Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Sziasztok !

Mátol boldog gazdája vagyok ennek a suzukinak
kb. 80 km mentem vele eddig összesen,de jó kis motort vettem azt már tudom.
Gallytörős KRAZ, ennyi. fotó
Na azzal kéne megindulni a maffiózó-adócsaló-plázamacsók ellen.
A hétvégén az ember oldalcsokisát szeretném kipróbálni. Ma állított alapjáratot meg karburátort a BMW-n, én meg is kérdeztem beröffentsem a GS-t? Kérdi, minek. Metronómnak...
Az se rossz.Ha a csomagtartón van a motor.
Tervben van... remélem, még a lakóautós-nyugdíjasévek előtt...
Egszer nézd meg az alpok bármelyik részét.
Hát mint amatőr műkedvelő, én is jobban szeretem a Tátrát. A Bükk alföldnek púpos, hegynek lankás. De én csak a látványról beszélek, nem vagyok kanyarvadász. Bár a csizmámról már elhagytam a koptatót... valahol itthon, a kertben...
Ő speciel nem motoros volt hanem magassági repülőmodellek kapcsán mondta.Ők használják ki a hegyekben lévő felfelé irányuló légmozgásokat.
Aszondta itt ilyen nincs.
Kölcsön kocsi... Sajátra azért jobban vigyáznék.
Őszintén...én azért sokszor megkérdőjelezem az ismerősök történeteit. Hogy Győr-Buenos Aires 1,5 óra... egykeréken... nem a motoros tudásukat kérdőjelezem meg, csak valahogy nem támasztják alá Steven Hawking elméleteit a kanyarsebességes sztorik.
Kegyetlen vagy én inkább 4-5e körül váltanék.
5500 körül váltogattam el.. rendszeresen. Mind a 60 ló használatban volt
Szakadéknál legalább nem unalmas.
Nyomta neki, azért nem az első kanyarban sikerült megennem. Legalább 20 kilométert izmoztunk előtte. A szerb határ utáni szakaszon volt, Podgorica előtt.. ott ahol sok az alagút, meg szakadék szélén megy az út.
Lesett pohár cólát keresgélt a padlón vagy telefonált?
Szeretem ha kanyarog az út, szeged körül nem igazán tudom kiélni magam.

Legszebb skalpom egy montenegroi becsövezett amatőr rally autó szerpentinen való megelőzése volt, egy fos 1.4 poloval, féktávon beszúrtam neki
Ezt már hallottam az osztrák ismerőstől úgy teljes magyar részre.
Felsőtárkányostúl.
Jaja, egyenesben a hülye is tudja húzni a gázt... A saját apám is fikáz, hogy neki a Kisfeles kicsi lenne,mert ő szereti szaggatni az aszfaltot. Persze, az Alföldön... Aztán meg eljött meglátogatni, és megmotoroztattam a Miskolc-Felsőtárkány-Eger vonalon... A felénél behisztizett, hogy neki tulajdonképpen kopott a gumija, meg fáj a csuklója... Cöcö, buckalakók...
Lendületből is lehet szépen előzgetni, azt is meg kell tanulni
Horvátországban, Boszniában a szerpentineken Peugeot 106-ossal szépen elközlekedtem így. A sok marha gyorsít, fékez, utána úgy akar előzni, h 2 cm-re van mögötted, onnan ugrik ki autóval. A kisebb teljesítményt is kell tudni kezelni.

Egyébként meg lehet gizdázni a nagyobb gépekkel, de kanyarban nehéz követni Téged
Igen olyankor én is vágyakozva nézek a speedgépek után, amikor ők simán előznek ott, ahol én meg sem próbálok kimenni. Vagy autópályán kocsisort előzök, de a tükörben látok egy xenonlámpát, és inkább visszatakarodok a külsőbe, mert 140-150-nél is levillog. (nem zavar, mert aki tud menni, az hadd menjen...csak hát én is mennék...)
Az első 2-3 egy nemetben legyűr 2-3 kocsit a 4-5-6. nak esélye sincs.Kivárja mikor lehet előzni utána már kapaszkodni kell.Ezért szakadozunk szét.Van aki nem vállalja be az ezel járó tuti gyorshajtást.Volt aki rétságnál visszafordult hogy nem vagyunk normálisak.
Am most erdélyben egy-két alkalommal megtapasztaltam milyen visszaszaladni a sor elejére. Elöl a nagymotorokon fetrengtek már a fiúk, hogy mikor érek föl, én meg húztam a GS-nek majd 140-nel, és így is nagyon sokáig tartott visszabócorognom a sor elejére. Amit ők végig tudtak előzni kocsi/kamionsort, azt én egy húzásra nem
Na de 200ból max egy 10 éves swiftet tudnék venni, ami tök jó, csak ugyanúgy lerombolnak a plazajeep-esek.

ZIL-maximum respect, brotha'
hát ez igaz.....az átírás maga 140 rugó....nem kell átírni....
Mint mondtam én csak loholok az előörs után.