Hát pont azért leszek erre a láncra kíváncsi. De tényleg, én nem barmolok bele a gépbe, mindig szervízben cserélnek mindent. Én akkor is a sok elázásra is tippelnék (mondjuk 2000 km-ből 1300-at tuti, hogy szakadó esőben mentem. Nem nyári zápor, hanem corduraátáztatós, egész napra beállós eső. Valahogy mindig kifogom, lehet hogy tényleg nem szereti a vizet a lánc.)
Passz. Ajándékba kaptam, és őszintén szólva... szóval azzal voltam elfoglalva, hogy milyen jól áll az aranyszínű lánc a fekete lánckerékhez... Majd megkérdezem.
Az ilyen utólag felszerelt bordásszíj jó ha 30000-et elmegy és nagyon drága ahogy írtad......a lánc olcsóbb....a 75LE-ig szóló láncodnak mi a jelölése?......patentszemes vagy nittelős?
Szerintem elég lazára hagytuk, akkor meg a mosás marad. Na, végre valami, akkor nem fogom takarítani, egy gonddal legalább kevesebb. A mostaniban van kb 6000 km, majd megfigyelem, hogy ez meddig bírja (ez is DID).
Bordásszíjat nem lehetne rátenni? Bár az meg hiába megy el vagy 100000 km-t, 140000 Ftba kerül a csere. Akkor meg jobb apránként kicsengetni az árát.
Az elozo lancom DID x gyurus volt (75 loeroig). Draga volt, de elment vagy 40e km-t a vegen es lecsereltem mielott meg veszelyesse valt volna. Megjarta kozben a Szaharat, ahol nem is olajoztam a homok miatt. Megerte a penzet. Most viszont csak egy RK O-gyurust tettem fel. Egybol latszik a kulonbseg, az RK mar meg is nyult, harmadjara allitok utana. Annyi, hogy en mar csak iden hasznalom ezt a motort, tul sok a baj vele amugyis. Hosszu tavra csak DID-t vennek... legalabbis ha meg tudod venni.
Na látod ez az amit nem tudok. Óra szerint 70ezerrel vettem, 20 évesen a motort. A valóságban nem elképzelhetetlen hogy több van benne; hiszen semmi garancia nincs arra hogy tényleg csak 70 lett volna akkor a motorban, és nem fordult át addig is az óra, vagy valaki előző tulaj ne csalt volna el kilométereket belőle. Ez a 60 biztos, mert erről én gondoskodtam
Min 130 ezer van a gépben, de 250ezernél meg talán nem több
7 ezerig pörgetve mi nem üzemszerű? 7000 felett lódul csak meg igazán, most lehet úgy jön le hogy hülyén használom a motort pörgetem mindig meg stb, persze nem így van, de tökre úgy jött le minek használta ő 7000 felett a mocit akkor jó lenne
Szerkesztő nézetben még szépen szétvált a 110 az 5900 Ft-tól, de a végeredmény tényleg vicces lett. (bár szerintem az összeg is vicces magában...)
Egyébként még ezeket néztem:
-DID 520VX "x"gyűrűs (Régi "O" gyűrűsnek megfelelő) 17 800
-DID 520VM "X" gyűrűs (ajánlott 75 Le-ig) 23 900
Szerintetek melyiket érdemes? Az elsőnél nincs ott, hogy meddig ajánlott.
Ezekhez adnak patentszemet, vagy azt nekem kell megvenni? És ha felrakom a patentszemet, akkor egy szemmel több lesz, vagy egyet le kell szedni a láncsorról? A legjobb az lenne, ha a készlet része lenne a patentszem.
Bocs hogy sok a GYP-s kérdés, de most nagyon hirtelen jött a cserekényszer, mert készülünk Horvátországba, meg az osztrákokhoz is nemsokára.
De ha nem húzta volna addig, ki sem derült volna, hogy ott megtorpant! Amúgy maximálisan igazad van. A GS hosszú élettartamú motor, persze csak akkor, ha üzemszerűen van használva.
Más. A Pinkmotors honlapján ( http://www.pinkmotors.hu ) a JT lánckerekek mellett újabban megjelentek a JT láncok is, amik iszonyat olcsók a DID láncokhoz képest.
JT (ASAHI) Japán lánc 520H (erősített) 110 5 900 Ft.
A JT lánckerekeket nagyon favorizálják, de a fenti láncot szerintetek mennyire lehet komolyan venni?
Esetleg valakinek volt már hozzá szerencséje?
Bordásszíjat nem lehetne rátenni? Bár az meg hiába megy el vagy 100000 km-t, 140000 Ftba kerül a csere. Akkor meg jobb apránként kicsengetni az árát.
Min 130 ezer van a gépben, de 250ezernél meg talán nem több
Az apám szerint meg azért van a fordulatszámmérőn a piros mező, mert ott kell használni a motort.
Pénteken Solt környékén esett egyedül az országban. Igen, ott voltunk. Szerintem vízhűtést akar a Feles.
Lehet mond jobb árat.Nem biztos.............de egy levelet megér.
Szerkesztő nézetben még szépen szétvált a 110 az 5900 Ft-tól, de a végeredmény tényleg vicces lett. (bár szerintem az összeg is vicces magában...)
Egyébként még ezeket néztem:
-DID 520VX "x"gyűrűs (Régi "O" gyűrűsnek megfelelő) 17 800
-DID 520VM "X" gyűrűs (ajánlott 75 Le-ig) 23 900
Szerintetek melyiket érdemes? Az elsőnél nincs ott, hogy meddig ajánlott.
Ezekhez adnak patentszemet, vagy azt nekem kell megvenni? És ha felrakom a patentszemet, akkor egy szemmel több lesz, vagy egyet le kell szedni a láncsorról? A legjobb az lenne, ha a készlet része lenne a patentszem.
Bocs hogy sok a GYP-s kérdés, de most nagyon hirtelen jött a cserekényszer, mert készülünk Horvátországba, meg az osztrákokhoz is nemsokára.
Más. A Pinkmotors honlapján ( http://www.pinkmotors.hu ) a JT lánckerekek mellett újabban megjelentek a JT láncok is, amik iszonyat olcsók a DID láncokhoz képest.
JT (ASAHI) Japán lánc 520H (erősített) 110 5 900 Ft.
A JT lánckerekeket nagyon favorizálják, de a fenti láncot szerintetek mennyire lehet komolyan venni?
Esetleg valakinek volt már hozzá szerencséje?