Ha az a 90 nem euro, hanem ezer forint, az nagyon kemény hallod! 200ért már többé-kevésbé komplett donor motorokat lehet kapni.
ajánlom hogy keress egy törött, valmilyen hibával rendelkező de olcsó, esetleg darabokban is vihető gépet. Biztos akad majd valaki, aki olcsóbban odaadja a műszerfalat.
Még csak egy bontót hívtam ott 90 a komplett GS műszerfal.
Műanyagház nélkül (az csak picit sérült meg lehet műanyagossal csináltatni, egy csavarhely füle tört le) az óra a ford. mérő és a felső szürke fémkeret, az 48747 + 57923 + 23062 FT vadi újan
Én naiv azt hittem, hogy ha Suzukit veszek olcsó minden alkatrész..
hát nem
hehe :)
Köszi a segítséget ,holnap talán telefonálok, ha lesz időm, asszem érdemes végignézni a bontókat.
Ebay-en is vannak, de ott 200 euróért találtam és inkább kitöltök 10 oldalas magyar ürlapot(hogy rohadjon meg minden papírmunka), mint regisztráljak valamire ami külföldi és nekem meg forintszámlám van meg nem is tudok nyelveket.
Két éve egy sajnálatos motoros temetésre mentünk!
Benzinkútnál találkozó, szalag felrakás és 7 km csoportos gyászmenet!
Ezek a nagy motorosok ezer forintért tankolás iktattak be!
A temetésen bömböltettek pár percet.
Hazafele a megbeszélt 40km/h tempónál gyorsítgatások és az olcsóbb motorok mellett elhaladások nagy iramban tarkították a programot!
Mikor a központi buszmegállóhoz értünk ott gumimelegítés és bömböltetés volt a rituális program!Cikk-cakkban a többiek mellett!
Én szégyelltem magam ott és akkor, hogy ilyen emberek társaságában látnak.
Sírva buszmegállóba állás... A múlt héten lepődtem meg, hogy a már kopáshatáron levő hátsó gumim is milyen jól tapad...száraz úton, na ja.
Nekem olyan élményt ad a motorozás, amit a plazazombik úgysem fognak megérteni. Pedig se népszerűbb, se trendibb nem lettem tőle...
Az én motoromnak tavaly ordítva integetett egy olyan gyönyörűség, hogy majdnem elesett velem!
Még soha nem láttam ilyen szépséget.
Tökéletes barna test forrónaciban és csőtoppban egy kis magassarkú szandiban volt.Bal lábán egy nonfi tetkó volt lentről egészen felfeléig aztán a naciba eltűnt a vége!Sajnos azt sem láttam meddig ért!
Egy napszemüveg meg egy koromfekete egyenes lovacskás haj volt még rajt!
Szerelem első látásra!
Aztán tovább mentem!
Egész életemben nem fogom ezt felfogni, hogy ez hogy lehet?
Sokan kérdezték, hogy miért nem álltam meg?
Minek!
A motornak és a ruhának integetett!
Ez így igaz. (én egy kicsit csalódott lettem, amikor megismertem a jelenlegi motoros ismerőseim többségét. Ők lenéznek, mert GS500, mert túra, és nem egykeró, mert túra, és nem találkozó - ja, találkozó is 100km-en belül- . Én EZÉRT nem mondom magam "motoros"-nak, csak azt, hogy szeretek motorozni.) Ezért is motorozunk csak ketten az öreggel.
Ez így igaz. (én egy kicsit csalódott lettem, amikor megismertem a jelenlegi motoros ismerőseim többségét. Ők lenéznek, mert GS500, mert túra, és nem egykeró, mert túra, és nem találkozó - ja, találkozó is 100km-en belül- . Én EZÉRT nem mondom magam "motoros"-nak, csak azt, hogy szeretek motorozni.) Ezért is motorozunk csak ketten az öreggel.
azért a találkozós 1-2000 kilométeres motorosok motorjainak zömében több a tiltáson járatós üzem, mint akik 10-20ezereket mennek túrázva, közlekedve egy évben. Hamarabb vennék egy túrázótól 100ezret futott motort, mint egy találkozós ficsúrtól 10ezret futottat.
Motortulajdonos meg rengeteg van, motoros sokkal kevesebb.
Azokat az embereket ne kérdezd, akik találkozókra járnak!
Két részegség közt nincs idő motorozni!
Saját véleményem szerint, akik mutogatós motort vesznek és tartanak fenn, azoknak nem csoda hogy pár ezer km-t mennek egy szezonban!
A legtöbb találkozós motoros "CSAK" ilyen!
Mikor láttál pl: Harley-s vagy speed-est novemberben vagy márciusban bóklászni esetleg mert nem bírja már motor nélkül?
Bezzeg Siófokon egész nyáron 3-km/h- val, minél láthatóbb és felismerhetőbb módon.
Igaz soknál villog a SÁRGA L.E.D., de van ilyen motorja és ezt tudatni kell az ellenkező nem képviselőivel!
Vagy ne adj isten a legforgalmasabb helyekre megállva és mellette támaszkodva is felismerhetők ezek az egyedek!
Az hagyján, múltkor megtaláltam a gyártókat, akik Kínában csinálják a sisakokat.Na azóta idegbajt kapok az ilyen árak láttán!
Lehet jobban jártam volna, ha meg sem látom!
10-15 $ /db !
Itthon meg 55.900.- !
ajánlom hogy keress egy törött, valmilyen hibával rendelkező de olcsó, esetleg darabokban is vihető gépet. Biztos akad majd valaki, aki olcsóbban odaadja a műszerfalat.
Műanyagház nélkül (az csak picit sérült meg lehet műanyagossal csináltatni, egy csavarhely füle tört le) az óra a ford. mérő és a felső szürke fémkeret, az 48747 + 57923 + 23062 FT vadi újan
Én naiv azt hittem, hogy ha Suzukit veszek olcsó minden alkatrész..
hát nem
hehe :)
Ebay-en is vannak, de ott 200 euróért találtam és inkább kitöltök 10 oldalas magyar ürlapot(hogy rohadjon meg minden papírmunka), mint regisztráljak valamire ami külföldi és nekem meg forintszámlám van meg nem is tudok nyelveket.
Köszi a segítséget !
Nemenjeteksehovareklámután...
Csőtop lehet,de akkor nekem is abban kéne mennem?
Benzinkútnál találkozó, szalag felrakás és 7 km csoportos gyászmenet!
Ezek a nagy motorosok ezer forintért tankolás iktattak be!
A temetésen bömböltettek pár percet.
Hazafele a megbeszélt 40km/h tempónál gyorsítgatások és az olcsóbb motorok mellett elhaladások nagy iramban tarkították a programot!
Mikor a központi buszmegállóhoz értünk ott gumimelegítés és bömböltetés volt a rituális program!Cikk-cakkban a többiek mellett!
Én szégyelltem magam ott és akkor, hogy ilyen emberek társaságában látnak.
Sírva buszmegállóba állás... A múlt héten lepődtem meg, hogy a már kopáshatáron levő hátsó gumim is milyen jól tapad...száraz úton, na ja.
Nekem olyan élményt ad a motorozás, amit a plazazombik úgysem fognak megérteni. Pedig se népszerűbb, se trendibb nem lettem tőle...
Nekem akkor integetnek, ha csőtopban motorozom... Úgy látszik, ez valami üdvözlőszerkó...
Még soha nem láttam ilyen szépséget.
Tökéletes barna test forrónaciban és csőtoppban egy kis magassarkú szandiban volt.Bal lábán egy nonfi tetkó volt lentről egészen felfeléig aztán a naciba eltűnt a vége!Sajnos azt sem láttam meddig ért!
Egy napszemüveg meg egy koromfekete egyenes lovacskás haj volt még rajt!
Szerelem első látásra!
Aztán tovább mentem!
Egész életemben nem fogom ezt felfogni, hogy ez hogy lehet?
Sokan kérdezték, hogy miért nem álltam meg?
Minek!
A motornak és a ruhának integetett!
már hogy legyen mit mesélni a plázában.
Motortulajdonos meg rengeteg van, motoros sokkal kevesebb.
Két részegség közt nincs idő motorozni!
Saját véleményem szerint, akik mutogatós motort vesznek és tartanak fenn, azoknak nem csoda hogy pár ezer km-t mennek egy szezonban!
A legtöbb találkozós motoros "CSAK" ilyen!
Mikor láttál pl: Harley-s vagy speed-est novemberben vagy márciusban bóklászni esetleg mert nem bírja már motor nélkül?
Bezzeg Siófokon egész nyáron 3-km/h- val, minél láthatóbb és felismerhetőbb módon.
Igaz soknál villog a SÁRGA L.E.D., de van ilyen motorja és ezt tudatni kell az ellenkező nem képviselőivel!
Vagy ne adj isten a legforgalmasabb helyekre megállva és mellette támaszkodva is felismerhetők ezek az egyedek!
Lehet jobban jártam volna, ha meg sem látom!
10-15 $ /db !
Itthon meg 55.900.- !