Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

GS-el nem járunk 7-9 ezres fordulaton! Vegyél gixer-t, meg pályabérletet!
A mai hegymászással Regina márkájú "kiváló" gyárilag felrakott láncom 25 000 km szolgálat után átköltözött az örök vadászmezőkre.
Bár szakadás nem volt, de hazafelé halottam hogy már megint csattog. Mielőtt elraktam aludni a jószágot, gondoltam még utánahúzok a láncnak. Sztenderre dobtam, be is állítottam kb 2 cm-es kilengésre a láncot...majd tekertem a kereken egy harmad fordulatot, ott vagy 5 cm volt a kilengése, majd még egyharmad fordulatnál meg szinte semmi, annyira feszes volt.
RIP
Na ez igen!
És mennyit láttál te a 8 millióból?
Azért utána nézek, hogy nem alapítottál e még egy Ducatti fórumot is...
Ezt bizony "elkúrtuk"....

Vidd vissza, és garanciába követeld...
Ha azt mondják nem, akkor beváló szöveg a fogyasztóvédelem, és a PSZÁF....

Ha erre kiröhögnek, akkor meg menj haza és tényleg írj egy-egy levelet ezeknek.....

Én 8 milliós bírságot intéztem a Credigennek....
Utána már nem röhögtek a telefonba....
Gs topicba egy DRZ-vel tutira új vagy:-)))


De hogy választ is kapj!
1., mégis mi az elgondolás (sima, pageres?)
2., mennyid van rá?


Nekem a banditba egy Erik által beszerelt üvöltő van.....és nagyon occcó.....ha jól tudom akkor szereléssel együtt 8-10-et kér érte...

Előtte egy King-Road volt....az pageres. Elmondás szerint 800m a hatótáv.....ami max reklámszöveg, mert 300m-ről már semmit nem vett......ráadásul a sziréna is halk volt....


Szóval lehetőség van egy rahedli....a pénztárca a függő.
Hello. Még új vok itt. A segítségeteket szeretném kérni. Egy suzuki drzm van. Arra szeretnék riasztót venni, szerintetek milyet kellene?
Mondtam.
A 24000-es szervizen kell ellenőrizni a szelepeklt, ez megvolt?....mert ha igen akkor ott lehetett valami gebasz....
Sziasztok GS-tulajok, bontósok, buherálók, mókolók. :) Ma tettem egy kiruccanást és félúton tönkrement a kilométeróra kihajtása. Elég rosszul esett sajnos, mert sok városon keresztül jöttem és nem tudtam, hogy mennyivel is megyek... Tudtok valakit ajánlani Kecskemét és 30km-es körzetében, akinek lehet ilyen bontottan, nem túl drágán és holnap ráér? Sokat nem akarok érte utazni. Köszönöm. :)
Megjöttem szlovákiai kanyaromról. Összesen 450 km lett, elég is ennyi egy napra.
Azt csináltam, hogy Esztergomban fullra tankoltam, és ugyan ide értem vissza. (újra tankolás) Ez a karika 357,4 km volt, és csak 340-nél kellett átrakni tartalékba. Ez nagyon jó ahhoz képest, hogy minden hegyet megmásztam. Kiszámoltam és így is durván 4l volt a fogyasztás.
Köszönöm a tippet a Besztercebánya-Teplice szakaszra! (577-es út)
Fantasztikus! Igazi sziklás hegyi szerpentin, alattad a szakadék. Egész Szlovákiába nincs annyi motoros mint ott.
A Mátrai Rossik után megismerheti az ember a Tátrai Rossikat, akik hajtűkanyarban is megelőznek.
A legtöbb kanyarban meg videóval vették fel a motorosokat. Szóval van ott motoros élet rendesen...
A 7-9 között rángatás lehet gyertya is, nekem az NGK csinált ilyesmit (majdnem 10 ezer volt a gyertyában) és Denso-ra cseréltem, azzal nem volt bajom eddig, igaz még csak kétezret ment.
Vidd vissza!
Sziasztok!

Következő problámaimmal fordulok hozzátok.
1. Hidegen csattogó zörgő hang jön a motorből vagy a láncból nem tudom pontosan de ha bemelegszik akkor elmúlik. Főleg alsó fordulatszámtartományban jelentős meg amikor elkezdem jobban húzni a gázt.
2. A másik hogy eddig eljártam 4,5 -5 literrel akárhogy nyeleztem neki most meg felment a fogyasztás 5,5-6 literre. Nem tudom mi lehet az oka ennek sem.
3. A harmadik hogy 24ezres szervízen most volt erre elhozom és 7-9ezer között rángat a motor.
Teljesen el vagyok keseredve. Eddig hibátlan volt a gép most meg ilyen hibák jönnek elő belőle 4 éves létére.
Mihamarabbi válaszotokat előre is köszönöm!

üdv.: Norbi
Hehe, akkor én is ebben bízhatok, dzsusztira fújok, meg utána húzok.
Sanyi ebben lehet valami!
Megfigyeltem egy ismerőst , aki sohasem mosta a láncot, meg csak néha-néha fújta be!
Dzsuvásan fújta be, amikor eszébe jutott.
Nem is volt vele gondja és elég sokat lefutott a szett nála!
Jaja, olvastam is, hogy az egész országban egy 100 négyzetméteres területen esik és az is érdekes módon egy főutat követ, mintha kísérne valakit! :D
Mondjuk barázdáid még vannak, csak a gumi tökös...
Lett esőben is tesztelve az Xj:)Pénteken eláztunk Tapadt a hátulja...
Ez annyira szar, hogy nem mert ed az XJ fórumba, mi?
Kis főzőcske:
Veszünk 30 zacskó ropit. Bazi fazékban vízzel felöntjük, hogy ellepje, majd egy órán át forraljuk. Ekkor a ropit leszűrjük, a lé vissza a fazékba, ropi a kukába, arra már nem lesz szükség. A lébe belehajítunk egy kiló körüli polipot. Ezt másfél órán át lassú tűzön főzzük, majd tésztaszűrővel óvatosan kiemeljük a fazékból és egy tálra helyezzük. Ízlésesen eligazítjuk a karokat és kész is a polip-ropilén.
Pirelli sport demon-ról vélemény?
1 cm-t sem mentem még vizes úton és összehasonlítási alapom meg nincs :D
Jah, és most 1:40 kor meglett a 60 000. kilométerem a GS-sel
Én most tettem fel hátulra BT 45-öst (kényszerből.. gumi kellett sürgősen, csak ez volt a méretben azonnalra.) Esőben még sajnos nem próbáltam, de szárazon szerpentinen igen, és határozottan jó a véleményem. Elöl pilot activ van (hátra is azt szerettem volna venni, de nem volt időm 2-3 hetet várni rá), egy hangyányit mintha pontosabb visszajelzást adna a michelin elöl, mint a bridgestone hátul, de azért nem panaszkodhatok.

Lábtartóig tudtam vele döntögetni jóféle útszakaszokon a GS-t, és végig stabil volt Annyival meg nem rosszabb, mint amennyivel olcsóbb a többi, hasonló kategóriájú guminál.
Sajnos előbb utóbb nekem is eljön a gumicsere, és már most nagyon dilemmázok, hogy milyet tegyek fel.
Most Dunlop GT501 J Arrowmax van fent. Nagyon elégedett vagyok vele, jól tapad és tartós is. Esőben sem volt vele gondom. Szép egyenletesen kopik a szélétől a közepéig, és az első és hátsó is egyformán fogy. Lassan 12 000 km van benne, és még jó pár ezret elmenne, viszont az első gumi sérült és már nagyon ráz. Sajnos ebből egy pár még a legolcsóbb helyen is 53 000 Ft. Bridgestone BT45-öst már kapnék párban 35 000 Ft-ért, de attól félek, hogy nem üzemelne olyan jól, mint a mostani, és 10-15 ezer km-en keresztül csak bosszankodnék.
A Dunlop-al szinte teljesen le tudom vinni a majrécsíkot és sosem csúszott még meg a gumi. Nekem a szerpentinezés jelenti a legnagyobb élményt. Szerintetek a BT is van olyan jó, mint a Dunlop? Segítsetek ebben a kérdésben!
Széles utat, irigyellek...holnap nekem megint meló.
Azért ma is beleraktam 113km-t, túlléptem az első 1000km-em, még tegnap. :D
Viszont a hátsó gumim nagyon fogy (Pirelli sport demon) , igaz elég kocka is már...ha még sokáig lesz nyár, lehet cserélnem kell... :(