Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Napi 5-600 -al nem fáradsz ki e felett már inkább csak esztelen autópályás rohanás nem túrázás.
Ja sátorban az út szélén. Sokat mentünk (feleslegesen is...). Bejártuk a Mátrát, a Bükköt, átléptük a határt és a hosszabb úton jöttünk haza. 50km/h átlagsebességgel számolva 9 órát motoroztunk naponta. A műszerek kimutatták, de nekem többnek tűnt... :) A seggem úgy szétültem, hogy minden ruhámat a gatyámba gyűrtem, hogy puhább legyen az utazás. Azóta megcsináltam ugyanezt a túrát Gs-el is, de picit rövidebb lett. :) Dehát ez a nagy túrázóknak csak 1 napi adag. :)
Fejben dől el hogy beveszed e a kanyart, éppen ezért aggodalomnak helye nincsen kanyarvadászat közben. Ha pályán megy, mennie kéne annak utcán is. Ugyan úgy a helyes ív megtalálásán múlik az egész. Am meg nekem könnyű, csak magam és durván 300 000 forintot kockáztatok, és nem kell azon paráznom, hogy mi van ha lezúzom a "milliós" technikát.. ne adj isten azt, ami ki sincs fizetve. Ha baj van akkor ugyan fájni fog nekem is, de ha kihevertem fél év, és lesz megint valamilyen vasam újra.
Mé lehyosungozták a hyosungot?

A hozzászólás, az első szótól, az utolsó szóig !
Így igaz. Most hogy tapasztaltam a kezelhetőségét ez mellett kiállok akárkivel. Bár nekem a pakolhatóságot meg kell még oldani, mert nem nagyon vagyok berendezkedve túrázásra. Egy tanktáska, meg egy dobozka elférne a gépesen... Télen, meg új gumi, javítgatások, lánc csere... Hajjaj lesz mire költeni... :) Dehátkinemsz@rjale? :D
Én kurvára meglepődtem az egyetlen euroringes fellángolásomkor hogy 2 percel később indulva a harmadik körben elmentem egy 750-es mellett.
Huh de büszke voltam mennyit tudok....................na a szerpentinen meg lelassulok mint a vakond a gránitsziklában a többiekhez képest.

Tehát azt vallom nem lehetsz annyira pancser hogy ne legyen nálad is pancserebb.
Megköszönném,ha leírnád,amikor ráhangolódtál erre és nem érzed fárasztónak.Tanulságos tud lenni az ilyesmi.
Nekem nem jön össze napi 450 simóval.
Aludtatok egyáltalán?
Egyszer tudd meg milyen érzés amikor nem mernek a "nagyok" rád pillantani se a parkolóban, mert körbemotoroztad őket a fostalicskáddal. Ahol nincsenek hosszú egyenesek ott bárkit (motorosok döntő többségét, tisztelet a kivételnek) a supermotosokon kívül meg lehet vele enni

Mátrában a mátraházi parkolóból kifelé jövet ledudált egy nagyokos gixxeres, aztán a parádnál lévő nagy visszafordítóig nem tudott leszakítani Hova dudálsz köcsög?, tanulj meg motorozni előbb
Mi pár éve Simsonnal mentünk 900km-es túrára (2 napos!), amire büszke is vagyok. Vannak olyanok, akik megveszik a legújabb túramotorokat és az életben nem hagyják el vele a "lakott terület vége" táblát. És hogy a találkozókra utánfutóval szállított choppereket ne is említsem... Ez az 500-as széria vízválasztó a motorok körében. Én nem régóta hajtom a GS-t, de 25kW-os és Ak jogosítványom van. Ettől függetlenül pár km-t elmentem már motorokkal. Sokan tanulómotornak tartják, de ezekkel azért be lehet vállalni egy hosszabb túrát is. Nem kell ahhoz "ezres nindzsa", hogy jól érezd magad és ez a lényeg. Az én motoromat már le MZ-zte pár "nagymotoros", és valljuk be ez nekünk nem esik a legjobban... :)

Más: Sikerült találnom kihajtást, köszi az ötletekért! Szép napot, csácsá
Ha megerőltetem magam összeszedhetem az utóbbi 60ezer kilométert főbb szervizeseményeit a GS-sel

Ha Tibkin még jár ide, ő is hasznos információkkal tudná bombázni a nagyérdeműt, valahol 100 ezer környékén járhat ő is.
De ha lerövidíted az áttételt, oda az utazósebesség. Pörögni fog legalább 7500-at 130-nál, az meg nem egészséges.

GS-en áttételt két esetben rövidítenék. Csak városi, de leginkább fővárosi használat esetén, vagy ha a stelvio tövében laknék, és a tetején dolgoznék.
Ez így igaz...
Én meg pont a hétvégén gondolkodtam rajta, hogy be kellene rövidíteni, hogy kicsit dinamikusabb legyen. Egyes-kettesben sosem húzatom, de negyedikben, ha elforgatom 8000-ig, már egész fürgének érzem.

Tegnap jubiláltam: éppen 10000. alkalommal kaptam meg, hogy "tanulómotor"
14-es kerekeid vannak?
Nem tudom pontosan, de azt hiszem mintha a 2006-7 körülieknél volt valami ilyesmi.... ...mondjuk akkor pár suzukinál volt gond a fesszabbal ami a generátort tönkretehette....érdemes amúgy felszerelni egy töltésjelzőt, nem nagy pénz és megnyugtató a látványa ha nincs gond, ha meg van még időben meg lehet fogni....
És melyik ez a széria?
Azon lehet segíteni.....amúgy ettől a kategóriától nem kell csodákat várni és akkor pont annyit teljesít amennyit kell.....ha megkapja a normális olajat és szűrőcseréket az életben nem megy tönkre...illetve van egy széria ahol a töltés szarakszik.....
Remélem,hogy csak a szahara,mert nem szeretnék még egyszer csalódni,mint a gyárilag is torka véres ER5-ben.Nekem eddig a GS-ben csak a behintázó futóműve nem tetszik,az nagyon ratyi,de különben jól kijövünk egymással.
Nálam Lukoilból 1-1,5literrel fogyasztott többet százon.Mindig a Bp.Bartók Béla úti kútnál tankoltam.Most akkor úgy tűnik,hogy a többi Lukoil kút is lehúzós./Ha meglátok egy Lukoilt,összeugrik a gyomrom./
Gondolom nem tett jót neki a szahara.
"tul sok baj van vele amugyis."-milyen bajok voltak eddig a GS-el,csak,hogy tudjuk, mire számíthatunk?
Köszönöm előre is.
Követtem a beszámolókat,előkészületeket!
Szombat de. nagy meleg 140 km dinamikus vezetéssel kora este (kicsit hűvösebb)szintén 140 km forszírozott tempó Tele tankolás a 6-os út érdi kihajtó OMW...lötyögtetve tökig öntve. 280 km megtétele után szintén tele tank a 6-os város felé OMW.
Első kerekem mérete 120/70/14 (minimálisan nagyobb kerület a 110-hez képest. A "long" áttétel volt fönt (az eredeti áttételhez képest 500 rpm-mel forog kevesebbet minden fokozatban.
fogyasztás 3,9 liter..
...szóval ez spórolós!:)