Az én paripámban 20w-50-es Actevo van, 4000 km alatt kb. 0,5 litert kellett utánatölteni. Kompressziót mértünk, az egyik henger 10 bar körül, a másik 9,5 körül muzsikált.
Ezek normális értékek?
Másik kérdés: mostanában a váltó elég darabos lett, néha-néha kidobja üresbe 3. vagy 4. után, visszaváltásnál meg úgy szokott csattanni, mint egy Ducati. :) Erre van valami tippetek, hogy mitől lehet?
ataaa - szerintem csak óvatosan a komolyabb láncokkal. Felesleges a GS-re erős láncot venni, mert az annyira megnyomja a rugózatlan tömeget, hogy megijednek a paripába a lovak!
Ha a Mátrába fölfele is akartok jönni, nem csak lefelé, akkor szerintem egy átlagos láncot vegyetek... Inkább több csere, de legalább meg tudod küldeni (gs500=?) a mocit.
Nekem 27-et ment el................szakaszosan nyúlt.Ment volna még de csattogott.És az még a did 8v...................a mostanit már nem szeretném cserélni.
És a multipla szééééééép......................a vizipókon nőttem fel...............ha kell ilyen sokszemélyes gyösz csak olyan jöhet szóba.
Regina láncomnak már 15000 körül utána kellett húzni és most 24000 van benne. (azóta még négyszer húztam utána ) Ezt a szezont ki kell húznia ha a fene fenét eszik, akkor is!
Melyik az a patentszemes lánc, amit megéri venni GS-re? Nem akarok végtelenítettet, és nittelni sem akarok...
Azért a V2 az nem éppen egy láncbarát konstrukció. A láncot szerintem a kétirányú terhelés (motorfék, és a gyorsítás) gyepálja le.
Ha teszem azt csak finoman gyorsítanánk, és motorfék nélkül, kuplungot behúzva csak fékkel lassulnánk mindig, akkor talán láncolajozó nélkül is komoly futásra tehetnénk szert. Csak hát többségünk nem azért motorozik, hogy utána hencegjen azzal, mennyire tud spórolni.
Hát, akkor meg nem tudom, mert a SV-k is 25 körül mennek el egy lánccal és az 74 paci... lehet nem is érdemes erősebbet? Jó, ez is olyna lesz, mint a gumi, hogy túlmértezem inkább, abból még sosem volt baj, kivéve alsógatyánál és óvszernél.
jah, és fogalmam sincs, hogy egy gyengébb lánc mit produkált volna, mert olyan még nem volt rajta ( a vásárlást követő néhányezer kilométertől eltekintve)
Az hogy mennyit megy el pedig legalább annyira függ a vezetési stílustól, mint az összes többi tényezőtől. Én használom a motort, éppen ezért nem megy el nekem a gumi sem rekord futást, és a lánc sem.
Én mindig 100 lovas láncot tettem a GSre, 25 körül ment el eddig mindkét ilyen lánc (csak fújtam, tisztítani nem tisztítottam). Mondjuk az egyiket hamarabb szedtem le mint kellett volna, de mentünk túrázni, és biztos ami biztos..
Viszont azt is megértem, ha ninsc rá pénze, nekem is kezd haldokolni a láncom, de érzésre mindenhopl úgyanúgy van megnyúlva, és a fogak is koptak, de a szezont még lefutja, tavaszra megkapjaaz újat, ha 25, ha 30, de legyen minél kevesebb a stresszfaktor.
Tényleg, mi van, ha erősebb láncot rakok fel? Mondjuk, amit 85 paciig javasolnak, kopni ott is fog a lánckerék, de esetlg nem fog megnyúlni, csak később?
Hehe:
A királylány este elmegy a királyfi szobája elé és szól neki:
- Lépésem nesztelen, itt állok meztelen.
A királyfi beengedi.
Másnap este megint megy a királylány:
- Lépésem nesztelen, itt állok meztelen.
Megint beengedi. Így megy ez napról-napra. De aztán a királyfi elmegy a háborúba. Hazajön, a királylány megint megy a szobájához:
- Lépésem nesztelen, itt állok meztelen.
De a királyfi kiszól:
- Kérésed hasztalan, itt állok .....
Ezek normális értékek?
Másik kérdés: mostanában a váltó elég darabos lett, néha-néha kidobja üresbe 3. vagy 4. után, visszaváltásnál meg úgy szokott csattanni, mint egy Ducati. :) Erre van valami tippetek, hogy mitől lehet?
Ha a Mátrába fölfele is akartok jönni, nem csak lefelé, akkor szerintem egy átlagos láncot vegyetek... Inkább több csere, de legalább meg tudod küldeni (gs500=?) a mocit.
:)
na, megyek, mert a falkavezért gépet óhajt
És a multipla szééééééép......................a vizipókon nőttem fel...............ha kell ilyen sokszemélyes gyösz csak olyan jöhet szóba.
Melyik az a patentszemes lánc, amit megéri venni GS-re? Nem akarok végtelenítettet, és nittelni sem akarok...
Ha teszem azt csak finoman gyorsítanánk, és motorfék nélkül, kuplungot behúzva csak fékkel lassulnánk mindig, akkor talán láncolajozó nélkül is komoly futásra tehetnénk szert. Csak hát többségünk nem azért motorozik, hogy utána hencegjen azzal, mennyire tud spórolni.
Az hogy mennyit megy el pedig legalább annyira függ a vezetési stílustól, mint az összes többi tényezőtől. Én használom a motort, éppen ezért nem megy el nekem a gumi sem rekord futást, és a lánc sem.
Viszont azt is megértem, ha ninsc rá pénze, nekem is kezd haldokolni a láncom, de érzésre mindenhopl úgyanúgy van megnyúlva, és a fogak is koptak, de a szezont még lefutja, tavaszra megkapjaaz újat, ha 25, ha 30, de legyen minél kevesebb a stresszfaktor.
Tényleg, mi van, ha erősebb láncot rakok fel? Mondjuk, amit 85 paciig javasolnak, kopni ott is fog a lánckerék, de esetlg nem fog megnyúlni, csak később?
http://www.biker-world.hu/kate...(GM51B)&hivo_cat_id=14&h_
hivoszint_id=3&h_cat_id=14&path_marka=Suzuki&path_tipus=GS%20500&path_e
vjarat=1989%20(GM51B)
A királylány este elmegy a királyfi szobája elé és szól neki:
- Lépésem nesztelen, itt állok meztelen.
A királyfi beengedi.
Másnap este megint megy a királylány:
- Lépésem nesztelen, itt állok meztelen.
Megint beengedi. Így megy ez napról-napra. De aztán a királyfi elmegy a háborúba. Hazajön, a királylány megint megy a szobájához:
- Lépésem nesztelen, itt állok meztelen.
De a királyfi kiszól:
- Kérésed hasztalan, itt állok .....