lehet egyesével csrélteti a hézagoló lemezeket, de akkor még egyszer el kell vinnie!
Egyébként úgy tudom a szelephézag probléma inkább hidegen hallható, viszont én is úgy vettem észre, hogy egy nagyobb kör után mintha zajosabban járna a motor.
De az is lehet hogy mivel léghűtéses kéthengeres, ez normális nála.
Hangot/hibát diagnosztizálni elmondás alapján nehéz. Lehet hogy csak be kéne állítani a szelephézagot. Mutasd meg egy szerelőnek, vagy egy gyakorló GS tulajnak.
Kellemes kilométereket az új szerzeménnyel!
Nem rég vettem egy Gs-t. Kb. 500km mentem vele eddig .
Azt vettem észre, hogy még hidegen gyönyörűen jár alapjáraton, ellenben melegen sokkal hangosabban kalapál. Kicsit ha emelem a fordulat akkor elhalgat.
Láncfelrakásnál ugye a patentszem nyílásának a húzóerővel hátrafele kell néznie?
De nincs kedvem ebben a melegben szerelni...ráadásul már hamarabb sötétedik, és még akkor is dög meleg van. Kuplungbovden cserénél nem takarítottam ki a lánckerék körül a dekni alatt, így még azt is meg kell csinálni.
A lánckerekek hogyan vannak felerősítve? A sok dzsuvától múltkor nem láttam. :-D
Már át akartam térni mihamarabb egy 600-as Gsxr-re!
Aztán átmentem Szlovákiába. Kinéztem a Google térképen pár kanyargós útvonalat. Na itt jöttem rá, hogy normál körülmények között jó utakon nagyon jól motorozható a GS, szépen lehet terelgetni, döntögetni a kanyarokban. Egyszer sem koppant be az első teló, bár az tényleg alapból elég gyenge.
Amúgy mindent összevetve, ez a motor tényleg nagyon ki van találva. Könnyen kezelhető, nagyon barátságos, egyáltalán nem agresszív, rendkívül takarékos (tapasztalataim és az itt leírtak szerint főleg az F-esek nem nagyon esznek 4 felett), de kicsit felpörgetve harapni is tud!
Úgyhogy én még belerakok jópár 10e km-t, úgy döntöttem!
Ti is keressétek a jó útvonalakat, egészen máshogy fog viselkedni a kis jószág!
A régi blokkról nincs meg véletlenül a váltókarod?
Egyébként úgy tudom a szelephézag probléma inkább hidegen hallható, viszont én is úgy vettem észre, hogy egy nagyobb kör után mintha zajosabban járna a motor.
De az is lehet hogy mivel léghűtéses kéthengeres, ez normális nála.
Da ha tényleg megnézeted, az csak jó!
Majd kérünk beszámolót!
Te ,valóban biztosra mégy!
Kellemes kilométereket az új szerzeménnyel!
Azt vettem észre, hogy még hidegen gyönyörűen jár alapjáraton, ellenben melegen sokkal hangosabban kalapál. Kicsit ha emelem a fordulat akkor elhalgat.
6000 Ft
hátha valakit érdekel...nincs egy éve ,hogy vettem!
De nincs kedvem ebben a melegben szerelni...ráadásul már hamarabb sötétedik, és még akkor is dög meleg van. Kuplungbovden cserénél nem takarítottam ki a lánckerék körül a dekni alatt, így még azt is meg kell csinálni.
A lánckerekek hogyan vannak felerősítve? A sok dzsuvától múltkor nem láttam. :-D
na mentem láncfeszíteni, mert olyan mint
a csüngőhasú malac, meg motjot mosatni ...
üdv !