Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Egy 68-as 1000 MB volt a második kocsim..akkor helyezték forgalomba amikor születtem....
..sajnos akkor még nem értékeltem..és háát...nem részletezem ,hogy milyen kínzásokat kellett kiállnia :(
Olajból meg a Gsteddy is megmondta hogy Repsol 15W50, gs-be ez a legjobb
Mol Dynamic, nekem ez nagyon bejött
Én Motul Road Plus-t fújok, eddig nem volt gond vele, igaz, még nem is mentem olyan sokat vele. Az indexes fórumon a legtöbb topic társ ezt használja.
Szerintem is 10W40 a legjobb a Gs-be! Nem hiába gyárilag ezt írjak elő! Én ilyen olajat használok,de nagyon bevált!OLAJ
Szerelőm nagyon dicséri! Német olaj!
Egy kérdés, kinek milyen lánc spray jött be?
Hát az kopp-kopp, mert akkor neked is szarabb a kenésed és lehet, hogy a kopás miatti, vagy normál csattogást, csörgést tompítja, de attól az még szarabb.
Meg az semmindegy, hogyan bánsz vele, te elég tudtaos motoros vagy, nálam valsz. már döglött lenne a gép....
Hátttt................talán.
Én a Vénuszt néztem a repce helyett, most óccsó a teszkóban! (Gondolom a Repsolra céloztál a repcével )
Szerintem meg az ajánlott 10W40-et kéne használni, nem hinném hogy a mérnökök tévednének...
Nem is akarok erőset venni, nekem az a fontos, hogy patentszemes legyen, ne kelljen szétkapni csomó mindent a felhelyezésnél.
Tehát nekem valami olyan kéne, ami patentos, és 30e alatt van lánckerékkel együtt.
De nem is 70es évek végi fejlesztés az SV blokkja
Nekem a 10w-40 gyött be...................csak azt használok bár a hajam gyérebb lett azóta.
Ellenpéldálózok megint. Csak 20W-50 volt nekem eddig a GSben.. koppkopp, minden rendben
"20w-50-es Actevo van"

Lehet, hogy az Actevo is gond, de a 20W biztos, nem ez való bele, túl vastag, szarabb a kenésed, mint kéne!
Simán szétbaszhatsz bármit, ne csodálkozz, ha túl vastag olajat használsz.
OK, köszi!
Ha nem lett jobb akkor az actevo a gond.
Arra gondoltam én is, a blokk tetején ami van csavar, nem pedig a kuplungkarnál levőre. Kicsit húztam rajta, mert a finombeállítóval nem tudtam annyit korrigálni rajta, hogy a gyári holtjáték meglegyen.
Jó a repce is,meg a valvoline,meg még egy csomó más.
Nem bowden................durvaállító..............ha van a gs-en.
Inkább a patakmeder...................eccer keríts egy mekdöncit.
Akkor ezt a pár km-t már kihúzom Castrollal, a következő Motul vagy nemtom mi legyen. (Ahogy visszaolvastam jó csomót még tavaly novemberben, szinte mindig azt ajánlottátok.)

A bowden holtjátéka elvileg jó, egyik nap méricskéltem ki az 1-1,5 cm-t.

Köszi a tippeket!
..mint légy a szaron

Am meg a sok műmájer miatt. Nincs kedvem a saját sávomban udvariaskodni, amikor a fékbe kapaszkodó vagánycsávó merőlegesen közelíti meg a szalagkorlátot. Ha meg nincs ilyen, akkor is garantált a tömeg, azt meg nem szeretem.
Ménemjársz......................minden menő arc ott van hétvégéken.
Talán az actevotól.


Amúgy nézd meg a beállítót a kuplungbowden alsó oldalán.
Ezt mondtuk az actevora.. nekem is ilyen szar volt a váltóm, amikor az volt benne. Válts márkát