Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ezek többnyire nem hajóláncok....ha kell tudok azt is...
Hát pont azért leszek erre a láncra kíváncsi. De tényleg, én nem barmolok bele a gépbe, mindig szervízben cserélnek mindent. Én akkor is a sok elázásra is tippelnék (mondjuk 2000 km-ből 1300-at tuti, hogy szakadó esőben mentem. Nem nyári zápor, hanem corduraátáztatós, egész napra beállós eső. Valahogy mindig kifogom, lehet hogy tényleg nem szereti a vizet a lánc.)
Arany lánc?....akkor biztos, hogy legalább a 75 lovas......pedig annak azért többet kéne bírnia ha csak nem a keró megy állandóan...
Passz. Ajándékba kaptam, és őszintén szólva... szóval azzal voltam elfoglalva, hogy milyen jól áll az aranyszínű lánc a fekete lánckerékhez... Majd megkérdezem.
Az ilyen utólag felszerelt bordásszíj jó ha 30000-et elmegy és nagyon drága ahogy írtad......a lánc olcsóbb....a 75LE-ig szóló láncodnak mi a jelölése?......patentszemes vagy nittelős?
Szerintem elég lazára hagytuk, akkor meg a mosás marad. Na, végre valami, akkor nem fogom takarítani, egy gonddal legalább kevesebb. A mostaniban van kb 6000 km, majd megfigyelem, hogy ez meddig bírja (ez is DID).

Bordásszíjat nem lehetne rátenni? Bár az meg hiába megy el vagy 100000 km-t, 140000 Ftba kerül a csere. Akkor meg jobb apránként kicsengetni az árát.
Mindent csak nem...esetleg túl feszes és sok takarítás....ezek ártanak...
Mi Hartán hédereltünk, pénteken eső, szombaton meg dagadtra égett az arcom a napon. Egy élmény volt a sisak felvétele tegnap...
Nekem a 75 lóerőig szavatolt DID is kb 20-25000-et megy el. Nem tudom, mit csinálok rosszul. Mindent?
Én a 9000-re gondoltam.
Van már valakinek bejáratott börzsönyi útvonala? Ha igen, ne habozzon megosztani az útvonaltervet, köszi! ;)
Pont Dunavecsére mentünk,jól eláztunk:)Kicsit paráztam a gumik miatt,de nem volt gond.
Az elozo lancom DID x gyurus volt (75 loeroig). Draga volt, de elment vagy 40e km-t a vegen es lecsereltem mielott meg veszelyesse valt volna. Megjarta kozben a Szaharat, ahol nem is olajoztam a homok miatt. Megerte a penzet. Most viszont csak egy RK O-gyurust tettem fel. Egybol latszik a kulonbseg, az RK mar meg is nyult, harmadjara allitok utana. Annyi, hogy en mar csak iden hasznalom ezt a motort, tul sok a baj vele amugyis. Hosszu tavra csak DID-t vennek... legalabbis ha meg tudod venni.
Na látod ez az amit nem tudok. Óra szerint 70ezerrel vettem, 20 évesen a motort. A valóságban nem elképzelhetetlen hogy több van benne; hiszen semmi garancia nincs arra hogy tényleg csak 70 lett volna akkor a motorban, és nem fordult át addig is az óra, vagy valaki előző tulaj ne csalt volna el kilométereket belőle. Ez a 60 biztos, mert erről én gondoskodtam

Min 130 ezer van a gépben, de 250ezernél meg talán nem több
Én úgy vettem észre, hogy 8000-nél kezd el "eszméletlenül" tolni (előzésnél nem bízom a véletlenre). 11000-ig jók vagyunk.

Az apám szerint meg azért van a fordulatszámmérőn a piros mező, mert ott kell használni a motort.
Ez már hanyadik 60000 km?

Pénteken Solt környékén esett egyedül az országban. Igen, ott voltunk. Szerintem vízhűtést akar a Feles.
7 ezerig pörgetve mi nem üzemszerű? 7000 felett lódul csak meg igazán, most lehet úgy jön le hogy hülyén használom a motort pörgetem mindig meg stb, persze nem így van, de tökre úgy jött le minek használta ő 7000 felett a mocit akkor jó lenne
én szoktam vele járni ha kell, utassal nagyon csak kevés az az 5 ezres fordulat, sőt pályázni is voltam már vele ott meg aztán tényleg kell,
Tsándor.
Sándor? Bocs ezt most nem vágom.
Kérdezz rá Sándorra emailen előtte.
Lehet mond jobb árat.Nem biztos.............de egy levelet megér.

Szerkesztő nézetben még szépen szétvált a 110 az 5900 Ft-tól, de a végeredmény tényleg vicces lett. (bár szerintem az összeg is vicces magában...)
Egyébként még ezeket néztem:
-DID 520VX "x"gyűrűs (Régi "O" gyűrűsnek megfelelő) 17 800
-DID 520VM "X" gyűrűs (ajánlott 75 Le-ig) 23 900

Szerintetek melyiket érdemes? Az elsőnél nincs ott, hogy meddig ajánlott.
Ezekhez adnak patentszemet, vagy azt nekem kell megvenni? És ha felrakom a patentszemet, akkor egy szemmel több lesz, vagy egyet le kell szedni a láncsorról? A legjobb az lenne, ha a készlet része lenne a patentszem.

Bocs hogy sok a GYP-s kérdés, de most nagyon hirtelen jött a cserekényszer, mert készülünk Horvátországba, meg az osztrákokhoz is nemsokára.
Ez kurvadrága..............én egymilláért motort vennék nem láncot.
De ha nem húzta volna addig, ki sem derült volna, hogy ott megtorpant! Amúgy maximálisan igazad van. A GS hosszú élettartamú motor, persze csak akkor, ha üzemszerűen van használva.

Más. A Pinkmotors honlapján ( http://www.pinkmotors.hu ) a JT lánckerekek mellett újabban megjelentek a JT láncok is, amik iszonyat olcsók a DID láncokhoz képest.

JT (ASAHI) Japán lánc 520H (erősített) 110 5 900 Ft.

A JT lánckerekeket nagyon favorizálják, de a fenti láncot szerintetek mennyire lehet komolyan venni?
Esetleg valakinek volt már hozzá szerencséje?
Köszi, hogy a "múltkor" kitetted a képet a transalpináról. Azóta már én is megnéztem