Egy 68-as 1000 MB volt a második kocsim..akkor helyezték forgalomba amikor születtem....
..sajnos akkor még nem értékeltem..és háát...nem részletezem ,hogy milyen kínzásokat kellett kiállnia :(
Szerintem is 10W40 a legjobb a Gs-be! Nem hiába gyárilag ezt írjak elő! Én ilyen olajat használok,de nagyon bevált!OLAJ
Szerelőm nagyon dicséri! Német olaj!
Egy kérdés, kinek milyen lánc spray jött be?
Hát az kopp-kopp, mert akkor neked is szarabb a kenésed és lehet, hogy a kopás miatti, vagy normál csattogást, csörgést tompítja, de attól az még szarabb.
Meg az semmindegy, hogyan bánsz vele, te elég tudtaos motoros vagy, nálam valsz. már döglött lenne a gép....
Nem is akarok erőset venni, nekem az a fontos, hogy patentszemes legyen, ne kelljen szétkapni csomó mindent a felhelyezésnél.
Tehát nekem valami olyan kéne, ami patentos, és 30e alatt van lánckerékkel együtt.
Lehet, hogy az Actevo is gond, de a 20W biztos, nem ez való bele, túl vastag, szarabb a kenésed, mint kéne!
Simán szétbaszhatsz bármit, ne csodálkozz, ha túl vastag olajat használsz.
Arra gondoltam én is, a blokk tetején ami van csavar, nem pedig a kuplungkarnál levőre. Kicsit húztam rajta, mert a finombeállítóval nem tudtam annyit korrigálni rajta, hogy a gyári holtjáték meglegyen.
Akkor ezt a pár km-t már kihúzom Castrollal, a következő Motul vagy nemtom mi legyen. (Ahogy visszaolvastam jó csomót még tavaly novemberben, szinte mindig azt ajánlottátok.)
A bowden holtjátéka elvileg jó, egyik nap méricskéltem ki az 1-1,5 cm-t.
Am meg a sok műmájer miatt. Nincs kedvem a saját sávomban udvariaskodni, amikor a fékbe kapaszkodó vagánycsávó merőlegesen közelíti meg a szalagkorlátot. Ha meg nincs ilyen, akkor is garantált a tömeg, azt meg nem szeretem.
..sajnos akkor még nem értékeltem..és háát...nem részletezem ,hogy milyen kínzásokat kellett kiállnia :(