Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Amit írtam, az rendes aszfaltozott út, nem endúrós.
És ez megy keresztül a Börzsönyön. Amit Te írsz, az megkerüli. Persze az is jó, rajtad áll, melyiket választod. Amúgy birságra nem kell számítani, mindenki használja az erdészeti utat.
Ilyen mint ez, itt külön is megkaphatod doboz nélkül.
http://auto-motor.vatera.hu/al...
Eladó használt SUZUKI GS 500

Eladó használt fekete SUZUKI GS 500 túra, 487 cm3, 35 kW, benzin, 15.000 km, 2005/5 - 530.000 Ft .......

Csak reklámozom, hátha van érdeklődő, ismerem a srácot aki árulja, fenn van hird. oldalon is, ha vkit érdekel....
Nekem Kappa van, és az jó masszív tartó. Az ülés alatti fém vázhoz van hozzácsavarozva, és nem a majrévas helyére van feleszkábálva. Nem tudom mennyiért adják, én ezzel vettem a motort. Egyetlen szépséghibája, hogy a tartó vasak szűkebbek mint a rendszámtábla, így valószínűleg felszereléskor kicsit megrepesztette a rendszámtábla keretet.
Gs500F szeretnék hátsó dobozt konzollal együtt! hol vehetnék ilyet olcsóbban? Használt is érdekelne!
Hoppá. Részenként sokkal jobban megérheti eladni egy motort, mint egyben. Feltéve, ha mindegyik alkatrészére akad vevő...
Nem tudom, ez milyen adalék lehetett, mert a következő tankolásig rángatott a motor. Lehet, hogy az adalékkal jóllakatott pacik akarták széttépni a blokkot...
Én az AGIP-nál szoktam ilyen büdöseket tankolni (pedig imádom a benzin illatát), mégis az a kedvencem! Egyébként nem a szaga számít, mert azt illatot a Benzol adja neki.
Az a fő, hogy minél nagyobb legyen az izooktán aránya a normál heptánhoz (ezek meg talán szagtalanok is, de nem biztos). Ezért raknak bele mindenféle adalékokat...ami néha k..va büdös tud lenni. :-)
Egyébként van valami különbség a 2004 előtti és utáni között? Hívtam pár bontóst 6-10 ezer Ft-okat beszélnek. Bele sem gondolok, mennyi lehet ez újonnan... Ebayről meg még nem rendeltem.
Köszi az ötletet!
Igen párat megkerestem, de ha tudtok valami jó bontókat megpróbálnám azt is!
Egy az egybe cserélve lett, mert volt nekem egy másik. Ha megint tönkre menne, bajban lennék

Sztem zsíros magyar forintokért lehet rendelni hivatalos úton, gyári újat is. Érdeklődd meg, hogy mennyi lenne az új, ha nem horror ár egy bontotthoz képest, akkor vegyél újat.
... melyik határ közelében? Mi a román határ környékén tankoltunk már olyat, hogy alig tudtunk hazamenni, és még napokig büdös volt a garázs otthon. Ez milyen adalék? Lower-power?
motorbontókat hívtad?
Most nézem, hogy mire válaszoltam... Nem megy ez nekem(ez sem)... :) Beszarás. Kész vagyok... :D
Tegnap Bajáról tartottam hazafelé és félúton 110-ről egy pillanat alatt 0-ra állt a mutató. Ott a helyszínen leszedtem a spirált, de az jó volt. Jó hát hazajöttem úgy és itthon kiszedtem az első kereket. A kihajtásban van egy lemezke, annak a körmei mind el van kopva és deformált. Azt gondoltam, milyen olcsón megúszom, mert azt lézerrel 2 perc kivágatni... Csak, hogy az egész kihajtás kuka. A távtartón van ennek a lemezkének a belső körme és azért ment tönkre, mert megszorult a csiga valószínűleg. Ez meg olyan dolog, hogy megcsinálni többe kerülne, mint másikat szerezni. Na de sajnos eddig másikat sem találtam...
Sziasztok!

Tudtok mondani egy megbízható boltot, ahonnan GS400-hoz tudok levegőszűrőt rendelni gyorsan és normális áron?

Előre is köszi,
Sziasztok! Tegnap behalt a kilométeróra kihajtásom. Kerestem vaterán, expresszen, képesmotoron bontott GS-eket, de nem találtam. Kecskemét közelében nem tudtok nekem olyat, akinek lenne otthon egy? Mellesleg ez a kihajtás más Suzukin is megtalálható, vagy ez csak a Gs-eken van? Köszi. Széles utat!
Na úgy tűnik, kezdem megtalálni az összhangot a mocival és még csaltam is kicsit, vagy....
Szóval, most OMV-nél tankoltam 11 litert, a maradék lukoilra, sima 95, Budapest környéke, tehát a közhiedelemmel ellentétben MOL, csak ők raknak hozzá adalékot és ez sem lényegtelen, OMV is csak a határ közelében látja el a kútjait sajáttal.
230 km belement, fele utassal és most vakarom a fejem, mert leesett a fogyasztás 4,9-re... ez 0.7 literrel kevesebb, mint a legutóbbi, mi még 20 forinttal drágább üzemanyag estén is olcsóbb, mint a lukoil.
Más:
Tiszta gáz, nem emlékszem a csap állására, mert még a legelején sikerült XJ vel lerohadnunk, mert kifogyott az üzemanyag, lötyögött egy kevés az alján, de már nem volt hajlandó tartalékban sem beindulni, azóta hanyagolom is, 200-250 és tankolok, viszont így pontatlanabb a mérésem :(
Mielőtt félreértés lenne, tisztázzuk, hogy leszarom a fogyasztásom, csak tudni akarom, ha valami gond várható, iszonyat mindegy, hogy 5,6, vagy 4,5, de most már tényleg érdekel, hogy melyik benzinnel mit kezd, illetve mit lehet vele normál használat közben elérni.
Na megyek én is láncot húzni.
Már látom magam előtt a pánikszerűen menekülő nyugdíjasokat, ahogy sikítva szaladnak ki a medencéből, mert épp egykerón veretem neki a pezsgőmedencében...

De ehhez nem kellene valami spéci levegőszűrő?

Meg a csempén nem lehetne gumit füstöltetni.

Fú, de gondold el, milyen akkusztikája lenne a sportdobnak...
Nem kimondottan enduro túrára gondoltam, nekem jó lenne egy Kirányrét-Kóspallag-Márianosztra-Nagybörzsöny-Nagyoroszi-Rétság
féle kör. :)

Természetvédelmi bírságot azért nem gyűjtenék be, ha nem muszáj. :)
A Börzsönyön át tudtommal csak egy út visz. Diósjenő és Kemence között. Ez egy erdészeti út, ami le van zárva. Viszont motorral a tábla könnyen kikerülhető! Nagyon szép, kanyargós.
Az összes többi út csak bemegy kicsit a hegybe, aztán vissza. Ilyenekkel tele van a déli oldal Verőcétől Szobig.
Azt eddig nem mondtad, hogy a tapolcai barlangfürdőben motorozol......persze az ring és van pár kanyar...
de csak ha az is arany színű

Tudod, Lillafüreden kinéznek a parkolóból...