A metz lasertechez tudom hasonlítani, ahhoz képest pocsék. De szárazon valami istenkirály. Komolyra fordítva a szót, esőben jó átlagos.
Amikor metzeler szett volt a GSen (két szettet használtam el) akkor nem volt olyan esős szituáció amikor bajba kerültem volna. 120-130cal bátran mentem a nyomvályúkban (nem kis pocsolyákra kell gondolni, hanem összefüggő több centi mély vízre, szakadó eső mellett), és szinte szárnyai lettek a motornak a felcsapódó víztő.
A pilot activot nem érzem ilyen jónak, azzal csak normális 100 körüli tempóban mentem esőben.
A bridget még nem próbáltam esőben.. sajnos vagy szerencsére, az most lényegtelen.
nálam van a törzskönyv az én nevemmel.Én mentem már 1500 km-t 2,5 hónap alatt de sajna túrázni nem igen volt alkalmam mert vendéglátásba melozom és a nyár az érdekes ott.
Ráadásul ha gyárilag Bridgestone van benne, az az enyémen 12500-ig bírta. Legalább is a hátsó, az első bírta volna még tovább. csak hát én 9700 km-el vettem, és az előző tulaj (szerencsére) olyan lámamód vezette, hogy a szélén kb 1 centis volt a mintázat, középen meg laposra kopott mint egy autógumi. :-) Bár eleinte én sem mertem döntögetni, meg azzal a gumival nem is lehetett egyenletesen. Ezért tartok még kicsit a BT-től, mert hamar elkopik.
Te is cseréld le nyugodtan, mert ősz fele még rosszabb lesz az öreg kopott gumi!
tényleg annyi van benne mert szerviz papírokat láttam és soha nem volt pénze az illetőnek tehát mindenét eladott valami oknál fogva.Lehet, hogy casino vagy valami más engem nem érdekel.Amugy meg utána kérdeztem az illetőnek.Tehát holnap megyek a gumishoz beszélek vele.Mielőtt meg vettem motor szerelővel meg nézettem és azt mondta jó.A másik meg a motoron hitel volt a faszikámnak de az nem az én gondom én kpra fizettem neki.
A motor 2003 évjáratu és egy 60 évesé volt de soha nem volt pénze igy nem motorozott tehát csak 10e km volt a mociba mikor vettem 2,5 hónapja.A gumi eredeti de hát az állásba is tönkre megy.
Az emberek különbözőek. Ez nem csak a motorozásra igaz. Akikről beszéltél valszeg másban (sport, egyéb szorakozás) sem lesztek nagy haverok és egy társaság. Aki azért vesz motort, h magát mutagassa és vagánykodjon az sajnos önmagáról állít ki bizonyítványt.
Aki meg lenézi a GS-t az kinyal....
Nekem GS-em és cbr 600f-em is van, de nekem még a robogós is motoros és neki is intek. Én csak azért vagyok mérges, mert az andrássyn éjjel csutka gázon egykeréken végigszáguldó motoros miatt az egész motoros társadalom szív, ugyanis ezek alapján is ítélkeznek az emberek.
Ahogy előttem írták, ebay-en nézz szét. A magyar bontósok közül az összesnek kurva volt még az üknagyanyja is... Tudom, mert nem túl rég futottam velük egy kört, teljesen elrugaszkodtak a valóságtól...
Látom ment a ki a jó motoros téma. Pár gondolatot ébresztett bennem is..Szerintem mindegy , hogy ki mit szeret benne, tényleg sokan magamutogatásra , meg nem tom milyen unszimpatikus dologra használják,de a többség mégis csak jó motoros.
Vannak tipikus találkozós haverjaim, van aki mindig túrázik, meg van aki öli a megyehatáron belül. Attól még ők is motorosok, csak mások mint pl én. Mindenre kell egy ember és nem baj ha különbözünk, egyszer a magamutogatós "Siófokon 3-al" gurulós is talán ráérez,hogy másra is jó a motorja. :)
http://www.motorgumishop.hu/in...